Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Begreep kortgeleden van een dame dat ze in 2024 weer wil gaan werken op de Dam, maar geen woning kan vinden. Haar oude woning had ze opgedoekt.

Ik zei het toen al, er is altijd een kans dat ze weer terugkeert. Dat zij is gestopt houdt verband met een hele duidelijke prive reden (aldus haar beste vriendin op de Dam die haar al jaren kende), sommige insiders weten dit, maar niet voor hier bestemd.
Om wie gaat dit?
 
Begreep kortgeleden van een dame dat ze in 2024 weer wil gaan werken op de Dam, maar geen woning kan vinden. Haar oude woning had ze opgedoekt.

Ik zei het toen al, er is altijd een kans dat ze weer terugkeert. Dat zij is gestopt houdt verband met een hele duidelijke prive reden (aldus haar beste vriendin op de Dam die haar al jaren kende), sommige insiders weten dit, maar niet voor hier bestemd.
Waarom word dit gedeeld dan hier, als het niet informatief gedeeld mag worden hier?
 
Waarom word dit gedeeld dan hier, als het niet informatief gedeeld mag worden hier?
Het is nu al de 4e keer geloof ik in een maand of 6 tijd dat dit naar voren wordt gebracht, dat Elena hier weg zou zijn gegaan, omdat ze is weggepest.

Dat klopt gewoon niet, de reden is een prive reden (mij en enkele anderen bekend). Bovendien heeft ze recent bij een dame waar ik kom gevraagd of er met enige tijd een woning beschikbaar is voor haar in Alkmaar. Als ze wegepest had geweest, waarom dan nog terugkomen.

Zie niet zo goed waarom dit steeds moet worden aangebracht dat ze zou zijn weggepest. Had er dan iemand kritiek op haar, dan werd dit steeds neergesabeld (er mocht niets negatiefs worden gezegd over haar).

Ik wens haar hoe dan ook veel succes met het vinden van een woning. Ze liggen niet voor het oprapen, zeker voor dvp's niet, en zoveel goede contacten met andere dames had zij niet in de straat.
 
Het is nu al de 4e keer geloof ik in een maand of 6 tijd dat dit naar voren wordt gebracht, dat Elena hier weg zou zijn gegaan, omdat ze is weggepest.

Dat klopt gewoon niet, de reden is een prive reden (mij en enkele anderen bekend). Bovendien heeft ze recent bij een dame waar ik kom gevraagd of er met enige tijd een woning beschikbaar is voor haar in Alkmaar. Als ze wegepest had geweest, waarom dan nog terugkomen.

Zie niet zo goed waarom dit steeds moet worden aangebracht dat ze zou zijn weggepest. Had er dan iemand kritiek op haar, dan werd dit steeds neergesabeld (er mocht niets negatiefs worden gezegd over haar).

Ik wens haar hoe dan ook veel succes met het vinden van een woning. Ze liggen niet voor het oprapen, zeker voor dvp's niet, en zoveel goede contacten met andere dames had zij niet in de straat.
Oh zo, mijn excuus. Begreep je zin niet zo goed in het verhaal😅 ik ken haar niet dus oordeel ook niet, maar weet wel met die ramen namelijk willekeur was, waren in die maand 4 andere ramen gesneuveld bij andere dames
 
treurig zeg, en duur geintje, hoewel het vermoedelijk voor rekening van de verzekeraar is gekomen.

Het glas in de raambuurten kan niet verzekerd worden vanwege te veel schades of de verzekeraars weigeren dit te verzekeren, dat weet ik effe niet. Het is een duur geintje (paar honderd euro) voor de dames, want zij moeten betalen tenzij de dader gepakt is.
 
Het glas in de raambuurten kan niet verzekerd worden vanwege te veel schades of de verzekeraars weigeren dit te verzekeren, dat weet ik effe niet. Het is een duur geintje (paar honderd euro) voor de dames, want zij moeten betalen tenzij de dader gepakt is.
Ze krijgen toch wel genoeg betaald, €130 kamerhuur, en krijgen zeker wel 15 klanten per dag binnen.
 
@Keesvizzer wellicht dat je 1998 bedoeld, maar veel dames komen tegenwoordig doordeweeks (m.n. ma-di-woe) amper nog op / op een beperkte winst uit.

15*50(of meer) = 750 - 130 = 620 euro winst of meer per dag. Was het maar waar, dan draaiden veel dames gewoon 15-20 mille per maand;-)

We horen er genoeg die hun huur niet of nauwelijks meer kunnen betalen, en er zijn er redelijk wat gestopt, omdat de inkomsten tegenvallen. Het heeft geen zin om voor 1.000 winst per maand op de Dam te staan. Kun je beter een normaal baantje nemen.

Een kleiner gedeelte van de dames verdient alsnog heel goed, en zeker voor Roemeense/Bulgaarse begrippen, maar zo mooi als jij het schetst is het helaas niet.
 
Laatst bewerkt:
In mijn ogen doen ze express zo zielig, ze hadden paar jaar geleden na corona van €35 naar €50 aangepast de tarieven, maar service was niet veranderd.. Bij de meeste dames lijkt het alsof je een dode lijk aan het neuken bent, daar moeten ze mee ophouden en goeie service verlenen..

Hou er ook rekening mee dat de meeste mannen wel meer dan €50 per keer betalen, ze verdienen vast wel minimaal €5000 per maand, veel geven ze ook niet aan als inkomsten bij de belasting.

Dames zoals Patricia, Gia van vroeger hadden dagelijks minimaal 20 klanten, dit alleen omdat ze goeie service verleenden, dus ergens in mijn ogen is dit echt hun eigen schuld.
 
In mijn ogen doen ze express zo zielig, ze hadden paar jaar geleden na corona van €35 naar €50 aangepast de tarieven, maar service was niet veranderd.. Bij de meeste dames lijkt het alsof je een dode lijk aan het neuken bent, daar moeten ze mee ophouden en goeie service verlenen..

Hou er ook rekening mee dat de meeste mannen wel meer dan €50 per keer betalen, ze verdienen vast wel minimaal €5000 per maand, veel geven ze ook niet aan als inkomsten bij de belasting.

Dames zoals Patricia, Gia van vroeger hadden dagelijks minimaal 20 klanten, dit alleen omdat ze goeie service verleenden, dus ergens in mijn ogen is dit echt hun eigen schuld.
Helemaal eens! Het is veel klagen en zielig doen maar echte service verlenen ho maar.
Veel meiden kijken niet eens op van hun telefoon als je langsloopt. Gelukkig zijn er een handjevol meiden die nog wel boven de middelmaat uitsteken.
 
Ben deze week in Alkmaar geweest
Alles nu 50.euro zag ik op de ramen
Het was vroege middag wat een trieste ervaring. Op
2pg1 zag ik e'en dame die ook op de doublet heeft gewerkt ...Latina met onvriendelljk gezicht.
Verder niet e'en dame gezien waar ik trek in had.....onverrichte Zaken naar huis gegaan.
 
"ze hadden paar jaar geleden na corona van €35 naar €50 aangepast de tarieven, maar service was niet veranderd.."

Dat is heel vervelend geweest voor ons wandelaars. Maar het tarief was al 20 jaar ongewijzigd. Op andere diensten (in andere branches) wordt ook inflatiecorrectie toegepast, alleen dat gebeurt veel vaker; ieder jaar of om de 2, 3 of 4 jaar. Is maar goed dat ze dat op de Dam niet doen, en dat we nu (na 3,5 jaar) bijv. naar de 55 per kwartier zouden gaan.

Hoewel het voor ons 3,5 jaar terug als een klap kwam (de aanzienlijke prijsverhoging), is de procentuele stijging per jaar echter niet heel veel geweest (met minder dan 2% per jaar, is dit minder geweest dan op andere diensten), maar dat merk je minder omdat die prijzen geleidelijk steeds een beetje omhoog gaan. Verwachten dat je dan opeens veel meer of betere services krijgt is niet realistisch na zo'n prijsverhoging. De dame verleent doorgaans de service zoals haar die voorstaat.

De dames die ik bezoek op de Dam, en dat zijn er heel wat, verlenen op dit moment gewoon dezelfde service, als voor de prijsverhoging. Nog even los van of je die goed of slecht vindt, maar het is niet opeens heel anders geworden.

Het obsessieve telefoongebruik van veel dames achter de ramen is soms wel jammer inderdaad, maar eenmaal binnen kan het heel anders zijn. Als je met een dame bezig bent heb je geen last meer van die telefoon op bed.
 
Klopt er zijn gewoon dames die heel anders zijn achter het gordijn.
Meestal betaal ik ook iets meer dan krijg je vaak ook andere opties en zijn de dames ook vaak relaxter enzo!
Het blijft verschillend gewoon!
 
Klopt er zijn gewoon dames die heel anders zijn achter het gordijn.
Meestal betaal ik ook iets meer dan krijg je vaak ook andere opties en zijn de dames ook vaak relaxter enzo!
Het blijft verschillend gewoon!
Er zijn ook dames die je naar binnen proberen te krijgen door te lachen praten etc, en wanneer je binnen bent compleet veranderen…

Ik heb veel oude wandelaars gesproken die puur om slechte service niet meer naar de achterdam gaan, als ze goede service hadden was het zeker heel anders op de dam als nu.
 
De meeste wandelaars hebben gewoonweg veel minder te besteden. De kosten voor levensonderhoud zijn met name in de laatste 3 jaar enorm omhoog gegaan. Voor een niet al te grote bloemkool betaalde ik vrijdag 5 euro! Een gold kiwi is meer dan 1 euro, etc etc. De kosten voor gas en elektra zijn enorm omhoog gegaan (dit merk je niet alleen op je eigen rekening, maar werkt ook door op de aankoop van allerlei andere producten en diensten), zorgpremies stijgen ieder jaar met groot percentage, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

De gemiddelde wandelaar op de Dam, heeft een heel gemiddelde baan, met een navenant inkomen. Er lopen niet zoveel piloten en chirurgen in de rondte daar ;-) De gemiddelde man heeft nu veel minder te besteden dan een aantal jaren geleden. Anders gezegd: zijn vrij besteedbaar inkomen is % enorm gedaald. De belangrijkste oorzaak voor de dalende verdiensten van de dames in de laatste 3 jaar is hierin gelegen m.i. Niet in de geboden service van dames an sich of iets dergelijks. Dat leidt ertoe dat dames het vak / de Dam verlaten, en het aanbod van dames steeds kleiner wordt (+ geen of nauwelijks nieuwe aanbod van jonge dames, onder de 30 jaar), wat er weer toe leidt dat wandelaars steeds minder reden hebben om nog naar de Dam te komen. Een jaar of 5 terug gebeurde het nog vaak dat alle kamers verhuurd waren, maar dat is al lang niet meer zo.

Geld wat je niet in je portemonnee hebt, kun je ook niet uitgeven ;)
 
Laatst bewerkt:
Er zullen zeker vast wel ook wandelaars zijn die het krap bij kas hebben, daar geef ik je gelijk, maar er zijn ook een heleboel wandelaars die serieus echt niet komen door de slechte service, zoals ik al eerder in mijn bericht vertelde is het zo dat Gia, Patricia, en een dame waarvan ik de naam ben vergeten altijd bijna vol waren en er echt wachtrijen onstonden.

De meeste dames op de dam hebben niks minder dan die dames vind ik, die zouden ook als ze goed service zouden verlenen zo vol kunnen zitten, maar dat doen ze niet.

Als ik op mijn werk mijn werk ook niet goed doe word ik ook erop aangesproken, maar dat hebben hun niet..

Over dat inflatie heb je gelijk maar van een andere kant denk je van dat je het zelfde service krijgt die je alsnog voor €35 kreeg, als je een klant wilt behouden moet je niet als je binnenbent gaan doen alsof je een dode lijk aan het neuken bent, en heel snel willen doen, telkens op je klok zitten kijken..

Kijk maar naar Den Haag Doubletstraat, daar is het letterlijk elke avond veel drukker dan in Alkmaar, daar zijn er minder vrouwen die minder service verlenen in mijn ogen. Meeste wandelaars die naar Alkmaar kwamen kwamen vaak uit Amsterdam en omgeving, die gaan nu naar Den Haag..

Ik zelf weet zolang de vrouwen de service niet veranderen gaat het alleen maar de slechte kant op, vorig week ook op de dam was er een boze klant die geld terug eiste wegens slechte service van de dame die vroeger op 2pg2k5 zat en nu op p3, kwam beveiliging bij en die vertelde dat het vaker bij die dame gebeurde maar dat er niks aan kan worden gedaan.. Dat is dus 1 klant minder op de achterdam, ik kom al 10 jaar lang daar, en er is wel altijd wat gezeur daar, het is van slecht naar slecht gegaan en gaat nog steeds zo verder.
 
Opponent wordt het een neerwaartse spiraal waar ze in komen.
Over de hele linie is het gewoon veranderd.
Zo kwamen ook meiden die eerst op de wallen stonden naar Alkmaar en Den Haag omdat de toeristen weg bleven ,en minder uitgaven aan sex.
Het verandert jammergenoeg gewoon!
Na de c is het er niet beter op geworden
 
Denk dat jij Sylvia bedoelt @Keesvizzer, die staat nu op 13k4. Jammer van diegene die niet tevreden was, maar haar service is gewoon nog als 5 of 10 jaar terug, en verder nauwelijks extra's.

Gia had zeer veel extra's en tongde als een van de weinigen zelfs met oude opa's van 75 jaar (moet ze uiteraard helemaal zelf weten, maar een aantal van haar collega's vond haar een smeerpijp om die reden, hahaha). Nog wel meer extra's, deed aan pijpen zonder condoom. Je kan dat niet vergelijken met dames zonder extra's.

Wat veel wandelaars verder vergeten, de betaling van de wandelaars is voor de tijd en de besproken diensten, niet voor de kwaliteit of jouw ervaring/beleving van die diensten; het pijp, trek en/of neukwerk. Die kan goed of slecht zijn, maar laat onverlet dat de betaling daarvoor gedaan dient te worden, en doorgaans al vooraf.

Een deel van de dames heb ik ook maar 1 of enkele keren bezocht, omdat de service niet naar mijn smaak was. Heb alleen nog nooit geld teruggevraagd als ik wel de diensten kreeg, maar niet tevreden was daarover. Dat soort gasten zijn triest, en hoor de dames er vaker over. Niet zelden worden ze nog handtastelijk ook.

Als je uiteten gaat krijg je ook je geld niet terug als het je niet gesmaakt heeft. Sekswerk is geen kledingstuk wat je kunt ruilen ;-) Bovendien weet je dat van tevoren al dat je je geld niet terugkrijgt. Als dat businessmodel je niet aanstaat, dan moet je geen dvp's bezoeken. Een klassiek verhaal is het niet klaarkomen binnen de tijd. Die garantie is er niet, gebeurt heel vaak dat gasten dan boos worden en geld terugeisen.

Het is een ander verhaal als een dame de dienst überhaupt niet aanbiedt, maar deze wel vooraf besproken is. Dan word je belazerd.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar precies om die reden moeten ze dus niet gaan huilen er om, heb vaak in Alkmaar gehad dat ik aan de deur heb afgesproken €50 voor 15 min, en dan als je borsten aanraakt of kont word er gezegd 'no' no no, dat hebben we niet sfgesproken, of andere positie is extra, zodra je niet alles van te voren bespreekt willen ze je naaien.
 
Ja maar precies om die reden moeten ze dus niet gaan huilen er om, heb vaak in Alkmaar gehad dat ik aan de deur heb afgesproken €50 voor 15 min, en dan als je borsten aanraakt of kont word er gezegd 'no' no no, dat hebben we niet sfgesproken, of andere positie is extra, zodra je niet alles van te voren bespreekt willen ze je naaien.
En in Den Haag of Amsterdam doen ze dat niet? Alleen in Alkmaar?😂
 
En in Den Haag of Amsterdam doen ze dat niet? Alleen in Alkmaar?😂
Nee, je hebt ze overal, Amsterdam zie ik heel weinig Nederlandse wandelaars, iedereen weet dat dat een Toeristen oplichterij is in de stad, alleen de Ruysdealkade valt het mee, maar daar klagen de dames niet?

Het gaat om dat dames klagen dat ze geen klanten krijgen, en wat ik zeg is dat ze dat in Alkmaar aan hun zelf te danken hebben..
 
mijn bevindingen zijn totaal anders, er zijn genoeg dames die niet op de klok kijken en een zeer leuke interactie geven. In het verleden was dat eerder minder dan nu. Hou het dan wel op de Roemeense dames, die willen graag dat je terugkomt. In Den Haag is het ook geen hosanna, daar klagen ze nog meer en de service is zonder meer minder. 50 euro is voor deze tijd niet meer als normaal, kamerhuur en hun eigen slaapplaats kost ook behoorlijk. Daarnaast willen ze ook weleens terug naar hun thuisland.
Koester deze dames of blijf gewoon weg als je dit niet wil betalen.
Vroeger was alles beter, grapjassen
 
mijn bevindingen zijn totaal anders, er zijn genoeg dames die niet op de klok kijken en een zeer leuke interactie geven. In het verleden was dat eerder minder dan nu. Hou het dan wel op de Roemeense dames, die willen graag dat je terugkomt. In Den Haag is het ook geen hosanna, daar klagen ze nog meer en de service is zonder meer minder. 50 euro is voor deze tijd niet meer als normaal, kamerhuur en hun eigen slaapplaats kost ook behoorlijk. Daarnaast willen ze ook weleens terug naar hun thuisland.
Koester deze dames of blijf gewoon weg als je dit niet wil betalen.
Vroeger was alles beter, grapjassen
Ik heb het ook niet over alle dames, alleen zijn er wel dames tussen die echt geldwolven zijn.

Als ik op de dam loop kan ik je zo 5 dames aanwijzen die er alleen zijn om je te naaien en slechte service bieden.
 
Genoeg dames met goede service, die niet of nauwelijks op de klok kijken.
Over het algemeen ben je bij de Roemeense dames wat beter af is mijn ervaring.
Ik was een aantal maanden geleden 2 uur binnen bij een dame voor 100 euro (verspreid over 2 sessies). Dit is geen geintje, maar wel uitzonderlijk realiseer ik mij.

Denk dat het ook wel sterk van de wandelaar af hangt (in ieder geval bij een deel van de dames) hoe de dame reageert en met de wandelaar omgaat, en wat er mogelijk is. Dit noemt men ook wel interactie.
 
Genoeg dames met goede service, die niet of nauwelijks op de klok kijken.
Over het algemeen ben je bij de Roemeense dames wat beter af is mijn ervaring.
Ik was een aantal maanden geleden 2 uur binnen bij een dame voor 100 euro (verspreid over 2 sessies). Dit is geen geintje.

Denk dat het ook wel sterk van de wandelaar af hangt (in ieder geval bij een deel van de dames) hoe de dame reageert en met de wandelaar omgaat, en wat er mogelijk is. Dit noemt men ook wel interactie.

Her kan van de wandelaar afhangen, als sommige onhygienisch zijn zou ik ook als dame mijn werk niet goed willen doen..

Maar ook de dames doen vaak hun werk niet goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan