Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan zijn er dus nu zeker 3 Sara's op de Dam.

Sara op 27k2, blonde krullen en vol, eind 30 (nu op vakantie)
Sara op T7, 33 jaar, donker haar, zachte dame, stijl haar, vriendin van Carla (net terug van vakantie)
Sara op g1k3, blond stijl haar, leeftijd denk niet hoger dan midden 20, (hiervoor op 12k2)

Opdat wij het overzicht nog houden. Het is al net als met de Andreea's een aantal jaar geleden :)
 
Dan zijn er dus nu zeker 3 Sara's op de Dam.

Sara op 27k2, blonde krullen en vol, eind 30 (nu op vakantie)
Sara op T7, 33 jaar, donker haar, zachte dame, stijl haar, vriendin van Carla (net terug van vakantie)
Sara op g1k3, blond stijl haar, leeftijd denk niet hoger dan midden 20, (hiervoor op 12k2)

Opdat wij het overzicht nog houden. Het is al net als met de Andreea's een aantal jaar geleden :)
27k2 is toch Sofia? Die met die grote tattoo op haar been.
 
jep, die zit weer op haar vertrouwde stek, g3k2. Naast Carla, die ook alweer even terug van vakantie is.

Ik was net bij Sarah op T7, en zag Kiki op P5 zitten. Steffi op g2k6, haar basisplek.
En Irina stond doorlopend met Sofia op 27k2, klantjes te lokken voor trio's deze avond.

Heb Sarah heerlijk genomen deze avond, en ze vond het zelf ook heel lekker. Dat zei ze althans, of het werkelijk zo is weet je niet altijd met dvp's. Maar toch, het was het meiertje + wel waard.
 
Sylvia g2k5, die zat er gisterenavond gewoon. Ze zag mij binnenstappen bij Sarah, en ook weer buitenstappen. Net als Steffi, die zag dat ook. Altijd wel vervelend, maar het is wat het is. Niet iedere dame kan een vaste dame zijn.
 
De meeste zeggen mij dat ze het niet erg vinden als ik bij een andere dame naar binnen stap , maar toch vinden ze het niet zo leuk scheelt weer geld 💰 wat niet in hun zak beland..
heb wel eens gezegd als wij in een reactie zitten zal ik het niet meer doen. Hahaha 😜
Ga morgen of vanavond nog een keer heen..!
 
ja, de dames moeten toch brood op de plank hebben, en in tijden dat het brood moeilijker wordt verdiend is het nog minder tof als je elders binnenstapt. Maar het hoort wel bij de realiteit daar. Omgekeerd geldt natuurlijk ook, er stappen ook dames binnen bij (in dit geval) Steffi en Sylvia, die niet bij Sarah binnenstappen.

Alleen vrijdag en zaterdag zijn goed, zo zei Sarah mij.
 
@pietje, Ik had Sarah al opgewarmd voordat jij er binnen was....Ze had dus een leuke avond..
Blondie stond op g2k2, kamer van De Andrea. Andrea zal dus op vakantie zijn....

@Scooby: Dames vinden er wel wat van...Niole kijkt al 2 weken sip wanneer ik voorbijloop, maar ja, gordijnen waren dicht en ik wacht nagenoeg nooit voor een dame. Dus een andere dame. Daarna knip en zak leeg..
 
Haha, O was jij dat @Dragonfly666 .... hadden we elkaar bijna in het echt gezien. Ik moest echt een tijd wachten, je was zeker 30 minuten of langer daar. Ik wilde per se haar bezoeken. Een leuke avond voor haar ja qua verdiensten, dat zei ik haar ook. Maar ze heeft ook een dure smaak qua kleding, dus dat moet ook :)

Blondie zag ik ook. Andreea g2k2 is op vakantie idd, tezamen met de andere Zara van 27k2. Volgens mij komt Andreea op 27 december weer terug, zoals ieder jaar eigenlijk wel.

Nicole van 23k4 was ook lang dicht gisterenavond, ik zag haar niet open in de tijd dat ik er rondliep (had een goed alternatief geweest). Ze kijkt al een tijdje niet zo vrolijk, viel mij ook op, vraag mij af of ze er nog wel zin in heeft. Haar buurvrouw Sofia op 27k1 is overigens veel open valt mij op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan