Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een mooi nieuws dat Gia weer terug is, eind april 2022 is ze vertrokken uit Den Haag. Hierna geen contact meer gehad, helaas.
Mooie en lieve spontane vrouw met een hoge service.
Zal moeilijk zijn om meteen haar te bezoeken, zijn wel meer mannen die dit willen in een lange rij.

Dank je Kees....daar was ik gisteravond dus net niet geweest o_O

Dan gaan we iedereen cirkeltjes zien lopen in dat gangetje, want deze kamer is vanaf de straat niet te zien..

En dan te bedenken dat ik Zondag bij julia was en veel geluiden uit deze kamer hoorde...

Fly

Na mijn "gesprek" vandaag met Julia twijfel ik wel een klein beetje of Gia weer aanwezig is..
Tenzij ze alleen gisteren aanwezig was want Julia had vrij gisteren.
(en 13k1 was vandaag onbezet)

Maar Julia heeft haar de afgelopen weken iig niet gezien.
En zij weet wie Gia is want voor haar eigen Booblift heeft zij in 2019 het nummer gekregen van een goede roemeense dokter van Gia...Bron Julia....

Tsja, wat 1 regeltje tekst wel niet teweeg kan brengen....en hoop...

Fly

De kans was ook al niet erg groot dat zij nog terug zou komen.

Denk dat ik mij hierin kan vinden wat je schrijft, of het tegendeel moet bewezen worden, en zij moet toch weer gezien zijn.

Hoorde laatst nog van iemand die Hongaarse Lizzy weer gezien had, maar bleek ook een vergissing te zijn. Kan gebeuren natuurlijk.

Ik was aan het begin van de avond weer even op de Achterdam en het was erg rustig qua wandelaars. Zal misschien iets te maken hebben gehad met de gay pride of het weer. Soms een groepje buitenlanders die dan wel een dame bezochten en snel weer weg waren daarna.
Zelf was ik iets te vermoeid om bij een dame binnen te stappen, hoewel ik op A29, k1 wel een leuke blonde dame zag. Kwam me wel bekend voor, maar volgens mij had ik haar daar niet eerder gezien. Iemand die weet wie dat is?

Ik was aan het begin van de avond weer even op de Achterdam en het was erg rustig qua wandelaars. Zal misschien iets te maken hebben gehad met de gay pride of het weer. Soms een groepje buitenlanders die dan wel een dame bezochten en snel weer weg waren daarna.
Zelf was ik iets te vermoeid om bij een dame binnen te stappen, hoewel ik op A29, k1 wel een leuke blonde dame zag. Kwam me wel bekend voor, maar volgens mij had ik haar daar niet eerder gezien. Iemand die weet wie dat is?
Veel tattoos o.a in haar nek?

Wel wat tattoos gezien, maar ben niet dichtbij geweest om te zien of ze ook in haar nek zaten.

En waar kan ik het topic van Andrea terugvinden, die nu op 2p, g1 k1 staat?

Dat is deze

Terug
Bovenaan Onderaan