Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTop 3 blijft persoonlijk naar mijn lijstje is absoluut:Bestaat er zoiets als een top 3 van beste dames van plezier? Vrouwen waar je heen moet zijn geweest in alkmaar? Ik loop vaak langs, maar kan uiteindelijk geen keuze maken. Behalve dan de vaste dames waar ik al eerder ben geweest.
Top 3 blijft persoonlijk naar mijn lijstje is absoluut:
1 Oana
2 Alex
3 Alina
En alle drie hebben ze andere specialiteiten.![]()
Jazeker, vorige week nog geweest.Oana is nog aanwezig op de dam?
Blijft een topper. Welbespraakt en een van de mooiste op de Dam wat mij betreft.Aha, vandaar. En als ze lid is van de mobiele telefooneenheid, loop ik haar meestal snel voorbij.
Ik vind Oana ook knapper dan Eleonora, maar blijft toch persoonlijk. Overigens hebben die een kleine 10 jaar leeftijdsverschil.Knappe dan eleanora? I know, smaken verschillen
Oana is wel altijd bezig op de mobiele telefoon. Vermoed dat ze een abonnement heeft, of zelfs meerdereAha, vandaar. En als ze lid is van de mobiele telefooneenheid, loop ik haar meestal snel voorbij.
Eleonora ken ik niet. Nooit geweest.in zijn algemeenheid gesproken: een iets minder knappe dame met een goede service, is beter dan een hele knappe dame met een matige / wat mindere service. Dat is mijn mening althans.
Ik vind Oana ook knapper dan Eleonora, maar blijft toch persoonlijk. Overigens hebben die een kleine 10 jaar leeftijdsverschil.
Oana is wel altijd bezig op de mobiele telefoon. Vermoed dat ze een abonnement heeft, of zelfs meerdere![]()
Nu ik er over na denk, ik ga zo maar even heen!Eleonora ken ik niet. Nooit geweest.
Ben verslaafd aan Oana, maar dat is ook al heel wat jaartjes dat ik daar kom. Je bouwt dan toch wat op. Ze weet als geen anders wat ik fijn vind. Zeer belangrijk.
Dat is 'Isa' (werknaam). Vol qua heupen en benen.weet iemand hoe de jonge wat vollere roemeense dame heet die best wel luidruchtig is. Ze komt uit roemenie en zwart haar.
Zat een tijdje op 27 k1 maar soms ook in de passage. Is een jaar of 24/25 jaar oud.