Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De laatste die denigrerend naar een vrouw zal zijn dat ben ik, ongeacht wat haar beroep dan ook mag zijn.
Wel leven helaas in een tijd waarin iedereen supersnel vind dat een ander gekwetst zou kunnen zijn door een opmerking waarvan ze zelf de context niet lijken te begrijpen... (read that again!).
Maar iedereen mag er wat mij betreft van vinden wat ze willen, de betreffende dames weten gelukkig beter😉.
 
ik bezoek haar geregeld, maar zo vaak helaas ook weer niet. Was het maar waar!, haha.

Ze heeft waarschijnlijk nog heel wat andere wandelaars waarbij ze ook een favorietje is ;) Knap verdienen doet ze zeker ja, ze is erg vaak dicht, althans de gordijnen dan ;)
 
;-)

Andere leuke trio's:

Carla en Sarah
Catalina en Kristiana (seks met twee zussen, zijn alleen bijna niet meer gelijktijdig aanwezig)
Gisella en Monica
Carmen en Christina
Erika en Erika (seks met twee Erika's)

Op 12 en 14 is er volgens mij ook wel wat mogelijk wat dat betreft.
 
Laatst bewerkt:
Een kenner. Maar Carla en Sarah heb ik al eens geopperd, maar zie ze nooit samen eigenlijk... Monica en Gisella zijn de dames van D1&2 toen of niet?, De Erika's (Klinkt als een zangduo) is ook een aanrader. Even als de dame die achter haar kamer zit. (schijnbaar een nieuwe?)
 
raphaella kan echt niet pijpen echt slecht gewoon. en haar service is te standaard. 2 keer geweest 2 keer tegengevallen. terwijl het wel een knappe meid is. ik loop haar nu zo voorbij hahah
 
Een kenner. Maar Carla en Sarah heb ik al eens geopperd, maar zie ze nooit samen eigenlijk... Monica en Gisella zijn de dames van D1&2 toen of niet?, De Erika's (Klinkt als een zangduo) is ook een aanrader. Even als de dame die achter haar kamer zit. (schijnbaar een nieuwe?)
Carla en Sarah kan zeker als trio. Je ziet ze niet vaak samen, maar ze zitten ook niet naast elkaar op de Dam, en zo vaak doen ze ook weer geen trio's. Sarah werkt daarnaast ook niet meer zoveel.

Monica en Giselle, D1 en D2. Een 'culturele trio', Roemeens en Zuid-Amerikaans.

Erika's, geen idee of die kunnen zingen, zal eens vragen. Als dat goed gaat, zal ik ze aandragen bij The Voice of Romania.

De dame die achter de Erika van 5 zit, is een bekende van haar. Ook een Roemeense?
 
raphaella kan echt niet pijpen echt slecht gewoon. en haar service is te standaard. 2 keer geweest 2 keer tegengevallen. terwijl het wel een knappe meid is. ik loop haar nu zo voorbij hahah

Ik heb een hele andere ervaring met der. Er is veel mogelijk bij der maar wellicht is ze selectief daarin.

Merk ik de laatste tijd sowieso wel wat vaker dat de vrouwen bij de een wel wat meer doen dan de ander.
Blijken ze toch nog gevoel te hebben haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan