Ik bef haar klaar en zij trekt mij klaar voor 50Rekent Eleanora de standaard €50,- à 20 minuten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk bef haar klaar en zij trekt mij klaar voor 50Rekent Eleanora de standaard €50,- à 20 minuten?
Jong en ook nog zonder telefoonverslavingZijn er nog jonge dames aanwezig? Rond de 20/25 jaar, zonder telefoonverslaving?
Ja hoor vrijdag is een prima avond. Ga zelf waarschijnlijk ook even. Genoeg keuze maar niet te laat gaan. Teveel uitgaand publiek op straat anders.Is het in Alkmaar op de vrijdagavond druk qua dames of niet de moeite waard om naartoe te gaan?
Is het in Alkmaar op de vrijdagavond druk qua dames of niet de moeite waard om naartoe te gaan?
Wat San zegt. Meestal tot 11u zijn ze er te vinden, daarna vertrekken ze vaak.Ja hoor vrijdag is een prima avond. Ga zelf waarschijnlijk ook even. Genoeg keuze maar niet te laat gaan. Teveel uitgaand publiek op straat anders.
Dank je wel.Ja hoor vrijdag is een prima avond. Ga zelf waarschijnlijk ook even. Genoeg keuze maar niet te laat gaan. Teveel uitgaand publiek op straat anders.
Dank je wel.Wat San zegt. Meestal tot 11u zijn ze er te vinden, daarna vertrekken ze vaak.