Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hoorde dat er vandaag eerder op de dag weer eens een poging tot verkrachting van een DVP was. De heer (nouja.. heer…) in kwestie zou niet geslaagd zijn in zijn opzet en behoorlijk toegetakeld zijn. Iemand iets vernomen daarover?
Nee dit is nieuw, ook niemand over gehoord… er was gister wel commotie bij de Spar waar een vechtpartij uitbrak en de politie een show gaf hoe een taser effectief gebruikt kan worden door enkel even te laten zien en horen. Daar hadden de dames het wel over😂
 
Even een vraagje......wat is jullie top 5 van de huidig werkende dames op de dam en waarom?
even een random lijstje dan maar

Monica D1 - rustig, en neemt de tijd, en het is nog een leuke vrouw om te zien😏

De dame op 11K2, is ook erg rustig en doet haar "werk"
en een leuke babbel

Carmen op A15, is net als Monica iemand die de tijd neemt.

Op 2P2G k5 Volgens heet ze Eva, Erg spontaan binnen, maakt het naar je zin en doet niet moeilijk als het om meerdere standen gaat😉

16K1, Irina, niet veel aan toe te voegen, lieve meid, en nog slim ook… (niet dat andere dom zijn)


Maar dit beetje mijn top 5 op dit moment.
 
In willekeurige volgorde gewoon omdat het leuke dames zijn.

Alina 17k? Leuke dame en een top conditie Kom al langere tijd bij haar, alleen dat kleine bed vind ik waardeloos.
Carla/Venice 2pg3 k1 blijft een mooi dame lekker voor zo nu en dan.
Irina 16k1 prachtige borsten en leuk in de omgang.
Carmen 15 krijgt me steeds vaker over de finish, lekkere billen en borsten.
Nicole wisselende plek maar laatste tijd aan het pleintje(Engelse dame) leuke en mooie vrouw.
 
even een random lijstje dan maar

Monica D1 - rustig, en neemt de tijd, en het is nog een leuke vrouw om te zien😏

De dame op 11K2, is ook erg rustig en doet haar "werk"
en een leuke babbel

Carmen op A15, is net als Monica iemand die de tijd neemt.

Op 2P2G k5 Volgens heet ze Eva, Erg spontaan binnen, maakt het naar je zin en doet niet moeilijk als het om meerdere standen gaat😉

16K1, Irina, niet veel aan toe te voegen, lieve meid, en nog slim ook… (niet dat andere dom zijn)


Maar dit beetje mijn top 5 op dit moment.
Ik waardeer de lijstjes wel.
Maar ik heb geen enkele favo dame. Omdat ze niks extras bieden in hun pakket. Beperkte dienstverlening. Recht op en neer werk. Misschien let ik niet op. Maar recenties zijn er ook niet naar dat er wat extras bij zit. Misschien moet ik weer eens wat wagen, maar als ik informeer bij de deur, zie ik bedenkelijke gezichten. Wil er best ook wel extra voor betalen.
Had een top date bij een prive ontvangst in Amstelveen bij de roodharige Alsu, een zeer zachte, lieve schoonheid. Op de Achterdam kan je zo een schoonheid en dienstverlening volkomen vergeten. Betaal dan liever wat meer en ja even er naar toe rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik waardeer de lijstjes wel.
Maar ik heb geen enkele favo dame. Omdat ze niks extras bieden in hun pakket. Beperkte dienstverlening. Recht op en neer werk. Misschien let ik niet op. Maar recenties zijn er ook niet naar dat er wat extras bij zit. Misschien moet ik weer eens wat wagen, maar als ik informeer bij de deur, zie ik bedenkelijke gezichten. Wil er best ook wel extra voor betalen.
Had een top date bij een prive ontvangst in Amstelveen bij de roodharige Alsu, een zeer zachte, lieve schoonheid. Op de Achterdam kan je zo een schoonheid en dienstverlening volkomen vergeten. Betaal dan liever wat meer en ja even er naar toe rijden.
Ja deze gedachtengang snap ik ook volkomen, Thuis, Prive, Huis, Bordeel, noem het maar op vind ik ook prima uiteindelijk betaal ik voor het plezier wat ik zelf heb, ookal is het 10 minuten of een uur.
Kleine Erika weer foetsie?
Ja volgens mij al 2 dagen,
 
Mijn 5 favoriete dames van de Dam op dit moment, en in willekeurige volgorde:

Irina, 16k1
Sarah T7 (al even op het pleintje nu, en werkt niet zo vaak meer)
Alina 17k3
Andreea g2k2
Maria 12k1

Bezoek ze om verschillende redenen, de een puur voor het pijpwerk, de ander voor een meer sensitieve / GFE ervaring, de ander weer vooral voor het neuken.

Giselle, Melissa en Monica kom ik ook graag. Alleen die bezoek ik niet zo vaak meer.
Er lagen volle tassen op bed en na het pissen was ze weg.!
ik zag kleine Erika wat dagen terug met die blonde meid die op 17k1 stond ook al heel vroeg naar huis lopen. Was volgens mij in het weekend.
 
He
Mijn 5 favoriete dames van de Dam op dit moment, en in willekeurige volgorde:

Irina, 16k1
Sarah T7 (al even op het pleintje nu, en werkt niet zo vaak meer)
Alina 17k3
Andreea g2k2
Maria 12k1

Bezoek ze om verschillende redenen, de een puur voor het pijpwerk, de ander voor een meer sensitieve / GFE ervaring, de ander weer vooral voor het neuken.

Giselle, Melissa en Monica kom ik ook graag. Alleen die bezoek ik niet zo vaak meer.

ik zag kleine Erika wat dagen terug met die blonde meid die op 17k1 stond ook al heel vroeg naar huis lopen. Was volgens mij in het weekend.

Mijn 5 favoriete dames van de Dam op dit moment, en in willekeurige volgorde:

Irina, 16k1
Sarah T7 (al even op het pleintje nu, en werkt niet zo vaak meer)
Alina 17k3
Andreea g2k2
Maria 12k1

Bezoek ze om verschillende redenen, de een puur voor het pijpwerk, de ander voor een meer sensitieve / GFE ervaring, de ander weer vooral voor het neuken.

Giselle, Melissa en Monica kom ik ook graag. Alleen die bezoek ik niet zo vaak meer.

ik zag kleine Erika wat dagen terug met die blonde meid die op 17k1 stond ook al heel vroeg naar huis lopen. Was volgens mij in het weekend.
Herkenbare favorieten, alleen Maria ken ik niet ....... hoogste tijd om die te doen zo te lezen.
 
Mijn 5 favoriete dames van de Dam op dit moment, en in willekeurige volgorde:

Irina, 16k1
Sarah T7 (al even op het pleintje nu, en werkt niet zo vaak meer)
Alina 17k3
Andreea g2k2
Maria 12k1

Bezoek ze om verschillende redenen, de een puur voor het pijpwerk, de ander voor een meer sensitieve / GFE ervaring, de ander weer vooral voor het neuken.

Giselle, Melissa en Monica kom ik ook graag. Alleen die bezoek ik niet zo vaak meer.

ik zag kleine Erika wat dagen terug met die blonde meid die op 17k1 stond ook al heel vroeg naar huis lopen. Was volgens mij in het weekend.
Andrea van G2K2 al een poos niet gezien, Althans zit nu volgens mij een andere Andrea op. Allemaal Andrea's, Kleine Erika is er met de andere Erika vandoor voor de kerst denk ik, Al die dubbele namen 🤣
 
haha, ja erg he:) Er zijn op de Dam meerdere Andreea's, meerdere Erika's, meerdere Elena's (tot voor kort), meerdere Nicoles, meerdere Maria's, meerdere Kristina's, meerdere Sarah's ... Ze zouden origineler mogen zijn met het bedenken van hun werknamen (bij een minderheid is het ook hun echte naam)

Andreea van g2k2 is op vakantie, en komt na de kerst weer terug is de verwachting, samen met Zara/Sarah van 27k2.
He



Herkenbare favorieten, alleen Maria ken ik niet ....... hoogste tijd om die te doen zo te lezen.
Maria van 12k1 is een zachtmoedige dame, wat gevoeliger. Ik vind haar slanke lijfje lekker, en vind het een plezier om haar te neuken in doggy style. Pijpen is wel met iets te weinig druk, beetje jammer.

Ze is goed bezet, en behoort bij een minderheid die moeite doet om klanten te werven (althans actief haar blik op de straat richt). Ze woont niet alleen maar in haar mobieltje zoals velen.
 
Laatst bewerkt:
Andreea g2k2
Nicole A23K3 (is er met de kerst aanwezig
Maria 12k1
Erika 17k4
Alina 17k3

Willekeurige volgorde...en met Sarah erbij de enige dames die ik momenteel bezoek op de Dam.

Nog niet zoveel vroeger Patricia, Katja, Anna-Maria., (Alex)andra, Eliza, Sasha, Ramona, Isabella en last but not least Gia..
 
Eeuwig zonde dat Elena niet meer werkzaam is. Door de jaren heen toch wel met een liter zaad gevuld. Naar mijn mening geen topper meer aanwezig in Alkmaar.
En er waren er hier met nogal wat met kritiek op haar. Volgens mij weggepest uit de Dam. Nu hebben ze hun zin. Sinds Elena weg is, kom ik niet meer op de Dam. Het is allemaal sex zonder extra's. Alina komt in de buurt, maar doet niet aan CIM.
Niemand kan tippen aan Elena, zelfs tongzoenen, bij mijn weten verleent niemand deze service er bij
 
Gia was beter met die service dan Elena alleen geen cim dat was bij Elena goddelijk lekker om je lading in der mond te spuiten!
Ze had haar strekken maar was wel altijd goed ,zelfs als ze haar date niet had!
 
Gia was beter met die service dan Elena alleen geen cim dat was bij Elena goddelijk lekker om je lading in der mond te spuiten!
Ze had haar strekken maar was wel altijd goed ,zelfs als ze haar date niet had!
Heb zelf nooit wat gemerkt van haar streken en kan mij dat niet voorstellen dat ze die had. Herhinner mij haar als een lieve, zachte vrouw. Nu is ze foetsie. Zou ik ook zijn als mijn raam ingekegelt wordt. Dan vertrekt iedereen.
 
Denk dat het kwam als er vervelende klanten rond liepen door de straat. Ze liet een hoop mannen binnen maar had ook mensen die ze weerde of weggestuurde.
En dat hele nzc verhaal deed het ook niet goed (ook niet bij de andere dames uit de straat)
Blijft jammer maar het leven gaat door ,wat ik al eens zei hoop dat het goed met haar gaat!.

Jammer dat de kerst periode er weer is is het altijd veel te rustig in de straat!?
 
Begreep kortgeleden van een dame dat ze in 2024 weer wil gaan werken op de Dam, maar geen woning kan vinden. Haar oude woning had ze opgedoekt.

Ik zei het toen al, er is altijd een kans dat ze weer terugkeert. Dat zij is gestopt houdt verband met een hele duidelijke prive reden (aldus haar beste vriendin op de Dam die haar al jaren kende), sommige insiders weten dit, maar niet voor hier bestemd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan