Als je partner niet klaarkomt, en je DVP wel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ehmmm... vergeet niet de mannen die heel erg kwijlen tijdens het beffen. Daar wordt je zwz nat van... zelfs tussen je naad 😁💧
je bedoeld van die autisten of van de dikke lippenbus
Sommigen geloven toch heilig dat hun dvp met smacht op hun wacht, al dagenlang met een nat broekje de uren telt totdat dan een 50 plusser met buikje voor de deur staat..
we lachen er om, maar waarschijnlijk zit je dichter bij de waarheid, dan je zou denken.

Ook dat is te faken hoor! Als je goede spierbeheersing hebt, kan je snel achter elkaar de spieren aan en ontspannen. Iets harder kreunen en zuchten en direct alles aanspannen, meerdere keren.. simpel.

Dus zou mij daar niet te veel op focussen 😉

( terwijl ik dit zit te schrijven ben ik dat snel samentrekken aan het doen 😁 ). Gewoon goed en vaak oefenen en dan kan je iedereen voor de gek houden 🤷‍♀️

Alleen hou ik niet van faken... 😉
Er zijn inderdaad dames die dat ongelooflijk goed kunnen. Ooit heeft een vrouw (geen dvp)er mij eens mee pleziert. Als ik haar klaar wou beffen zou zij mij eens extra verwennen met een specialleke. Zo'n aantrekkelijke sexy vrouw mogen beffen, daar konik geen neen tegen zeggen. Dus aan de slag dan maar. Ik heb haar tot haar plezier heerlijk kunnen beffen. Dan was het mijn moment om mijn verrassing te ontvangen.
Ik moest gewoon op mijn rug gaan liggen en mocht NIET MEER BEWEGEN beval ze me. Geen probleem, dan doe ik dat toch gewoon, wel benieuwd naar wat er zou gebeuren. Zij zette zich op mij en begon met haar spieren mijn jongeheer te bewerken. Ook zij zat onbeweeglijk stil, en bewoog enkel haar kutspieren. Ik wist niet wat er gebeurde maar het was o zo heerlijk. Zo bleef ze bleef doorgaan, ik had het gevoel alsof mijn pik eens zo groot en stijf werd dan anders. Onverminderd bleef ze me bewerken met haar spieren tot ik na een tijdje klaarkwam als een bom en spoot als de brandweer. Dit had ik nog nooit meegemaakt, zo fel klaarkomen en dan op die bijzondere wijze. Enkel met haar kutspieren wist ze me zover te krijgen. En ja dat heb ik gevoeld. Maar dat was geen klaarkomen van haar. Maar het zou door een man wel zo ervaren kunnen worden. Ik zou in ieder geval het verschil niet merken. Maar genoten heb ik er wel van, en hoe.

Er zijn mogelijk meerdere spiergroepen bij betrokken, maar volgens mij zijn dat voornamelijk de spieren die je gebruikt als je halverwege wilt stoppen met plassen. Als je die als man aanspant terwijl je een erectie hebt kan je hem daarmee lekker laten bouncen. Ik denk dat de meeste mensen, zowel mannen als vrouwen, wel controle hebben over die spieren. 70-80% of zo? Misschien niet iedereen met even veel kracht.

Een goede dvp weet haar klant te plezieren. En wat is er als man leuker dan een vrouw te doen en zien en voelen klaarkomen. Een goed dvp speelt daarop in om haar klant het lekkerste genot te geven. En niet zelden (lees meestal) zal zij dan ook een orgasme faken. Een ervaren dvp zal dat doorgaans zo goed kunnen dat de meeste mannen het verschil toch niet zien noch voelen.
Ik heb het al van meerdere dvp's gehoord dat het grootste deel van de mannen vrij vlug klaarkomt, dus nog voor er bij een vrouw een orgasme kan opgewekt worden. Maar dan De man komt dan wel klaar maar hij blijft toch enigszins onbevredigd achter omdat hij die vrouw niet heeft doen klaarkomen. En dat is dan natuurlijk een domper op zijn feestvreugde.
Een goede dvp begrijpt dat en speelt daarop in. Zij is ervaren genoeg om dat zo goed te spelen dat haar klant er een goed gevoel aan overhoudt. En dat is waarvoor hij naar een dvp gaat en ervoor betaalt.

En u ga ik hier natuurlijk de reacties krijgen van de vele macho's hier dat zij een vrouw elke keer en langdurig kunnen laten klaarkomen. Ik naai alvast mij zakken dicht.
Precies 😉

Ik denk dat de meeste mensen, zowel mannen als vrouwen, wel controle hebben over die spieren. 70-80% of zo? Misschien niet iedereen met even veel kracht.

Nee hoor, vrouwen die echt getraind zijn, dat is heel wat anders dan de 'normale' knijpkracht. Google op 'pompoir', zo heet die techniek. En het is niet alleen knijpen, het is masseren met de vagina. Ik ken een vrouw die kan me min of meer aftrekken zonder op en neer te bewegen. Dat is ook niet iets wat op 1 week te leren is. Er zijn veel handleidingen en tools voor te koop om het te leren. Zie bv de Perifit - hoewel die eigenlijk voor 'gewoon' bekkenbodemversterking is,is hij ook heel effectief voor (oefenen van) pompoir.

Ik moet maar gewoon niet meer gaan lezen hier want vreet mezelf veel te veel op merk ik 😫😂 mannen hier doen alsof dvps NOOIT klaarkomen. Niet willen komen is wat anders want ja het kost energie. Of niet kunnen omdat ze je niet goed aanvoelen of het te kort duurt. Of omdat ze er echt niks van bakken en zeester zijn (sorry)

Maar sex hebben terwijl je niet opgewonden bent is veel vermoeiender vind ik. Je moet zelf ook wel meedoen! als je er 8 op een dag doet snap ik dat dat ander verhaal is 😉 Maar als het een leuke man is waarbij je op je gemak bent en het is lekker, gebeurd het soms echt wel hoor!!

Een goede dvp weet haar klant te plezieren. En wat is er als man leuker dan een vrouw te doen en zien en voelen klaarkomen. Een goed dvp speelt daarop in om haar klant het lekkerste genot te geven. En niet zelden (lees meestal) zal zij dan ook een orgasme faken. Een ervaren dvp zal dat doorgaans zo goed kunnen dat de meeste mannen het verschil toch niet zien noch voelen.
Ik heb het al van meerdere dvp's gehoord dat het grootste deel van de mannen vrij vlug klaarkomt, dus nog voor er bij een vrouw een orgasme kan opgewekt worden. Maar dan De man komt dan wel klaar maar hij blijft toch enigszins onbevredigd achter omdat hij die vrouw niet heeft doen klaarkomen. En dat is dan natuurlijk een domper op zijn feestvreugde.
Een goede dvp begrijpt dat en speelt daarop in. Zij is ervaren genoeg om dat zo goed te spelen dat haar klant er een goed gevoel aan overhoudt. En dat is waarvoor hij naar een dvp gaat en ervoor betaalt.

En u ga ik hier natuurlijk de reacties krijgen van de vele macho's hier dat zij een vrouw elke keer en langdurig kunnen laten klaarkomen. Ik naai alvast mij zakken dicht.

Waarom is het laten genieten van een vrouw voorbehouden aan macho's?
Dat klinkt sowieso als een tegenstelling, Macho's zijn vooral druk bezig met hun eigen genot. En waarom ook niet.
Die groep bevat het merendeel van de leden hier.
Druk met hun eigen vingerhoed vullen met nutteloos in de rondte zwemmende zaadcellen, en mannen die anders denken vooral keihard en midden in hun gezicht uitlachen.

Ik heb wat andere ervaringen. Behoorlijk anders zelfs.
Maar de behoefte om er ook maar 1 letter aan te wijden op dit zichzelf verheerlijkende macho forum is totaal nihil.

Sommige dames weten wel beter.
Om daar publiekelijk over te praten in deze sfeer is naar hun toe niet zo netjes. Om ze als wapen van genot te gebruiken, nou nee.
Als je echt gelooft dat iedere dvp je belazert, dan zal het vast zo zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan