Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Danger blonde (Anny) was er van het weekend niet, dus die is het in ieder geval niet. Denk dat die weer even met vakantie is. Die doet ook niets zonder condoom.

Ik zou ook niet weten wie het dan wel is.
 

Deze foto's zijn in Alkmaar geschoten toch? Hebben jullie ervaring met haar? Heb haar trouwens niet in Doubletstraat gezien deze weken zoals in ad staat, maar de ad is maand geleden geupdate en toen was ik daar niet.
 
Oh inderdaad, nu kan ik de foto's vaagjes herinneren van haar verdwenen twitter. En ze heeft afgelopen zomer inderdaad in doubletstraat 3 ontvangen. Ze ziet er inmiddels wel anders uit dan op de foto's
 
Vergeleken met de foto's is vooral haar buikomvang toegenomen. En haar haar is ook anders. Donker haar en ze draagt het niet meer los. Op de doublet heeft ze altijd een 1,5l pak Taksi, dus dat verbaast me niet.
 
De mods op GirlsReview zijn niet de makers van de kaartjes.
Dat waren de leden van Hookers.
Ik wandel niet meer in Alkmaar, maar kan wel sommige kaartjes aanpassen. Plaats eens een overzichtelijke foto van de nieuwe ramen (zonder dames) op de Achterdam, dan zien wij wel verder.
de nieuwe kamers staan nog niet op het plattegrond he
inderdaad, mag worden geüpdatet
Het wachten is op een foto om het kaartje/plattegrond correct aan te passen.
Plaats dus een foto van de nieuwe kamers, waarop ramen en deuren te zien zijn, en het kaartje wordt aangepast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan