Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank je. En inderdaad... 😃😇
En Erika was er ook vandaag weer - had ze gisteren al gezegd. Al had ik niet veel later moeten zijn met mijn getreuzel om het slechte weer...
Leuk, de eerste keer dat ik de gelegenheid kreeg met mijn favoriete dame het Oude jaar af te sluiten (nou ja, het Achterdamjaar dan: tot 19:30). En nog op de eerste dag van het jaar met haar mijn Nieuwe wandelJaar te openen. Weliswaar nu dus niet als haar eerste klant, maar dat had misschien ook wel wat erg bezitterig / geobsedeerd overgekomen. 😇

Realiseer me dat ik dit beter in haar topic had kunnen zetten...

Laatst bewerkt:
vaak als ik kom rijden er telkens van die gasten op die fatbikes rond, midden in de straat stoppen beetje gillen mensen ophouden, dan met die fietsen door de passage (stuk of 3 a 4)
De passage is prive terrein, dat mag volgens mij niet, met die dingen daar rijden.

Keihard optreden tegen dit soort idioten. Ze rijden je vaak bijna omver, gaan te hard en hebben schijt aan alles. Fnidsen en Hekelstraat, daar zijn ze ook extra gevaarlijk. Vrij smalle straatjes, maar gaan wel gewoon heel hard, komen met 25-35 per uur, van achter aan rijden. Grote mond als je er wat van zegt.

Terug
Bovenaan Onderaan