Recensie Allice/Gabi/Amanda, Arnhem (voorheen Den Haag, Heerlen, Roosendaal) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.156
39
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/4341142-gabriela https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/5042968-amanda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
gisteren eindelijk bij deze dame geweest..
dit: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/5042968-amanda ,is ze trouwens ook..maar daar hoef je niet meer dan lagere school voor hebben gehad om dat door te hebben..
contact liep in engels via Whatsapp..en voorspoedig..ik kon binnen een half uur op bezoek,.....waarvan akte..
het adres zal voor iedereen in de regio inmiddels betekent zijn..haar collega Meghan met de joekels zit er ook wel eens..
de alom bekende torenflat in hartje centrum..
voor de kleinere wandelaar zal deze dame denk ik best intimiderend overkomen..ikzelf ben 1,80m en toe ze de deur opendeed ,scheelde dat niet veel met mijzelf..
persoonlijk heb ik liever dames tussen de 1,65m en 1,70m ,dus is dat niet jou ding?..lange vrouwen?..overslaan deze
het is 100% de dame van de foto's..misschien hier en daar iets meer in de make up ,en kleeeeeiiin beetje shop maar ze is het..tieten zijn overigens nep,wel netjes gedaan..
ik had gekozen voor een uitgebreide massage en hoogtepunt (en dan zie ik meestal gaandeweg wel)..voor een half uur..maar ze zei na kort overleg dat ik beter een uur kon nemen..
because 'no rush then' ,vooruit dan maar
een uur is normaal 160,maar ik had maar 150 bij ,dus was ook goed..
ik betrapte haar overigens wel op het feit ,dat ze fakete dat haar Engels slecht is..dat is het niet,,ik gooide er af en toe iets minder basis termen tussendoor en dat begreep ze wel degelijk..dus wees gewaarschuwd
ze zegt Braziliaanse te zijn en in Spanje te wonen en enkel Portugees te spreken (whatever)
eerst begonnen met de onderverdieping te masseren..kreeg nog even een pijpbeurt tussendoor..dit doet ze enkel met rubber..nooit zonder..
dit was wel goed verder..maar uiteindelijk toch met een edgende handjob klaargekomen..
na wat gestreel en geknuffel heb ik haar vervolgens op haar rug gelegd en haar een hele lange tijd gelikt/gekust/gezogen..
dat kon ze wel waarderen want uiteindelijk zweette ze hevig en kreunde ze flink..
en zolang ze me niet wegduwd geef ik gewoon gas op die lolly..,dus zou zo maar kunnen dat ze klaarkwam.
hierna nog een full body massage gehad van haar..
2e ronde begon ze niet aan..misschien als je aandringt of vantevoren er over begint dat het mogelijk is..
mede doordat ze zogenaamd slecht engels spreekt ,praat ze niet heel veel dus echt een diepgaand gesprek word het niet...maar ze is wel vriendelijk..
uiteindelijk wel ergens rond de 50 minuten binnen geweest..dus redelijk goed waar voor je geld..
ze blijft nog een paar dagen in Roosendaal en dan verkast ze weer..
dus mocht je interesse hebben niet te lang wachten...en ja lang is ze zeker :D:D
 
Heb haar ook bezocht. Hele mooie dame, en inderdaad heel lang. Ben zelf 1.80, ze was nog net iets langer dan mij toen ze haar hoge hakken aan had.
Pijpt goed, pzc doet ze wel maar kost 30 extra, heb ik niet gedaan omdat ik het dan te duur vind worden. Uurtje alleen al was 180. Mocht haar uitgebreid beffen, tot ze klaarkwam. Daarna heerlijk geneukt en ze doet ook actief mee.
Prettige ervaring met haar gehad. Zou haar weer bezoeken, maar alleen als ze wat dichterbij ontvangt. Heb iets meer dan een uur moeten reizen om bij haar te komen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/4341142-gabi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind vorig jaar Gaby bezocht.Afspraak maken ging makkelijk over de app.was op tijd en de deur werd open gedaan door de dame op de foto's ik vond haar nog mooier dan de foto's. Eerst de kleren maar uit en dan kun je niet om die heerlijke borsten heen…wow…Eerst even strelen dan op bed waar mijn jongeheer voorzien werd van een cd, daarna begon ze goddelijk te piipen heb daarna 69 gedaan waarbij ik haar heerlijk lang heb kunnen beffen.. ik had het niet meer , zo fijn daarna heeft ze mij rijdend klaar gereden…het was hemels… Gaby is een leuke meid waarmee je goed Engels kunt praten, ,ze gaat even kerst vieren in Spanje en komt dan weer terug, waarna ik een uurtje bij haar ga boeken en inmiddels ook al een 2de keer een goede date achter de rug heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook bij haar geweest, goede ervaring. Ze zei dat pijpen zc 30 euro meer kost, maar niet gedaan. Ze pijpte wel heerlijk met condoom, ook vrij lang en diep.
Ze laat zich uitgebreid beffen, tot ze er van klaarkomt. Doet ook goed mee qua sex, heel actief.
Als ze dichterbij had gewoond, of niet zover van het station af zat, dan was ik er wel vaker heen gegaan.

Ik snap niet waarom Rintintin zegt dat ze alleen pijpt en aftrekt, niets van waar.
 
@richard Snep Je hebt het in je review over twee advertenties van een en dezelfde dame maar die link zie ik even niet!! Zou hooguit van VOOR de periode kunnen zijn toen ze haar tattoos heeft laten zetten (heb de lagere school overgeslagen wellicht is het dat :ROFLMAO: ).

Maar iets subtieler, zie in een profiel een moedervlek boven haar lip in haar andere profiel niet. Daarnaast zou haar alter ego nu in Roosendaal zijn (update 16 mrt) terwijl ze zelf in Arnhem verblijft (update 19 apr) maar jij mag het zeggen ;)
 
wat moet ik daar op zeggen?
ik weet toch niet hoe ze/hun met die advertenties hebben gerommeld sinds 2021?
als ik op Roosendaal zoek ,komt die ene advertentie niet eens boven bij mij..terwijl hij wel degelijk bestaat
de Arnhemse versie is volgens mij ook meer ingekleurd met tattoo's dan toen ik ze bezocht..
dus ik weet het ook niet..
 
Dat zijn 2 verschillende dames. Misschien dat ze samen in een huis zitten, maar zeker niet dezelfde dames. Mijn vorige post ging over Gabi, die andere dame heb ik nog nooit ontmoet en ze lijken ook niet op elkaar.
 
Nee.. Het zit anders.. Denk ik.. Op het filmpje dat in de advertentie van Alice/Amanda is het wel degelijk Gabi
Dus ik denk dat men voor het gemak een extra advertentie heeft gemaakt met andere foto's.. Met 1 zwaar geshopte foto van Gabi.. En dat Alice/Amanda gewoon niet bestaat..
Ik ben bij Gabi geweest toen ze voornamelijk met de Alice/Amanda advertentie adverteerde..
De Gabi advertentie bestond toen nog niet..
 
Alsof Alice het hier heeft gelezen dat er over haar gesproken wordt, ze is gisteren verhuisd naar Arnhem terwijl Gabi nu aangeeft dat het haar laatste dag is. Wellicht lossen ze elkaar af.

Maar mij niet gezien, het is zoals bij 98% van alle Latina's veel beloven maar weinig doen en al zeker niet voor de afgesproken tijd. Daarnaast overpriced voor hetgeen dat ze aanbieden.
 
Alsof Alice het hier heeft gelezen dat er over haar gesproken wordt, ze is gisteren verhuisd naar Arnhem terwijl Gabi nu aangeeft dat het haar laatste dag is. Wellicht lossen ze elkaar af.

Maar mij niet gezien, het is zoals bij 98% van alle Latina's veel beloven maar weinig doen en al zeker niet voor de afgesproken tijd. Daarnaast overpriced voor hetgeen dat ze aanbieden.
Vaak wel, maar Gabi is echt een goeie. Het is jammer dat ze 180 per uur vraagt en dan niet eens pijpt zonder condoom. Maar heb een geweldig uur bij haar gehad. Bloedmooie meid.
En Gabi heeft ook maar een paar dagen in Arnhem gezeten, zondag zat ze nog in Roosendaal. Ze zei dat ze later deze week naar Zwolle zou gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan