Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik ga het nog verwarrender makenDames op 17k3 en 29k3 zijn twee verschillende dames. De bedoelde Rachel is een vriendin van Irina, zag haar al een aantal keren bij haar op de kamer (29k3) zitten
Iemand verder ervaring met Layla/Laila, die nu op 23k1 staat? Hoe oud is ze en wat kunnen we verwachten? Zag haar wel staan van het weekend, maar had elders afgesproken.
Volgens mij zitten we redelijk op gelijke hoogte.ik ga het nog verwarrender maken
de blonde (vriendin Irina) staat nu inderdaad op 29k3, heeft hier voor altijd op 23k3 gestaan (Naast de NL'se dame toendertijd) en is toen vertrokken richting Amsterdam (Ruysdaelkade) Ja ook dit pastoortje is te vinden in Amsterdam en andere werelddelen
De andere blonde waar R1127 naar refereert is denk ik 19K1, Deze dame heeft nadat de vorige ''gebruiker'' is weggegaan lang op 15A15 gezeten, Deze had weer een vriendin die weer op 12k1 (Of 2) heeft gestaan en nog een tijdje op K1P2G3,
En dan zit er nog een blonde op 27K1, Die ik ook wel aanbeveel
al met al genoeg blondjes
ik had haar laatst wel gesproken, maar ze zei dat ze niet normale dates deed waar je haar tieten mag aanraken en dergelijke, meer sm georienteerd, daar heb ik voor bedankt.Dames op 17k3 en 29k3 zijn twee verschillende dames. De bedoelde Rachel is een vriendin van Irina, zag haar al een aantal keren bij haar op de kamer (29k3) zitten
Iemand verder ervaring met Layla/Laila, die nu op 23k1 staat? Hoe oud is ze en wat kunnen we verwachten? Zag haar wel staan van het weekend, maar had elders afgesproken.
Silicoontjes of een borstverkleining?Ze is afgelopen zomer geopereerd aan haar borsten, dus vandaar dat ze die nog liever niet voluit betasten laat.
SM is nit mijn ding, Soms wordt dat soort argument gebruikt om aan te geven dat ze je op dat moment niet binnen wil zo als 100 voor 20min...ik had haar laatst wel gesproken, maar ze zei dat ze niet normale dates deed waar je haar tieten mag aanraken en dergelijke, meer sm georienteerd, daar heb ik voor bedankt.
Ook een vorm van SM...SM is nit mijn ding, Soms wordt dat soort argument gebruikt om aan te geven dat ze je op dat moment niet binnen wil
Op 29k3 zit Rachel, knappe curvy blondine!
Ben al meerdere keren bij haar geweest, ook begin dit jaar toen ze enkele keren in Alkmaar zat.
Ze is van plan wat langer te blijven deze keer.
Ik herken het helemaal niet zoals hierboven beschreven met 'regels en eisen'
Ze is afgelopen zomer geopereerd aan haar borsten, dus vandaar dat ze die nog liever niet voluit betasten laat.
Verder gewoon prima service in alle opzichten, en ook geen gehaast.
Wauw nog erger dan Kristina dat moet wel heel verschrikkelijk zijnAls je iemand bedoeld die nu geen tepels heeft dan hebben we over dezelfde.
Loopt de heletijd grapjes te maken en te lullen (nog erger dan kristina).
goed dat jij wel een goeie ervaring hebt maar ik ga daar nooit meer heen
Dat is dezelfde inderdaad.
Jammer dat je een slechte ervaring met haar hebt opgelopen.
Kristina ken ik dan weer niet, althans, nooit bij haar binnen geweest.
Tja nogmaals, heb lekkere sex met haar gehad.
Ik kwam al sinds vorige winter af en toe bij haar, dus klik was er al.
En ik kom meestal voor een half uur, mogelijk dat dat ook een iets andere benadering van de dame uit doet komen.
Ze is er vaak in de avond wel.Iemand die kan zeggen vanaf hoelaat Maria/Giselle op D2 aanwezig is of als dat niet te zeggen is draait ze ochtend-/middagdienst of avond-/nachtdienst en is ze werkzaam in het weekend want kom van ver? Bvd
JaWil graag ook info over de bezetting. Is Alina 17K2 er ook weer ?
Dame is een jaar weggeweest, Inderdaad een teder/slanke dame, spreekt zeer goed engels, Is wel dominant maar weet wat ze doetOp 2p g1 t5 zit een nieuwe.
Sinds gisteren zegt ze te werken en gelijk de eerste dag een slechte ervaring gehad waarbij de beveiliging aan te pas moest komen.
Tenger vrouwtje heel vriendelijk en lief zuinig op zijn
De dame in kwestie heeft een slechte ervaring gehad met een vervelende klant waarschijnlijkVoor haar kom ik naar de Dam !
Dat snap ik niet.
Ene kant zeg je slechte ervaring gehad en dan zeg je zuinig op zijn
Ik denk 1e week januari helaasVanmiddag in Alkmaar geweest, helaas was Zara er niet, weet iemand wanneer ze er weer is met der heerlijke billen?