Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het trouwens ook mogelijk om als man een kamer te huren?

In principe zou het moeten kunnen.
Mits je over de juiste papieren beschikt, EU-paspoort, kvk nummer etc en de kamerhuur wil betalen.

Daarbij zul je ook de hele intake en registratie procedure van het kantoor moeten doorlopen mbt mensenhandel.
De vraag daarbij is of een verhuurder daar zin in heeft als het om een eenmalige huur gaat.

Maar het zal niet zomaar kunnen, de dames delen sanitair zoals wc en douche en soms keukentje met meerdere kamers. Als klant kun je daar gebruik van maken als de ruimte leeg is en de dame het goed vindt maar ze zullen er wel iets van vinden als ze dit de hele dag met een man moeten delen.
 
Want ik zie genoeg vrouwen door de straatje lopen met een kleine glimlach die mischien een likbeurt of iets anders willen bij een mannelijke hoer, vandaar eigenlijk mijn vraag. Betaald krijgen om een poes te bewerken. Win-win.
 
Van de week even heel kort bij Oana binnengestapt met de intentie om even te blijven, vroeg wat een uur moest kosten €250 voor sm zei ze, dat vind ik gewoon teveel. Had 150 bij me voor dat geld kon er een half uurtje vanaf. Kamer weer verlaten en bij andere dame voor een uur binnen geweest (geen sm) maar evengoed lekker.
Zo jammer als dames het hoog in de bol hebben, je kan het altijd proberen denken ze maar zo lopen ze toch weer wat klanten mis door teveel te vragen.
 
Die heeft het hoog in haar bol inderdaad. Een tijdje geleden stond ze op de kamer van Sarah T7, stond daar even in het gangetje te wachten. Vroeg ze 50 euro voor 10 minuten aan een gozer. Dit in plaats van 15 of 20 minuten. Erg jammer.
 
ja, vind dat ook niet best. maar een klant afknijpen met slechts 10 minuten voor 50 euro, al aan de deur, dan behoor je echt tot een minderheid, dat is helemaal niet best.

Commercieel gewoon niet handig van dit soort dames.
 
ja, vind dat ook niet best. maar een klant afknijpen met slechts 10 minuten voor 50 euro, al aan de deur, dan behoor je echt tot een minderheid, dat is helemaal niet best.

Commercieel gewoon niet handig van dit soort dames.
50eu is normaal voor 20minuten toch? en moet je als je na 3min klaarkomt meteen weg of kan je 15min nog een massage vragen ofzo??
 
50 euro is normaal voor 15 tot 20 minuten. Minder dan 15 minuten is in ieder geval wappie.

Nee, je koopt de tijd, en kan zeker nog een massage of gesprek vragen als je substantieel tijd overhoudt.

Hoorde wel laatst van een dame dat je maar 1 hoogtepunt zou mogen hebben, in de tijd die je afneemt. Daarna moet je opnieuw betalen. Vind dat nog al apart, stel je betaalt voor 1 of 2 uur...

Denk ook wel dat het sterk van de dame afhangt en van de hoeveelheid tijd die je afneemt. Voor 50 euro krijg je normaliter geen 2 hoogtepunten met wat ik weet. Maar voor 150 of 200 euro denk vaker wel mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
ja, er zijn dames die voor de lunch al starten. De dame op 28k1 is vaak al rond 10.00hr aanwezig, en weet dat ook Laura (19k2) doorgaans vroeg start. Rose ook (23k2), maar die heb ik al langer niet gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan