Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Carmen staat regelmatig in Alkmaar, eigenlijk doorlopend, met pauzes tussendoor. Dit is volgens mij niet anders geweest de laatste tijd, alleen werkt ze wel kortere periodes achter elkaar.
 
Het valt mij trouwens op dat de Spanjaardstraat om de hoek bij de dam een soort 2e prostitutie straat is geworden........zitten al 6 dames begreep ik.
Zit in die straat ook prostitutie vergunningen op de panden?
 
Het valt mij trouwens op dat de Spanjaardstraat om de hoek bij de dam een soort 2e prostitutie straat is geworden........zitten al 6 dames begreep ik.
Zit in die straat ook prostitutie vergunningen op de panden?
Zeker meer in de zin via kinky/prive ontvangst?
Neem niet aan dat ze voor het raam zitten...dat is vragen om problemen...
 
Het valt mij trouwens op dat de Spanjaardstraat om de hoek bij de dam een soort 2e prostitutie straat is geworden........zitten al 6 dames begreep ik.
Zit in die straat ook prostitutie vergunningen op de panden?
Her valt je op? En de volgende zin is dat je het begreep… ik neem aan dat je dit gehoord hebt of zelf geconstateerd?

Er wonen een paar dames in die omgeving zoals @R1127 aangaf die daar "ontvangen" van legale Prostitutie is volgens mij geen sprake daar, thans kan dit niet terug vinden. Bedoel je niet Club Elite aan de bergerweg? Deze hebben wel wat dames in "dienst" en tevens wil je niet in de Spanjaardstraat komen in de nachtelijke uren😂
 
Her valt je op? En de volgende zin is dat je het begreep… ik neem aan dat je dit gehoord hebt of zelf geconstateerd?

Er wonen een paar dames in die omgeving zoals @R1127 aangaf die daar "ontvangen" van legale Prostitutie is volgens mij geen sprake daar, thans kan dit niet terug vinden. Bedoel je niet Club Elite aan de bergerweg? Deze hebben wel wat dames in "dienst" en tevens wil je niet in de Spanjaardstraat komen in de nachtelijke uren😂
Ik heb zelf geconstateerd dat er een aantal panden zijn waar 3 dames ontvangen. Op een ander platform las ik dat het er zelfs 6 a 7 zijn in die straat.
Nee, ik bedoel niet club elite........topografie zit wel redelijk goed bij mij 😀
In de nachtelijke uren wil ik in heel veel gebieden niet komen. De tijden dat ik daar kwam waren in de middag.....de nachten zijn voor mij om te slapen.

@R1127 inderdaad geen ramen daar, het betreft privé ontvangst.
 
Soms lijkt het wel of bepaalde appartementen of woningen gehuurd worden voor privé ontvangst door bepaalde figuren o.i.d.
Ten tijde van de pandemie ook verschillende keren via kinky bij verschillende dames geweest op verschillende momenten.. aan de verdronkenoord.. telkens hetzelfde appartement.
 
Soms lijkt het wel of bepaalde appartementen of woningen gehuurd worden voor privé ontvangst door bepaalde figuren o.i.d.
Ten tijde van de pandemie ook verschillende keren via kinky bij verschillende dames geweest op verschillende momenten.. aan de verdronkenoord.. telkens hetzelfde appartement.
Zijn de stadsapartementen, lekker goedkoop huren via airbnb of booking anoniem sleutel halen
 
Soms lijkt het wel of bepaalde appartementen of woningen gehuurd worden voor privé ontvangst door bepaalde figuren o.i.d.
Ten tijde van de pandemie ook verschillende keren via kinky bij verschillende dames geweest op verschillende momenten.. aan de verdronkenoord.. telkens hetzelfde appartement.
De dames aan het verdronkenoord die ken ik ook uit Corona tijd, maar die zitten weer op hun normale plek nu.
 
Heren,

De dam is weer redelijk bezet in mijn ogen. Een paar dames zijn nog afwezig maar verwachtdeze eerdaags wel weer terug. Tevens liep ik hier vanavond even rond en het viel mij op dat er veel 'buitenlandse'figuren rond hangen, met zijn 10e voor een raam om een vriend naar binnenwerken, of gewoon dronken en storend voor een raam staan te bonken. Ik hoop dat (vast wel) dat de uitbaters/verhuurders hier ook meelezen en hier misschien wat meer op kunnen acteren, dit is voor de standaardbezoekende wandelaar niet leuk, maar ook niet voor de Dames zelf. Dus even de beveiliging aansporen om deze overlast gevende figuren te attenderen dat ze zich moeten verplaatsen en gedragen.

En vandaag *trommelgeroffel* is het Wereldgebedsdag. Maar wees gerust, ik zal u hier niet mee lastigvallen :)

Ik wens u allen een fijne zaterdag, En hopelijk zien we weer eens wat recensies hier! (Hoef niet, Mag wel, is altijd erg leuk om ervaringen van anderen te lezen) En dan word de Afdeling Alkmaar ook weer wat drukker!

uw Pastoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan