Algemeen Almelo algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag ''toevallig'' een bezoek gebracht. Want m'n favo dame was weer aan het werk (Zoey)
Viel me op de er veel std type's die ik er vaak zie staan er niet stonden vandaag en wel kwa uitzicht leukere dames. Bezitting was een 6/8 vrouw. Waar een donkere dame met behoorlijke voorgevel (cup e+) ze liet ook ongevraagd wat zien :) Iets met pre sales.
 
Staan er ook wat jongere Roemenen of Hollandse dames?
Ben er pas weer geweest, Roemeense dames vindt je er dagelijks wel, ook onder de 30 wel. Maar de echt Hollandse dames zijn er minder. Ik kom daar alleen speciaal voor 2 Nederlandse dames maar ik maak meestal een afspraak vooraf omdat beide dames maar 1 keer per week aanwezig zijn en ze dat via whatsapp laten weten.

Maar er zijn ook enkele Nederlandse dames die er best vaak staan, ook vrij bekend zijn omdat ze daar al lang werken. Die kun je vinden als je even zoekt op Almelo bij de reviews.
 
Afgelopen weken enkele malen op doordeweekse middagen in Almelo langs gegaan maar dat is pure tijdsverspilling gebleken. Het is er dan echt 'doods'. vaak 2 dames aanwezig waarvan granny Celina er altijd 1 is (buiten haar leeftijd en nu wel erg vervallen lichaam hele slechte ervaring mee). Vanmiddag ook een mollig gypsie vrouwtje beneden tegenover de deur. Ik rijdt Almelo voorlopig voorbij. Hopelijk komen er weer wat betere tijden....
 
Afgelopen weken enkele malen op doordeweekse middagen in Almelo langs gegaan maar dat is pure tijdsverspilling gebleken. Het is er dan echt 'doods'. vaak 2 dames aanwezig waarvan granny Celina er altijd 1 is (buiten haar leeftijd en nu wel erg vervallen lichaam hele slechte ervaring mee). Vanmiddag ook een mollig gypsie vrouwtje beneden tegenover de deur. Ik rijdt Almelo voorlopig voorbij. Hopelijk komen er weer wat betere tijden....

Ja klopt! Het is zo'n prachtige tent, waar ze zo veel meer uit kunnen halen. Vraag mij ook werkelijk af wat de intenties zijn van de eigenaren. Trek een blik vol mooie Oostblok dames open en ze lopen je de deuren plat daar.
 
Ja klopt! Het is zo'n prachtige tent, waar ze zo veel meer uit kunnen halen. Vraag mij ook werkelijk af wat de intenties zijn van de eigenaren. Trek een blik vol mooie Oostblok dames open en ze lopen je de deuren plat daar.
Ze kunnen beter sluiten want ik zie zelden dvp's in die tent. Genoeg klanten die willen betalen maar weinig aanbod. Ik was er laatst ook er waren maar 2 dames aanwezig.
 
Echt jammer om te horen dat het aanbod zo slecht is want het is een mooi pand. Het grote voordeel vond ik dat er meerdere Nederlandse meiden aanwezig waren.

Wat de reden is weet ik niet maar ik denk dat ze de kamerhuur te hoog is in verhouding tot de aanloop en drukte. Als het niet uit kan voor de meiden dan krijg je vanzelf een leeg pand.
 
Echt jammer om te horen dat het aanbod zo slecht is want het is een mooi pand. Het grote voordeel vond ik dat er meerdere Nederlandse meiden aanwezig waren.

Wat de reden is weet ik niet maar ik denk dat ze de kamerhuur te hoog is in verhouding tot de aanloop en drukte. Als het niet uit kan voor de meiden dan krijg je vanzelf een leeg pand.
Kamerhuur valt echt wel mee hoor imo 🙈
 
Er is genoeg te beleven en op de goede momenten zitten er ook een aantal goede DVP's. Maar deze tijd van het jaar is het meestal rustig daar.
Jammer dat er een paar leuke dames gestopt zijn (Rianne, Joy) of alleen nog maar op afspraak ontvangen (Zoey).
 
Er is genoeg te beleven en op de goede momenten zitten er ook een aantal goede DVP's. Maar deze tijd van het jaar is het meestal rustig daar.
Jammer dat er een paar leuke dames gestopt zijn (Rianne, Joy) of alleen nog maar op afspraak ontvangen (Zoey).

Maar die goede momenten zijn schaars er zitten te weinig dames je zult maar van ver komen dan kom je bedrogen uit.
 
Er is genoeg te beleven en op de goede momenten zitten er ook een aantal goede DVP's. Maar deze tijd van het jaar is het meestal rustig daar.
Jammer dat er een paar leuke dames gestopt zijn (Rianne, Joy) of alleen nog maar op afspraak ontvangen (Zoey).
Die goede momenten hoor ik graag van je ;-) Ik schrijf ook dat het op doordeweekse middagen volkomen ruk is. Hoe het er in het weekenden is weet ik niet maar geloof nooit dat het dan bruisend is. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Doetinchem (waar de instapprijzen beduidend hoger liggen) en Nijmegen, waar je doordeweeks echt wel een goed/beter aanbod van topdames hebt.
Zoals meerderen hier schrijven gewoon erg jammer want de locatie biedt zeker mogelijkheden...
 
Die goede momenten hoor ik graag van je ;-) Ik schrijf ook dat het op doordeweekse middagen volkomen ruk is. Hoe het er in het weekenden is weet ik niet maar geloof nooit dat het dan bruisend is. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Doetinchem (waar de instapprijzen beduidend hoger liggen) en Nijmegen, waar je doordeweeks echt wel een goed/beter aanbod van topdames hebt.
Zoals meerderen hier schrijven gewoon erg jammer want de locatie biedt zeker mogelijkheden...
Op zondag moet je niet gaan er was maar 1 dame aanwezig in de avond. Bovendien zitten op zaterdag ook niet veel dames 5 a 6 maximaal en dat moet de drukste dag in de week voorstellen. De dames die er zitten moet je qua uiterlijk niet veel van verwachten middelmaat.
 
Klopt er zijn idd een paar leuke dames gestopt. Das echt wel jammer
Welke dames waren dat? Ik weet dat daisy een oost europese met blond haar dat zij gestopt is en de slanke latina met een Aziatisch look die aan de rechterkant in de laatste kamer zat, haar heb ik ook niet meer terug gezien. Beide vond ik qua service tegen vallen.
 
Laatst bewerkt:
Welke dames waren dat? Ik weet dat daisy een oost europese met blond haar dat zij gestopt is en de slanke latina met een Aziatisch look die aan de rechterkant in de laatste kamer zat, haar heb ik ook niet meer terug gezien. Beide vond ik qua service tegen vallen.
Ik vind het nog steeds jammer dat Rianne is gestopt. by far het beste dat Almelo te bieden had.
 
Denk dat ze tijdelijk even afwezig zijn maar volgens mij is zoey er wel regelmatig hoor.
De beste ervaring RLH vond ik op 1 Samantha en op 2 Bianca. Heb alle Nederlandse ondertussen wel bezocht maar de andere dames daar zijn al heel lang daar actief en iets te professioneel en dat vind ik toch minder aantrekkelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan