Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een hele andere ervaring met der. Er is veel mogelijk bij der maar wellicht is ze selectief daarin.

Merk ik de laatste tijd sowieso wel wat vaker dat de vrouwen bij de een wel wat meer doen dan de ander.
Blijken ze toch nog gevoel te hebben haha
Dat inderdaad dus. Heb zelf ook prima ervaringen met haar.
Maar goed, ieder z'n smaak en gevoel natuurlijk.
 
Kan van allerlei zaken afhangen wat er wel en niet mogelijk is bij een dame; hoe lang je de dame al kent, onderlinge klik, interesse tonen in de dame, persoonlijke voorkeuren van de dame voor wat betreft de klant; leeftijd, uiterlijk, verzorging etc.

Ik krijg bij enkele dames op de Dam (waar ik een hele goede band mee heb en al langer kom) ook dingen waarvan ik nog moet zien of ze die bij allemaal aanbieden. Vermoedelijk niet, maar ja, 100% zeker kun je het nooit weten. Wordt ook veel gedaan aan marketing daar.
Ooit kreeg ik een cadeautje van een Bulgaarse dame. Alleen ik had dat gekregen aldus haar. Later sprak ik andere klant van haar die precies hetzelfde had gehad, haar lade op haar kamertje lag vol met die cadeaus...

Ik laat het altijd aan de dame, push nooit op extra's (vraag eigenlijk de eerste keren sowieso nooit om extra's). Maar als ze er zelf mee komen, ben ik bereid om die geboden extra's te omarmen:), zover ik die extra's wil hebben dan natuurlijk. Een meerprijs betaal ik dan meestal niet, omdat ik vaak toch al langer blijf.

Van het weekend maar weer eens even rondkijken, en zien of het zo druk is qua dames als @Jeroentjevis zegt. Benieuwd:)
 
Kan van allerlei zaken afhangen wat er wel en niet mogelijk is bij een dame; hoe lang je de dame al kent, onderlinge klik, interesse tonen in de dame, persoonlijke voorkeuren van de dame voor wat betreft de klant; leeftijd, uiterlijk, verzorging etc.

Ik krijg bij enkele dames op de Dam (waar ik een hele goede band mee heb en al langer kom) ook dingen waarvan ik nog moet zien of ze die bij allemaal aanbieden. Vermoedelijk niet, maar ja, 100% zeker kun je het nooit weten. Wordt ook veel gedaan aan marketing daar.
Ooit kreeg ik een cadeautje van een Bulgaarse dame. Alleen ik had dat gekregen aldus haar. Later sprak ik andere klant van haar die precies hetzelfde had gehad, haar lade op haar kamertje lag vol met die cadeaus...

Ik laat het altijd aan de dame, push nooit op extra's (vraag eigenlijk de eerste keren sowieso nooit om extra's). Maar als ze er zelf mee komen, ben ik bereid om die geboden extra's te omarmen:), zover ik die extra's wil hebben dan natuurlijk. Een meerprijs betaal ik dan meestal niet, omdat ik vaak toch al langer blijf.

Van het weekend maar weer eens even rondkijken, en zien of het zo druk is qua dames als @Jeroentjevis zegt. Benieuwd:)
Met cadeau's geven en krijgen ben ik altijd huiverig, wil niet in een ''you give me this, ill give you that'' - positie belanden, niet dat het gebeurt maar alsnog. Weet nooit wie of wat er achter zit.. Weet niet hoe jij dat ervaart
 
Je moet inderdaad weten wat je doet, de een is de ander niet daar, en de ene situatie is ook de andere niet. Met name bij de wat jongere dames die aan een vriendje vastzitten (blijkt soms pas later).. Daar toch wel eens vervelende ervaringen mee gehad.
Op het moment dat ze het gevoel hebben dat je ze leuk vindt, dan wordt daar misbruik van gemaakt en komen de verzoeken voor geld, of zelfs pogingen tot oplichting. Cadeaus in dat licht niet zo handig, maar bij bijv. een dame van in de 40, die al dik 15 jaar in het vak zit.. daar heb je zelden problemen mee.

