Als dat waar is breken er mooie tijden aan op de Dam, Gia was by far de beste en lekkerste, opstellen in rijen van drie voor de residence 23/4. Weet iemand al welke kamer zij nu in gebruik heeft.Gia is weer terug op de dam
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls dat waar is breken er mooie tijden aan op de Dam, Gia was by far de beste en lekkerste, opstellen in rijen van drie voor de residence 23/4. Weet iemand al welke kamer zij nu in gebruik heeft.Gia is weer terug op de dam
Dus ik heb haar gemist gisteravond??Gia is weer terug op de dam
Veel tattoos o.a in haar nek?Ik was aan het begin van de avond weer even op de Achterdam en het was erg rustig qua wandelaars. Zal misschien iets te maken hebben gehad met de gay pride of het weer. Soms een groepje buitenlanders die dan wel een dame bezochten en snel weer weg waren daarna.
Zelf was ik iets te vermoeid om bij een dame binnen te stappen, hoewel ik op A29, k1 wel een leuke blonde dame zag. Kwam me wel bekend voor, maar volgens mij had ik haar daar niet eerder gezien. Iemand die weet wie dat is?
Wel wat tattoos gezien, maar ben niet dichtbij geweest om te zien of ze ook in haar nek zaten.
En waar kan ik het topic van Andrea terugvinden, die nu op 2p, g1 k1 staat?
Als je Dam 1 kamer 1 bedoelt is dat nooit haar kamer geweest.Ik heb Gia ook echt gezien afgelopen week. Ze zat op haar oude kamer 1 k1 als ik me niet vergist. Heb haar gezien laat in de avond, weet alleen niet meer welke dag dat was