Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben over een uurtje op de dam. Wie weet of kiki/calina, carmen of de brunette met jonge gezicht op 17 k nog wat er staat ? @Pietje1977 wellicht weet jij het. Zlatina of eva mag ook. Maar heb voorkeur aan de dames die ik zojuist benoemde.
 
Carmen zag ik gisteren niet, de knappe Anna van een jaar of 36 stond op haar kamer. Vandaag niet op gelet. Kiki al tijden niet meer gezien. Brunette op 17k2 met het jonge gezicht (ook een Anna) die zag ik daarnet wel. Zlatina en Eva niet gezien, maar de laatste keer dat ik door gang 3 liep was vorig weekend. vandaag alleen door de straat gelopen.
 
Ja klopt daar ben ik ook weer geweest. Was voor de rest exht triest. Eva ook op vakantie geen silvia geen carmen en nummer 17 waarvoor ik ook kwam steeds bezet
 
Wie weet hoe de dame naast zlatina staat op nummer 1 knappe blonde meid. Ik ben er al een keer eerder geweest. Maar ze was zo passief dit is wel al jaren geleden. Wat me ook opvalt is dat ze vaak vrij is. Is er een draadje/topic van haar ?
 
Wie weet hoe de dame naast zlatina staat op nummer 1 knappe blonde meid. Ik ben er al een keer eerder geweest. Maar ze was zo passief dit is wel al jaren geleden. Wat me ook opvalt is dat ze vaak vrij is. Is er een draadje/topic van haar ?
Je bedoelt deze dame denk ik.
 
Op d2 staat inderdaad simone/ simone dacht op de kamer van dat venuzuela dame maar dit is niet mima waar ik naar zocht. Als je van petit houd en donker haar kan het wat voor je wat zijn.
 
Ik neem aan dat je al op haar naam hebt gezocht op dit forum, ze heeft geen draadje. In Alkmaar.
Dan mag je haar dus als eerste testen en een recensie schrijven, hebben wij er ook wat aan. 😉
 
doet ook pzc (wat best goed is), volgens mij tot het einde ook, wat ik eerder weleens heb gelezen.

Ook weleens geweest (in 2021), maar voor mij geen herhalingsgevaar. Albena is een Bulgaarse dame, rond de 40.
 
Is er een draadje van de dame op het open plein t1 er staat antonia op haarnaam bord
 
Terug
Bovenaan Onderaan