Allin prijs of extra's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Liever een allin prijs of extra's

  • Allin prijs

    Stemmen: 346 83,8%
  • Extra opties bijboeken

    Stemmen: 46 11,1%
  • Boeit me eigenlijk niks (betaal er toch wel voor)

    Stemmen: 21 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    413
Als ik met extra's zou werken dan zou je dit lijstje krijgen;
Pzc -€30
Anaal -€50
Sm -€20
Bdsm -€50
Plas- €10
Voeten -€10
Voorbind - €50

Basis van €150 p/u

(Dit komt zo even in me op)


Tegenover de allin van €200 p/u die je nu kwijt bent met allin.

Zoals eerder al werd gezegd, de prijs draait meer om een investering/tijd dan seksuele handelingen. Ik geniet van wat ik aanbied en hoef daarom ook geen jackpot.

Ik heb nu alleen maar meer klanten door deze aanpak dan ik van te voren had.
 
Ooit eens bij een massage salon geweest waarbij de prijslijst uit meer dan 30 items bestond. Die dan nog eens verschilden of je voor een half uur/ uur/ of langer kwam was dat gedoe zo beu dat ik het korter, minder interessant en goedkoper heb gehouden dan ik eigenlijk van plan was.
 
Als ik met extra's zou werken dan zou je dit lijstje krijgen;
Pzc -€30
Anaal -€50
Sm -€20
Bdsm -€50
Plas- €10
Voeten -€10
Voorbind - €50

Basis van €150 p/u

(Dit komt zo even in me op)


Tegenover de allin van €200 p/u die je nu kwijt bent met allin.

Zoals eerder al werd gezegd, de prijs draait meer om een investering/tijd dan seksuele handelingen. Ik geniet van wat ik aanbied en hoef daarom ook geen jackpot.

Ik heb nu alleen maar meer klanten door deze aanpak dan ik van te voren had.
Voor mij gaat het ook meer om de tijd/investering dan de seksuele handeling.

Dan prefereer ik een menu. De 50 die ik uitspaar voor anaal, spaar ik dan graag om na 3 dates een 4de ien te plannen :)
 
Alle sekswerkers moeten toch een deel van hun inkomsten afstaan aan de verhuurder, baas van seksclub? Nu hoorde ik in een seksclub dat de dames elke dag €200,- aan de baas moeten betalen voor gebruik van de ruimte, kamer. Zou dat echt zo zijn? Dan zou dat, en de belastingen die ze moeten betalen, het wel noodzakelijk voor hen maken om bepaalde extra's aan te bieden als erop een dag te weinig klanten komen voor standaard seks (pijpen en neuken MC). De baas van een seksclub mag niet weten van de extra's anders kan op grond hiervan de prijs verhoogd worden. De sekswerker op haar beurt wil liever de extra's die ze doet geheim houden, want als de klant op internet vertelt wat zij voor extra's doet, gaan andere klanten dat ook vragen of eisen, wat maakt dat het voor haar niet meer te doen is.
 
Laatst bewerkt:
Alle sekswerkers moeten toch een deel van hun inkomsten afstaan aan de verhuurder, baas van seksclub? Nu hoorde ik in een seksclub dat de dames elke dag €200,- aan de baas moeten betalen voor gebruik van de ruimte, kamer. Zou dat echt zo zijn? Dan zou dat, en de belastingen die ze moeten betalen, het wel noodzakelijk voor hen maken om bepaalde extra's aan te bieden als erop een dag te weinig klanten komen voor standaard seks (pijpen en neuken MC)
Dit staat los van de vraag; wat heb je liever (een iets hoger) all-in bedrag of (een lagere basisprijs en losse) extra's.
 
Alle sekswerkers moeten toch een deel van hun inkomsten afstaan aan de verhuurder, baas van seksclub? Nu hoorde ik in een seksclub dat de dames elke dag €200,- aan de baas moeten betalen voor gebruik van de ruimte, kamer. Zou dat echt zo zijn? Dan zou dat, en de belastingen die ze moeten betalen, het wel noodzakelijk voor hen maken om bepaalde extra's aan te bieden als erop een dag te weinig klanten komen voor standaard seks (pijpen en neuken MC). De baas van een seksclub mag niet weten van de extra's anders kan op grond hiervan de prijs verhoogd worden. De sekswerker op haar beurt wil liever de extra's die ze doet geheim houden, want als de klant op internet vertelt wat zij voor extra's doet, gaan andere klanten dat ook vragen of eisen, wat maakt dat het voor haar niet meer te doen is.
Ja, wat is nou eigenlijk de fee die een DVP in zo'n privéhuis betaalt per klant? Is dat 50%?
 
Ja, wat is nou eigenlijk de fee die een DVP in zo'n privéhuis betaalt per klant? Is dat 50%?
40-50% en daar gaat ook jog belasting van af.
Plus dat veel huizen nog een extra fee cashen op "dag geld", al heb je geen klanten betaal je alsnog dag geld.
En de condooms/glijmiddel/massageolie moet je ook betalen.
Extra's zijn voor de sekswerker en daar gaat dan nog belasting vanaf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan