Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het in Alkmaar op de vrijdagavond druk qua dames of niet de moeite waard om naartoe te gaan?
Ja hoor vrijdag is een prima avond. Ga zelf waarschijnlijk ook even. Genoeg keuze maar niet te laat gaan. Teveel uitgaand publiek op straat anders.
Wat San zegt. Meestal tot 11u zijn ze er te vinden, daarna vertrekken ze vaak.

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort rond de middag (ongeveer 12:00 uur) langs de Achterdam in Alkmaar te wandelen. Ik vroeg me af of er op dat tijdstip weleens dames aanwezig zijn met een open raam?

Ik weet dat het meestal later op de dag drukker is, maar ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met vroege bezetting

Alle info of recente ervaringen zijn welkom. Dank alvast voor je hulp!

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort rond de middag (ongeveer 12:00 uur) langs de Achterdam in Alkmaar te wandelen. Ik vroeg me af of er op dat tijdstip weleens dames aanwezig zijn met een open raam?

Ik weet dat het meestal later op de dag drukker is, maar ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met vroege bezetting

Rond 12.00 is zijn er al een deel van de dames begonnen hoor.

Hoi allemaal,

En geslaagd deze middag? Ik ga nu heen. Benieuwd wie er zijn.

Ik was er gisteren een tijdje... Ik heb wat topics gelezen, maar kon hier niemand vinden die ik leuk vind. Dus, kies er eentje op basis van hoe ik haar uiterlijk vind. De mooiste vond ik een blonde vrouw uit 2pg2 k6. Maar er liep een man voor me langs die zo'n 30-40 minuten bleef... Ik wachtte en wachtte, uiteindelijk ging hij weg, maar ze hing ook op en ging om 22:30 uur naar huis...
Mijn tweede keus was een mooie gebruinde vrouw met een sexy lichaam en zwart haar die er sexy uitziet in 16k1, maar toen er weer iemand voor me langs liep die niet langer wilde wachten, ging ik naar 17k1 of 17k2. Ik weet niet zeker of ze Anna heet, uit Roemenië. Ze is ongeveer 30 jaar oud en heeft echt mooie borsten, de siliconen zijn erg goed, ze zijn zacht en fijn. Maar dat is het dan ook... Ze is een robot, ze grijpt gewoon en doet alles zoals geprogrammeerd, met haar p-positie... Het was goed, maar ik zal het nooit meer doen.
Mijn vraag is of 16k1 goed is?

Laatst bewerkt:
16k1 is goed, die kamer is een tijdje terug verbouwd, en ziet er nu echt een stuk mooier uit dan de oudere kamers (die toch wel een opknapbeurt kunnen gebruiken inmiddels, na een aantal decennia). 16k1 heeft tegenwoordig ook een airco. Zou die kamer dus aanraden!

;-)

Wat betreft de dame op 16k1. De laatste tijd stond Nicole hier, en dat is een erg knappe dame met goede service. Normaliter is 16k1 de kamer van Irina. Zij heeft een ander uiterlijk dan Nicole, maar ook een hele knappe vrouw, met navenante service. Beide dames zijn aanbevelingswaardig.

oude latinas op kamer 28...

ik loop daar wel eens voorbij en vraag me dan altijd af of daar nog iemand binnen stapt.. ook vraag ik me dan af wat ze kosten.. wat ze doen.. of er recensies zijn.. hoe oud zijn ze.. hygiëne etc

Ja, hier stappen wel wandelaars binnen, alleen niet zoveel. Denk dat ze gewoon het normale instaptarief rekenen, extra's niet bekend (ik kom er zelf niet). Schat ze boven de 50.

De dame die er al langer zit op nr 28, dus als je voor die ramen staat, de dame rechts. Die maakt hele lange dagen. Ze komt vaak al rond 10.00 uur en werkt dan door tot sluitingstijd. Daarnaast neemt ze heel weinig vrij op jaarbasis. Dit zal geen vetpot zijn, en heel veel uurtjes maken om het rond te krijgen en te kunnen voorzien in het levensonderhoud. Yvette van g2k1, zelfde verhaal. Ook maar heel weinig vrij, en zo zijn er nog wel enkele dames van in de 50 op de Dam, die dit lot dragen. Het lijkt mij persoonlijk vrij uitzichtloos, maar hoop toch dat het deze dames goed gaat.

Giselle is een van de weinige 50-ers die goed draait, en dat zit hem niet alleen in de extra's, maar bijvoorbeeld ook echt in haar toewijding.

Terug
Bovenaan Onderaan