Algemeen Almelo algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er nog nieuwe sexy dames in RLH ?
Ben van plan dinsdag weer eens te gaan kijken en anders misschien toch naar mijn favoriet Bianca. Beter en ze is een stuk Kleiner / vrouwelijker dan Zoey.
 
Ik ben vandaag in de avond bij RLH geweest ik dacht het zal best druk zijn want het is zaterdag. Er waren totaal 9 dames aanwezig 1 dame links boven was bezet er was ook iemand voor haar deur aan het wachten, waarschijnlijk is het een Nederlandse en werkt ze op afspraak. Er waren ook 3 donkere dames 2 oudere één zag er creepy uit en de andere 2 ook niet knap. Die oudere Celina was er ook ben gelijk doorgelopen en nog 2 blonde dames die daar normaal ook zitten beide niet mijn smaak die ene was plat geen heupen of billen misschien iets voor knightrider. Er was wel een dame eerste deur links een Roemeense met getint huid die zag er wel lekker uit mooi gezicht en met een heerlijk lichaam. En boven was er ook een oost europese met blond haar maar vond haar gezicht niet mooi ze had een kromme neus. Nergens naar binnen geweest ik ging puur om te kijken dus ik dacht ik meld het even. Hou wel in gedachten dat ik op een zaterdag ben geweest op andere dagen zul je minder dames treffen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag donderdag geweest 7 dames in totaal 5 oudjes 2 jonger een latina en een mollige Roemeense zigeunermeid. Ze zagen er wanhopig uit en proberen je naar binnen te lokken ik denk dat ze weinig klanten hebben want vrolijk keken ze niet.
 
Vind de meesten in Almelo niet al te vrolijk kijken. Of ligt dat aan mij
Ben er vrijdag middag geweest, 6 a 7 dames aanwezig (helaas) geen Nederlandse dame.
Maar in mijn ogen waren ze allemaal vriendelijk, en in voor een praatje.
Het was er wel heel rustig voor de dames, er was niks te doen voor ze.
Ben bij Mariloe geweest. kan je verstaan en praat gewoon redelijk nl. (verder geen info over haar?) super aardig, en weet wel hoe het moet. hihi
zeker een aanrader.
 
Helaas is het ontzettend teruggelopen, ik kan me de toptijd nog herinneren dat je niet wist waar je naar binnen moest gaan, zoveel moois, Rianne, Zoey, Inna. En nog wat verder terug in de met Lana en Sonja.
Helaas vroeger niet geweest. Maar toch zijn er nog wel leuke dames in mijn ogen. vandaag stuk of 6. ook 1 nl girl volgensmij.
Die kwam net uit de koffie kamer en ging naar boven om 14.00 uur toen ik weg ging.
Zag er goed uit.. geen idee wie het was?
 
Ik was er vanmiddag, helaas geen dame die mij wat leek om naar binnen te gaan. Ik sprak een wandelaar in RLH, hij vertelde mij dat er elke vrijdagavond vanaf 18.00 uur een leuke blonde Duitse linksachterin zit. Wie kan mij meer over haar vertellen? Is ze de moeite waard om een uur te rijden naar Almelo?
 
Ik was er vanmiddag, helaas geen dame die mij wat leek om naar binnen te gaan. Ik sprak een wandelaar in RLH, hij vertelde mij dat er elke vrijdagavond vanaf 18.00 uur een leuke blonde Duitse linksachterin zit. Wie kan mij meer over haar vertellen? Is ze de moeite waard om een uur te rijden naar Almelo?
Is geen Duitse maar een blonde Roemeense wel gewoon blank. Ben zelf nooit naar binnen geweest maar heb wel een keertje mee gepraat ze zat helemaal linksachterin. Ik denk dat je haar bedoeld maar kan natuurlijk ook een andere dame zijn.
 
Is geen Duitse maar een blonde Roemeense wel gewoon blank. Ben zelf nooit naar binnen geweest maar heb wel een keertje mee gepraat ze zat helemaal linksachterin. Ik denk dat je haar bedoeld maar kan natuurlijk ook een andere dame zijn.
Die wandelaar had het vanmiddag over een Duitse, blond ong 35jr. Zou op begane grond linksachterin elke vrijdagavond daar zijn. Met goede service. Tip van de dag zei die wandelaar.
 
tja er zijn nu eenmaal mensen die geen moeite hebben met een oudere dame. ;)
maar wat is oud dan? of ouder.. tja ik ben zelf ook al de 40 voorbij. dus ik hoef ook niet een heel jong ding elke keer.
Maar ik ben het met je eens er zijn veel dames daar waar je van moet houden.
Ik zou ook graag meer NL dames zien daar. maarjah..
Ik wil nog een keer naar Doetinchem dat lijkt me beter? is alleen weer stuk verder rijden.
 
maar wat is oud dan? of ouder.. tja ik ben zelf ook al de 40 voorbij. dus ik hoef ook niet een heel jong ding elke keer.
Maar ik ben het met je eens er zijn veel dames daar waar je van moet houden.
Ik zou ook graag meer NL dames zien daar. maarjah..
Ik wil nog een keer naar Doetinchem dat lijkt me beter? is alleen weer stuk verder rijden.
De 40 voorbij dan kunnen we elkaar de hand geven. Af en toe een jong ding is leuk maar ....
Gewoon jammer dat er bijna geen NL dames zijn maar het is niet anders. Doetinchem had ik nog niet aan gedacht. Bij de prive dames zit ook niet al te veel momenteel maar ja dat is de tijd van het jaar.
 
Snap het niet goed waarom het er zo rustig is.
Een geweldig gebouw, echt wel sfeervol.
Denk dat je daar best goed kan verdienen als vrouw.
Hopelijk straks weer betere bezetting, want wil er wel weer heen.
Het heeft iets leuks. :) Ik voel me daar wel prettig.
 
Snap het niet goed waarom het er zo rustig is.
Een geweldig gebouw, echt wel sfeervol.
Denk dat je daar best goed kan verdienen als vrouw.
Hopelijk straks weer betere bezetting, want wil er wel weer heen.
Het heeft iets leuks. :) Ik voel me daar wel prettig.
Het gebouw wel ja maar daar komen we niet voor we willen vrouwen zien. Als de bezetting beter was dan zouden er ook meer mannen komen maar die zien ook steeds dat het niks is.
 
Het gebouw wel ja maar daar komen we niet voor we willen vrouwen zien. Als de bezetting beter was dan zouden er ook meer mannen komen maar die zien ook steeds dat het niks is.
Het is daar idd de laatste maanden erg slap. De meeste kans op iets leuks is meestal op donderdag, vrijdag en zaterdag. De rest vaak tote hose
 
Terug
Bovenaan Onderaan