Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
had het vandaag ook gelezen:)

wat een oplichter idd, dat je zo denkt weg te komen! @kansloos

begrijp ook niet wat je voor 4 uur in een trio te doen hebt, en dan voor zo'n bedrag. Je uitgaven optimaliseren zou ik zeggen ;)
 
Dan hebben wij zeer waarschijnlijk hetzelfde gezien, echt weinig te vinden.
Ben doorgereden naar Haarlem maar daar is het nog slechter.
Laten we hopen dat het door het mooie weer komt en de dames terecht genieten van wat zonnestralen.
 
Andreea g2k2 is op vakantie, net als de dame die op 27k2 stond. Komen 1 mei weer terug. De kenners weten hoe die connectie zit tussen die twee.

"Op de kamer van Steffi een gezette, oudere dame met bril."

Die dame (Anny/Anne/Blondy) is 34, zo oud is dat toch ook weer niet.. Dit is ook haar echte leeftijd overigens.
 
Laatst bewerkt:
Andreea g2k2 is op vakantie, net als de dame die op 27k2 stond. Komen 1 mei weer terug. De kenners weten hoe die connectie zit tussen die twee.

"Op de kamer van Steffi een gezette, oudere dame met bril."

Die dame (Anny/Anne/Blondy) is 34, zo oud is dat toch ook weer niet.. Dit is ook haar echte leeftijd overigens.
Ze ziet er ouder uit dan 34, maar ook dat is subjektief natuurlijk
 
Hallo wandelaars is de bulgaarse steffi er nog met beugel ? Die stond ook naast silvia in de passage. Dus in de kamer van die magere neppe steffi. Ze stond nog op mn lijstje om suf te neuken
 
Hi, ik zie regelmatig alleen op vrijdag en zaterdag een dame staan met lange blonde krullen. Ze staat steeds op verschillende kamers, heeft behoorlijke borsten en lijkt heel vriendelijk. Weten jullie misschien wie ik bedoel? Enige ervaring?

Ik weet het, het klinkt een beetje algemeen.....maar meer weet ik ook niet, ik kon haar gisteren niet vinden. Hopelijk vandaag wel.
 
Die heb ik ook gezien, zelfde indruk. Zag haar gisteren begin van de avond voor de deur van Elena (Elly) (T9) staan te kleppen, met nog een andere dame erbij.

De bedoelde dame heb ik vaker op de Dam gezien de afgelopen jaren, maar nooit heel lang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan