Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
klopt, dat is volgens mij de enige Aziatische dame op de Dam. Die zit er al sinds eind jaren 80 schijnt :oops:

Dat zo'n dame nog op winst uit kan komen, verbaas je je over. Maar ze zal toch winst draaien, anders zit ze er niet. Ze begint vroeg, en verlaat de Dam meestal begin van de avond. Zie haar vaak lopen, maar verder nooit geweest.

Naam onbekend, ze wordt volgens mij ook nooit beschreven hier.
 
Ja, lijkt me ook, maar geen dure Gucci tassen voor haar ;)

Ik voel enigszins met haar, want gemakkelijk zal het allemaal niet meer zijn met die leeftijd. Schat haar toch wel eind 50. En andere opties qua werk zijn lastig, met die leeftijd en bijkomend CV-gat.
 
De dame heet Linda volgens mij, heeft ook jarenlang haar diensten aangeboden op A23, k3. In het verleden wel eens bezocht en was leuk en gezellig maar ondanks haar vriendelijke uitnodigingen loop ik haar al jaren voorbij. Kan wel goed masseren ook, maar ik ga niet meer naar binnen.
 
Van de week Rachel bezocht op 29k3 pijpen was best lekker, maar haar klokje loopt sneller dan die van mij, had betaald voor 30 min maar daar maakt zij ongeveer 20 van en zegt dan dat het er 30 zijn.. Die ziet mij niet meer terug.
 
Van de week Rachel bezocht op 29k3 pijpen was best lekker, maar haar klokje loopt sneller dan die van mij, had betaald voor 30 min maar daar maakt zij ongeveer 20 van en zegt dan dat het er 30 zijn.. Die ziet mij niet meer terug.

Ik hoor bijna alleen maar dit soort verhalen over deze Rachel. Dat heb je met dames die in Amsterdam hebben gewerkt. Nemen hun toeristen-streken mee.
 
Heren van dit gilde.

Na een druk pinksterweekend, is uw Pastoor weer eens door de straat gehobbeld, Ik had in een oogwenk van de week Irina gezien en dacht lets go. Maar helaas. vogeltje is gevlogen. Dus maar bij de dame op 11K2, Volgens mij heet ze Julia, Als iemand het draadje heeft (Anders maak ik er wel een)

Tevens is Christina terug, (13K4 oude kamer.) Deze staat nu op 2PG1T8, Bij het pleintje. Hoe lang deze blijft geen idee, ''not for long''

De dame op 27K2 is verhuist naar 2PG3K6 als ik het goed heb.

Op 1K2 Zit een (Nieuwe?) Blonde dame voor de liefhebbers ;)

Op kamer D1 zit de andere Erica die voorheen altijd op 5/3 K1 zat. dus er tegenover. Helaas nog geen Monica....

Laura (19k2) Ook weer aanwezig!

Op 16k2 Zit nu Erica die voorheen op 17K4 zat.

2PG1K1 zit een Klein Dominicaanse dame, Voor de liefhebbers ;)

Uiteraard zijn de die-hards op 2PG2 K1,2,3 ook aanwezig!



Nu zijn we weer redelijk up-to-date! En krijg ik de ACM niet achter mij aan (Knipoog) Dus de keuze is reuze!
 
Laatst bewerkt:
Die nummering is ook voor de diverse bezorgdiensten wel eens lastig, want wij benoemen passages, maar de dames hebben dan bijvoorbeeld kamer 16 nr x en dan weten ze het niet te vinden. Moet de dame naar de straat komen om haar eten in ontvangst te nemen
 
hoi hoi .
de laatste week van juni ga ik in de buurt zijn .
zijn er ook dames die aan soft sm doen .
bedoel hierbij vastbinden en edgen en speeltjes gebruiken op mij .
Ik hoor en zie het te weinig om het te zeggen, weet wel dat de dame op 2PG2K4 het doet, en de attributen heeft. Meeste dames hebben enkel een zweepje en wat speeltjes, tis niet meer dat er een Luci Lux staat oid…
 
Bij Alex op het pleintje ben ik ook weleens vastgebonden op bed, maar dan heb ik daar zelf de attributen voor meegenomen.
Zuignap met ringetje en daaraan van die Velcro boeien met een musketonhaak, werkt prima. Hangt wel een beetje van het soort muur af dat moet ik meestal eerst proberen moet wel een glad oppervlak zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan