Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dames op 17k3 en 29k3 zijn twee verschillende dames. De bedoelde Rachel is een vriendin van Irina, zag haar al een aantal keren bij haar op de kamer (29k3) zitten

Iemand verder ervaring met Layla/Laila, die nu op 23k1 staat? Hoe oud is ze en wat kunnen we verwachten? Zag haar wel staan van het weekend, maar had elders afgesproken.
ik ga het nog verwarrender maken

de blonde (vriendin Irina) staat nu inderdaad op 29k3, heeft hier voor altijd op 23k3 gestaan (Naast de NL'se dame toendertijd) en is toen vertrokken richting Amsterdam (Ruysdaelkade) Ja ook dit pastoortje is te vinden in Amsterdam en andere werelddelen

De andere blonde waar R1127 naar refereert is denk ik 19K1, Deze dame heeft nadat de vorige ''gebruiker'' is weggegaan lang op 15A15 gezeten, Deze had weer een vriendin die weer op 12k1 (Of 2) heeft gestaan en nog een tijdje op K1P2G3,

En dan zit er nog een blonde op 27K1, Die ik ook wel aanbeveel ;)

al met al genoeg blondjes
 
ik ga het nog verwarrender maken

de blonde (vriendin Irina) staat nu inderdaad op 29k3, heeft hier voor altijd op 23k3 gestaan (Naast de NL'se dame toendertijd) en is toen vertrokken richting Amsterdam (Ruysdaelkade) Ja ook dit pastoortje is te vinden in Amsterdam en andere werelddelen

De andere blonde waar R1127 naar refereert is denk ik 19K1, Deze dame heeft nadat de vorige ''gebruiker'' is weggegaan lang op 15A15 gezeten, Deze had weer een vriendin die weer op 12k1 (Of 2) heeft gestaan en nog een tijdje op K1P2G3,

En dan zit er nog een blonde op 27K1, Die ik ook wel aanbeveel ;)

al met al genoeg blondjes
Volgens mij zitten we redelijk op gelijke hoogte.
29k3 zit nu Rachel (vriendin van Irina)
De 2e blonde die DePastoor aanhaalt heeft inderdaad op deze genoemde kamers gezeten, haar naam ben ik even kwijt..
Gister inderdaad op 19k1 en vandaag zat ze op 16k2. (Ze was de vriendin van Alexa, stonden samen op 12k1 en 2 voorgaande jaren).
 
Die van 17k3 heet Anna, ze zei ook nog toen bij haar was vorig weekend dat ze een jaar of twee terug op de dam werkzaam was.
Mijn bezoek was na mijn gym workout en was nog moe, ik ging binnen toen en iemand voor mijn neus bij Erika naar binnen ging. En toen dacht, ik ga bij haar naar binnen, ik word binnen no time uit gewerkt .... maar ik werd in de positieve zin verrast, ze naam de tijd en na 25-30min kon ik vertrekken. Ik heb haar meeten 20 extra gegeven.. ze is te vergelijken met Erika qua service.
 
Dames op 17k3 en 29k3 zijn twee verschillende dames. De bedoelde Rachel is een vriendin van Irina, zag haar al een aantal keren bij haar op de kamer (29k3) zitten

Iemand verder ervaring met Layla/Laila, die nu op 23k1 staat? Hoe oud is ze en wat kunnen we verwachten? Zag haar wel staan van het weekend, maar had elders afgesproken.
ik had haar laatst wel gesproken, maar ze zei dat ze niet normale dates deed waar je haar tieten mag aanraken en dergelijke, meer sm georienteerd, daar heb ik voor bedankt.
 
ik had haar laatst wel gesproken, maar ze zei dat ze niet normale dates deed waar je haar tieten mag aanraken en dergelijke, meer sm georienteerd, daar heb ik voor bedankt.
SM is nit mijn ding, Soms wordt dat soort argument gebruikt om aan te geven dat ze je op dat moment niet binnen wil zo als 100 voor 20min...

Of we hebben het over niet delfde dame.
 
Op 29k3 zit Rachel, knappe curvy blondine!
Ben al meerdere keren bij haar geweest, ook begin dit jaar toen ze enkele keren in Alkmaar zat.
Ze is van plan wat langer te blijven deze keer.
Ik herken het helemaal niet zoals hierboven beschreven met 'regels en eisen'
Ze is afgelopen zomer geopereerd aan haar borsten, dus vandaar dat ze die nog liever niet voluit betasten laat.
Verder gewoon prima service in alle opzichten, en ook geen gehaast.


Als je iemand bedoeld die nu geen tepels heeft dan hebben we over dezelfde.

Loopt de heletijd grapjes te maken en te lullen (nog erger dan kristina).

goed dat jij wel een goeie ervaring hebt maar ik ga daar nooit meer heen
 
Dat is dezelfde inderdaad.
Jammer dat je een slechte ervaring met haar hebt opgelopen.
Kristina ken ik dan weer niet, althans, nooit bij haar binnen geweest.
Tja nogmaals, heb lekkere sex met haar gehad.
Ik kwam al sinds vorige winter af en toe bij haar, dus klik was er al.
En ik kom meestal voor een half uur, mogelijk dat dat ook een iets andere benadering van de dame uit doet komen.
 
Kristina, Leuke vrouw. Ik kan lang preken maar voordat ik het boek opengeslagen heb is zij al op de helft van het boek. Haar vriendin Anna is weer het tegenovergestelde, allebei poppentjes hoor. Rachel heeft haar momenten denk ik, heb er eens goed naar gekeken en heeft denk ook het probleempje van te weinig mannen op de dam. Tevens is Irina op vakantie, maar niet getreurd ze komt weer terug. en het griepseizoen is van start en hoor vele dames al een paar daagjes op bed hebben gelegen. Maar eens mijn geluk beproeven bij een andere dame. of zoals het ouwe spreekwoord luid, '' Een gezegende heer, Komt nog een keer.'' Tevens is het voor de jongeren onderons het bekende ''No nut november'' begonnen. Houden het daar wel op als het zo rustig is ;)
 
Dat is dezelfde inderdaad.
Jammer dat je een slechte ervaring met haar hebt opgelopen.
Kristina ken ik dan weer niet, althans, nooit bij haar binnen geweest.
Tja nogmaals, heb lekkere sex met haar gehad.
Ik kwam al sinds vorige winter af en toe bij haar, dus klik was er al.
En ik kom meestal voor een half uur, mogelijk dat dat ook een iets andere benadering van de dame uit doet komen.


was er ook een halfuur. €100

vanmiddag maar even kijken bij andere
 
Iemand die kan zeggen vanaf hoelaat Maria/Giselle op D2 aanwezig is of als dat niet te zeggen is draait ze ochtend-/middagdienst of avond-/nachtdienst en is ze werkzaam in het weekend want kom van ver? Bvd
 
Op 2p g1 t5 zit een nieuwe.
Sinds gisteren zegt ze te werken en gelijk de eerste dag een slechte ervaring gehad waarbij de beveiliging aan te pas moest komen.

Tenger vrouwtje heel vriendelijk en lief zuinig op zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan