Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zou goed kunnen, maar daar kom ik niet. Ze is wel vaker met DH geassocieerd, alleen hoorde ook dat er verwarring was tussen Carmen in Alkmaar, en Carmen in DH. Elitza zegt mij niets, maar misschien als ik haar zie dat ik het wel zou weten:)
Oh okay, een andere Carmen dus. Elitza heeft lang in Alkmaar gewerkt, op het laatst had ze haar borsten en lippen laten bijwerken. Ze stond altijd in te kleine bikini's
 
Hoe ziet deze griekse nicole er uit, kan haar maar steeds niet vinden.
Is her met kort wit haar mer een beetje een verdrietige gezicht en hele mooie teennagels in gang 2 aan straat kant?
Waar ze nu zit weet ik niet, maar zag haar afgelopen donderdagavond wel lopen op de achterdam, ging net naar huis denk ik.
Heeft half lang donkerblond haar, teennagels niet op gelet.
Zeker geen verdrietig gezicht, juist een best mooie blik.
 
wordt Oana hier bedoeld, die zit nu op 27k1, de oude kamer van Sofie.

Die zat hiervoor ook op 16k1, en in gang 3. In gang 1 heeft ze ook nog even gezeten, maar vooral in gang 3 actief. Dame van rond de 30, met licht haar. Knap gezicht wel. Niet verdrietig, mss als ze mij ziet, dan tijdelijk wel, omdat ik nooit bij haar binnenstap. ;-)
 
Nog meer in de war nu🙃
Elke week probeer ik een nieuwe meisje te sexen hopend dat ze zegt dat haar naam nicole is als ik dat vraag, maar tevergeefs.
Lijkt me zo lekker om iets non-oostblok te sexen...
 
Dat Grieks neem ik niet direct serieus. Heb er al zoveel gezien die zeggen dat ze Pools, Russisch, Slowaaks enzo zijn. Maar gezien hun vloeiende Roemeens e.d. is dat erg onwaarschijnlijk. Ook hoor je dan soms van andere dames dat ze gewoon uit Roemenië of Bulgarije komen.

Griekse dames zijn er naar mijn weten niet, wel zo nu en dan dames die Grieks doen, maar ook dat is schaars.
 
Dat Grieks neem ik niet direct serieus. Heb er al zoveel gezien die zeggen dat ze Pools, Russisch, Slowaaks enzo zijn. Maar gezien hun vloeiende Roemeens e.d. is dat erg onwaarschijnlijk. Ook hoor je dan soms van andere dames dat ze gewoon uit Roemenië of Bulgarije komen.

Griekse dames zijn er naar mijn weten niet, wel zo nu en dan dames die Grieks doen, maar ook dat is schaars.

Dat Grieks neem ik niet direct serieus. Heb er al zoveel gezien die zeggen dat ze Pools, Russisch, Slowaaks enzo zijn. Maar gezien hun vloeiende Roemeens e.d. is dat erg onwaarschijnlijk. Ook hoor je dan soms van andere dames dat ze gewoon uit Roemenië of Bulgarije komen.

Griekse dames zijn er naar mijn weten niet, wel zo nu en dan dames die Grieks doen, maar ook dat is schaars.
Ja maar is uniek en daarom wil ik her zo graag, je kan het zo testen met een aantal vragen....wie o wie kan mij helpen hoe ik haar er uit pik?
 
Intiem
1,00 ster(ren)
@PutaFlamoes Nicole staat aan het pleintje, 2pg1 p2.
Ze spreekt geen grieks wel goed Engels. Maar dan kan ze nog steeds Grieks bloed hebben maar maakt ook verder niet uit, blijft een mooie dame met heerlijke ogen om in te verdrinken.
 
Laatst bewerkt:
Voor diverse wandelaars wel belangrijk kennelijk, kreeg er in het laatste half jaar enkele keren vragen over via pm, en is hier ook al vaker aan bod gekomen. Maar de ervaring is belangrijker dan de nationaliteit, zo zie ik dat ook. Al zou ze uit China komen. Het is goed toeven of niet.

Maar goed, zal haar ook maar eens bezoeken als ze er binnenkort nog is. Ben zelf vaker in Griekenland geweest en hou enorm van Grieks eten, hebben we gelijk een goed gespreksonderwerp :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan