Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alles is elke dag geopend, en hoe de bezetting is qua dames dat wisselt door de weeks nog wel eens, maar er zijn er doorgaans genoeg.
Tja, en om een leuke dame naar voren te schuiven blijft lastig, aangezien smaken verschillen.
In Alkmaar zitten hele redelijke dames, ook qua service gewoon goed👌🏻.
Gewoon gaan en proberen😉.
 
ja, dat maakt niet veel uit t.o.v. van om 19:00 hr of bijvoorbeeld 20:30 hr gaan. Vrijwel dezelfde bezetting op dat moment.

Afgezien van dames die gaan dineren, maar dat gebeurt ook weer op heel wisselende tijden. Waar de een om 17:00 hr een diner pakt, doet de ander dat om 20:00 hr.
 
rond het middaguur was er op A16k2 een voor mij nieuwe jongedame aanwezig. donkere oost-europese looks, sprak klein beetje nl. Oogde van dichtbij ook erg knap. Vroeg haar even kort naar mogelijkheden en besloot begin avond even lang te gaan haar te bezoeken. De kamer was toen alweer donker.
Iemand die meer van haar weet of misschien zelfs langsgeweest is?
 
Goedemiddag was vanmiddag op de dam triest zeg. Zie mijn recensie anna k17. Was nog effe bij elena binnen die vroeg 80 euro voor beffe en pzc was voorheen altijd 50 hier toen maar vriendelijk voor bedankt. Bare doet ze helemaal niet meer zij ze. Vond haar weer beetje afgeleefd uitzien vandaag.
 
Was gisterenavond nog even op de Dam.
Rond 23.00hr was gang 3 al helemaal leeg, op Carla na, op nr 1.

Een half uurtje genoten bij Andreea g2k2. Was weer prima, zoals gewoonlijk.

De andere Andreea (vriendin van Elena) zat ditmaal op g2k4.
 
Heb onlangs een paar nieuwe dames uitgeprobeerd, viel me toch tegen. Nieuw beleid: hou het bij mijn 3/4 favorietjes in de afwisseling 😂 mis alleen Alex, al een tijdje niet gezien. Iemand onlangs nog geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan