Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het genoegen om Irina binnen te komen met mijn BBC. met volle overtuiging dat het een geile ervaring was. Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me op mij al hard door haar geile houding.

De service die ze bood was uitstekend. Ze gaf ze me complimenten over mijn BBC.

Goed idee van die foto! Curieus trouwens..., forumleden die denken dat het de bedoeling is jezelf te recenseren. Inclusief hoe ze denken (van uitgaan) dat de dames hùn recenseren. Lees je even toch een verdwaalde regel over hoe de dame was, maar meer als opstapje naar de afsluiter hoe tevreden zij was over de klant. Hilarisch...

Laatst bewerkt:
Goed idee van die foto! Curieus trouwens..., forumleden die denken dat het de bedoeling is jezelf te recenseren. Inclusief hoe ze denken (van uitgaan) dat de dames hùn recenseren. Lees je even toch een verdwaalde regel over hoe de dame was, maar meer als opstapje naar de afsluiter hoe tevreden zij was over de klant. Hilarisch...
Precies dat ja. Hij wordt al bloedgeil als hij het over z'n bbc'tje heeft..
Gemakshalve denk ik dat deze hele persoon eigenlijk een BBC is... de nederlandse vertaling laat ik in dit geval maar even achterwege😉

Inderdaad, gooi gewoon eruit. Iedereen heeft zijn eigen stijl van praten. Maar hij verspreid valse informatie over de dames.

In zijn laatste recensie over Irina geeft hij aan dat hij 30 minuten bezig was, en ook nog klaarkwam op haar gezien. En dat voor € 70,-. Bullshit. Hij vervuilt dit forum gewoon. Weg er mee.

Laatst bewerkt:
Vrijdagavond niet gezien?
Waren wel wat ramen bezet kon niet iedere dame zien moet ik eerlijk zeggen.
Was op doortocht naar de stad , was een enkel rondje!
Zaten wel weer wat leuke dames tussen zeg!

Terug
Bovenaan Onderaan