Als ik hoor wat sommige dames aan dure cadeaus krijgen. Ik zie daar het nut ook niet zo van in, het cadeau is eigenlijk al dat ik langskom ;) en dan vaak ook nog 100 euro of meer betaal. Dat lijkt mij al een prachtige cadeau ;)
 
Laura heeft zo te zien enig eerherstel gehad in haar draadje, na een dubbele negatieve recensie over haar.

De kermis gaat weer opgebouwd worden nu:)
Morgenochtend paardenmarkt (8:00) Maar gemeente en exploitanten kennende mogen ze voor 16:00 al opbouwen (voorgaande jaren ook) We gaan trouw bij de knuffelautomaat staan om wat te winnen. (En de harten van de dames natuurlijk ;) )
 
Was zaterdagavond even langs gelopen om te kijken en ditmaal een pak minder leuke ervaring, het gebeurt wel vaker dat een groepje buitenlanders mij aanspreekt om wat vervelende opmerkingen te maken of drugs te verkopen en die negeer ik dan
Maar deze keer namen ze daar geen genoegen mee en bleven achter mij aanlopen en wilde geld zien
Gelukkig toen ik dichterbij het waagplein kwam gaven ze het op ( waarschijnlijk teveel getuigen) maar echt prettig vond ik dit niet
Heeft iemand dit ook meegemaakt of tips hier mee om te gaan ?
 
Ik ken het, ze staan eind van de straat of bij de ggd voor de deur te "posten" zoals we in vakjargon noemen. Vaak in het weekend staat er wat ze zichzelf noemen "beveiliging" op de fiets naast de Karpeton of een agent, als je via zijdam gaat moet je ze de gracht inmieteren (1 of 2 is voldoende), en fnidsen ontlopen, maar ook daar staan op het plein (platte en waag) agentjes of de burgerwacht (beveiliger)
 
Heb wel een keertje gehad dat een Marokaan mij C wilde verkopen in de straat. Toen ben ik gewoon doorgelopen, verder nooit meer gehad op de Dam.

Mooi vervelend die achtervolg taferelen @Paul1968 . In Amsterdam heb ik dat ook wel gehad, in van die steegjes in het wallengebied. Vond dat echt intimiderend (werd van achter vastgegrepen en kreeg de vraag (of meer een dwingend verzoek eigenlijk:-S) of ik C wilde kopen).

Gewoon stelselmatig Nee zeggen, negeren en rustig doorlopen. Dat denk ik het beste.

Er zijn wel meerdere drugsdealers (en gebruikers) op de Dijk. Ik houd mij altijd verre van die leden, want ik heb en kan niets met zulke mensen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn medewandelaars. De zomerkermis, of zoals de dames het noemen carnaval gaat morgen weer van start. Namens het Genootschap ''De warme wandelaar'' is naar voren gekomen dat de dames het zeer waarderen als we een grote pluche knuffel meebrengen bij het eerstvolgende bezoek. We hadden al enkele gevaardigen die hier al gehoor aan willen geven maar wegens anonimiteit hebben we besloten om de namen van @Pieter1977 en @DePastoor te censureren.

Heren tot slot succes het straatje kan ons nu goed gebruiken!
 
Heb ik een x aantal jaren terug ook eens gedaan ,dat werd wel gewaardeerd!
Wel leuk dat ze er daarna meerdere kreeg van andere vaste klanten ,ze konden niet achter blijven hè! 😂😂
Gewoon een simpel knuffeltje 🧸
 
Was zaterdagavond even langs gelopen om te kijken en ditmaal een pak minder leuke ervaring, het gebeurt wel vaker dat een groepje buitenlanders mij aanspreekt om wat vervelende opmerkingen te maken of drugs te verkopen en die negeer ik dan
Maar deze keer namen ze daar geen genoegen mee en bleven achter mij aanlopen en wilde geld zien
Gelukkig toen ik dichterbij het waagplein kwam gaven ze het op ( waarschijnlijk teveel getuigen) maar echt prettig vond ik dit niet
Heeft iemand dit ook meegemaakt of tips hier mee om te gaan ?
Nooit meegemaakt. Maar ik zou dit wel melden bij de politie of handhaving. Het is bedreigen en intimideren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan