Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo wil ik het ook weer niet stellen, maar ik acht de kans wel echt heel erg klein. We krijgen daar als wandelaars bijna allemaal mee te maken, dat onze favoriete dames op een gegeven moment stoppen, en niet meer terugkeren. Het kan bijzonder pijnlijk zijn...

Kom net uit Amsterdam waar ik wat ging drinken met vrienden. Kon de verleiding niet weerstaan even te lopen over de wallen. Wat een trieste vertoning. Zou me totaal niet comfortabel voelen daar naar binnen te stappen omringd door duizenden toeristen.

Oftewel: Laten we blij zijn dat we onze Achterdam hebben!! Lekker genieten zolang het nog kan. Moet wel zeggen dat ik de dames in Amsterdam wel lekkerder vindt. Meer keus: ook latinas enz.

Kom net uit Amsterdam waar ik wat ging drinken met vrienden. Kon de verleiding niet weerstaan even te lopen over de wallen. Wat een trieste vertoning. Zou me totaal niet comfortabel voelen daar naar binnen te stappen omringd door duizenden toeristen.

Oftewel: Laten we blij zijn dat we onze Achterdam hebben!! Lekker genieten zolang het nog kan. Moet wel zeggen dat ik de dames in Amsterdam wel lekkerder vindt. Meer keus: ook latinas enz.
En dan gaan er nog wel eens meiden van Alkmaar die kant op. Die komen vaak met de staart tussen de pootjes terug. Enkele die het volhouden daar. voor de prijs die je daar betaalt kan je er hier twee voor een half uur krijgen.
Is Carmen Dam 15 alweer in haar office ?
Yes.

Op D2 staat trouwens een ''nieuwe'' dame, (Verleden al een paar dagen gestaan volgens mij) de bezetting is goed te noemen :)

Terug
Bovenaan Onderaan