Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hoi hoi .
de laatste week van juni ga ik in de buurt zijn .
zijn er ook dames die aan soft sm doen .
bedoel hierbij vastbinden en edgen en speeltjes gebruiken op mij .
Hoi,
Er zijn niet zoveel dames met een hoop sm spulletjes.
Alex op P2G1P4 (heeft wat spulletjes) en Catelina op P2G2K4 (Als ze er is. Ze werkt maar 2 weken en dan weer 2 a 3 maanden niet). Haar zus op de zelfde kamer heeft wel de spullen maar geen ervaring mee.
Oana op P2G3K1 (haar nieuwe kamer zei ze) heeft geen spullen maar doet het wel.
De kamer 23K1 heeft wel een sm zolder maar geen idee wie er nu zit.
 
Giselle en Monica doen ook aan SM. Volgens mij doen heel veel dames soft SM, in bepaalde mate. Hard SM is wel erg moeilijk te krijgen.

Wat Oana betreft, volgens mij zou die veel SM spullen moeten hebben. Zij had namelijk de spullen van Sofia overgenomen (die vorig jaar is gestopt). Enige tijd geleden had Irina deze naar verluidt nog in bewaring op haar kamer.

Catalina is mogelijk een van de beste dames op dit gebied, maar inderdaad.. ze werkt nog maar heel weinig.
 
ok was net in p3 g2 k5 bij een lichtblonde, zeg maar stijl wit haar.. gebruinde dame.. dikke lippen en silicone cup c.. tatoo op haar rug en een zeer mooi figuurtje.. ze zei dat ze kristina of christina heette.. uit Bulgarije kwam en ong 1 jaar in Alkmaar werkt.. is hier al een recensie van?
 
Laatst bewerkt:
Dame die haar vaste kamer op 01k3 heeft voldoet ook aan de opgegeven specificaties.

Ik was gisteren rond 19.30hr even op de Dam, en zag Christina op het T-stukje, die voorheen op 13k4 zat. Ze zag er weer lekker uit, en stond druk klantjes te werven, met haar bovenste raamje open. Begreep wel dat ze snel weer weg is, alleen kort even wat bijverdienen. Maar zoals ik een tijdje terug al zei, goede kans dat ze nog eens terugkomt (ze had aangegeven definitief te stoppen). Dus zo zie je maar weer.
 
Heb mij laten vertellen dat ze inderdaad op sommige kamers die niet verhuurd zijn de lichten aan doen en gordijn dicht je denkt dan dat je favoriete dame er is maar het gordijn gaat de hele avond niet open.
Ze is in dit geval de bewaking of kamerverhuurders.

Best irritant, de reden kunnen we naar gissen maar denk dat er meer wandelaars blijven rondlopen dat levert een minder lege straat op.
 
Zeer irritant inderdaad (en maar denken dat je favoriete dame gewoon aan het werk is...). Het wordt vrijwel zeker gedaan om de reden die Driveby al noemt; wandelaars denken zo dat er meer dames aan het werk zijn, zodat ze langer blijven hangen.

Bekende kamers waarbij dit gebeurt, zijn onder meer de kamers in het hofje van 03-05, maar ook de kamers van D1/D2.
 
Wat dan weer niet handig is als ze niet willen dat er mensen rondhangen want die blijven nu langer wachten op een favoriete dame om daarna onverrichter zaken te vertrekken terwijl ze als ze het wisten misschien wel een andere dame hadden bezocht.
 
Pinnen in Alkmaar,

Vanavond was ik in Alkmaar met de hoop Lisa te treffen.
Haar kamer was verlicht maar gordijnen dicht.
Prima had ik mooi even gelegenheid om te pinnen, ik heb werkelijk alle geldmaten afgelopen en alles buiten gebruik.
Het werd dus een voordelige avond maar is dit altijd tijdens drukke avonden?
 
Pinnen in Alkmaar,

Vanavond was ik in Alkmaar met de hoop Lisa te treffen.
Haar kamer was verlicht maar gordijnen dicht.
Prima had ik mooi even gelegenheid om te pinnen, ik heb werkelijk alle geldmaten afgelopen en alles buiten gebruik.
Het werd dus een voordelige avond maar is dit altijd tijdens drukke avonden?
hoe laat was dat? want de geldmaat automaten gaan vlgs mij na 23.00 uit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan