Helemaal eens met
@Paradiso Ik heb wel eens eerder beschreven dat ik, voor zover die bestaat, niet de doorsnee wandelaar ben. Tot nu toe heb ik met 4 DVP's het bed gedeeld, en allen waren dames die, voor zover ik weet, maar 1 date per dag deden. Ik denk dat dit de date in positieve zin beïnvloed, zeker omdat dit bij mij altijd dates van 1,5 uur en langer waren.
Net als in een relatie waren deze dates soms heel succesvol en ook wel eens minder succesvol. Het is mij wel eens overkomen dat de dame in kwestie mij op m'n hoofd tikte en zei dat ik beter kon stoppen want het ging hem die dag niet worden terwijl ik haar normaal gesproken wel oraal tot een hoogtepunt kon likken. Ik waardeerde haar eerlijkheid en heb dat 100x liever dan een fake orgasme. Had ik het herkend als ze het had gefaked, waarschijnlijk niet. Maar het geeft wel weer hoe zij zich op haar gemak voelde en dat gewoon durfde uit te spreken. We hebben daarna nog heerlijk gevreeën en was het voor mij nog steeds een geslaagde date.
Ik had onlangs, na ongeveer 2 jaar, een fijne date gehad met een leuke DVP die niet helemaal verliep zoals ik had gehoopt. Ik hield hem niet stijf genoeg om te penetreren, iets wat mij gelukkig niet vaak overkomt. Vind ik mij dus een of andere sex-god zoals sommige leden dit minachtend van ander leden vinden die over hun bed skills vertellen, nee natuurlijk niet. Deze date werd dus veel kussen, kroelen en beffen. Dat laatste is voor mij sowieso het favoriete onderdeel van de date, dus heb ik genoten.
Ik weet niet meer of het al in haar adv stond of in ons app-verkeer maar ze had al geschreven dat ze zelf zelden klaar kwam en ik hou van die eerlijkheid, ik ben ook heel open in wie ik ben, wat ik wel en niet fijn vind en wat ik hoop te verwachten. Ik heb er geen stopwatch naast gehad maar na de laatste lange bef beurt zei ze nogmaals eigelijk bijna nooit tijdens het beffen klaar te komen maar dat het lang geleden was dat ze zo close was tijdens orale sex. Tijdens het naspel, zoenen, kroelen en vooral kletsen, bleef ze maar herhalen hoe ze had genoten. Nu zullen er vast weer leden zijn die dit klantenbinding en sprookjes noemen, maar de verschillende bewoordingen, haar intonatie en sprankelende ogen spraken boekdelen en liegen niet.
Mijn laatste vaste dame, sprak een keer de woorden, ik weet het niet meer, ik kan niet meer helder denken, doe maar met me wat je wil, ik geef me over. Ze was de tel van het aantal orgasmes kwijt. Ik zie dat echt niet per se als mijn kwaliteiten maar meer dat dit door onze connectie kwam, soms is de sex gewoon een spetterend feestje.
Over het nat worden, ja er komt veel speeksel bij kijken, dus ja, de dame in kwestie wordt dan ook goed nat maar wanneer goed uitgevoerd, dus reageren op reacties van haar lichaam, ademhaling en haar oprechte kreunen, smaakt dat natte niet meer naar speeksel maar proef je echt iets anders. Niets heerlijkers dan dat.