Recensie Alycia, Nijmegen (voorheen Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
177
01/07/21
96
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3368447-alycia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs deze curvy latina bezocht in Nijmegen. Ontvangst in een volksbuurt die niet heel ruim is opgezet en daardoor voelt het niet als erg discreet. Toch geprobeerd om de dame te bezoeken omdat ze al een tijd op mijn radar stond. Van de date zelf absoluut geen spijt. Alycia is lief en erg meegaand. Ze doet haar best om het jou naar de zin te maken. Ik vond haar wel iets forser als op de foto's. Voor mij was dat jammer, maar niet zo erg dat het me teleurstelde. Halfuurtje gebleven en van alle handelingen genoten. Dame heeft een heerlijke dikke kont en echt werkelijk ware magische tieten. Ik was daar direct helemaal door verkocht. Date zelf was perfect en ik zou de dame zeker nogmaals bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar ook bezocht in den haag. Gezellige vrolijke meid met echt een heel leuk koppie. Zoenen kostte inderdaad extra en heb ik niet voor gekozen. Verschillende standjes met haar gedaan en na een half uurtje lekker over haar flinke borsten klaargekomen. Normaal zit er voor mij als oude lul geen tweede ronde in, maar nu na een korte massage heb ik toch nog met een goede pijpbeurt het uur volgemaakt. Ik denk dat ik wel nog een keer ga, het is mij goed bevallen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3368447-alycia
Totale kosten (in euro)
200
snel een afspraak kunnen maken
bij haar binnen wow wat zag ze er goed uit
even douchen
mooie lingerie aan
had voor 45 minuten met pzc tongzoenen
nou dat tongzoenen begon ze gelijk mee diep en lang
daarna op haar knieetjes en heerlijk diep in haar mondje
ik vroeg of ze boven op me wou en dat deed ze perfect wat een uiticht die g cup van haat boven me gezicht nadat ze kwam kwam ik ook
lekkere massage daarna nof even snel wwe hadden nog 10 minuutjes
dus zij op haar rug beentje wijd en ver omhoog.
en zo heerlij haar liggen neuken ze genot er goed van ze kreunde heerlijk en vroeg ik ik harder wou toen ik klaar kwam zag in een grote natte vlek in het dekbed ze was blijkbaaar goed klaargekomen en sloeg haar benen om me heen en ik moest doorgaan totdat ze nog een keertje kwam
toen aankleden en bij de deur nor een lange tongzoen terwijl ik nog met die heerlijke tieten speelde
wat een heerlijke vrouw
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3368447-alycia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn eerste review ooit.

Maar hier komt ie.

Net bij Alycia geweest in een volksbuurt van Nijmegen waar de buren voor de deur staan te roken terwijl jij het huis zoekt. Ik heb hier zelf niet veel problemen mee (woon niet in de buurt), maar snap dat andere dit niet heel discreet vinden.
Contact en afspraken maken ging vlot en prima. Spreekt goed Engels en komt lief over. Kwa uiterlijk ziet te er precies zoals op de foto's uit, alleen verbergt ze hier haar buik wel op. Deze is in het echt wel goed te zien.

De date zelf was verder prima. Pzc en zoenen kost extra, hier heb ik niet voor gekozen. Verder betaald voor een half uur en stond na een kwartier weer buiten. Had het misschien nog kunnen rekken met meer voorspel en na spel. Maar vond het ook gewoon prima zo. Ze heeft een heerlijk lichaam die ze goed gebruikt. Pijpen deed ze heel geil, met haar ogen spelend kijken terwijl ze hem achter in haar keel stopt. Seks was daarna prima, niks bijzonders. Al met al een prima date maar niet heel bijzonder. Heb slechter gehad, maar ook beter.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan