Recensie Amanda, 3r glazen straatje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
850
23/07/21
650
30
Pijpen
3,00 ster(ren)
Voor mijn bezoek aan antonia, dit meisje nog onderweg tegen gekomen. Zag er mij een heet ? kanon uit en sloeg tielt als ze mij zag ?? giechelen en lachen en overal aan mij komen mij trekken van alle kanten ? wou mij per se naar binnen lokken maar sorry ? meisje. Had al de keuze gemaakt voor antonia en ging daar niet meer van afwijken ? zou amanda noemen en van Hongarije afkomstig zijn en 22 jaar klein van gestalte denk ongeveer 1m50 of 1m55 droeg en heel wit assortiment string en topje en toen ze zag dat ik naar haar poes aan het kijken was pakte ze mijn hand en legde mijn hand op haar poesje ?? duidelijk dat ze het nodig had ?? iemand enige ervaring met dit meisje?Wert in de avondshift Mvg krokettje
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn bezoek aan antonia, dit meisje nog onderweg tegen gekomen. Zag er mij een heet ? kanon uit en sloeg tiekt als ze mij zag ?? giechelen en lachen en overal aan mij komen mij trekken van alle kanten ? wou mij per se naar binnen lokken maar sorry ? meisje. Had al de keuze gemaakt voor antonia en ging daar niet meer van afwijken ? zou amanda noemen en van Hongarije afkomstig zijn en 22 jaar klein van gestalte denk ongeveer 1m50 of 1m55 droeg en heel wit assortiment string en topje en toen ze zag dat ik naar haar poes aan het kijken was pakte ze mijn hand en legde mijn hand op haar poesje ?? duidelijk dat ze het nodig had ?? iemand enige ervaring met dit meisje? Mvg krokettje
Was dit in de nacht of de dagshift aub ?
 
Ik vind die dames in het glazen straatje allemaal wel iets "crazy" hebben ?
Staan altijd enorm vrolijk te lachen of te discussiëren met een collega, kortom altijd ambiance te beleven in de late shift daar ?
Ergens schrikt me dit dan wel een beetje af omdat ik niet zo voor dat soort dames ben... ik ben eerder iemand die zich meer op m'n gemak zal voelen bij iemand die zelf nog een beetje timide is en dan ook langzamerhand los komt.
Heb deze dame ook al zien staan maar niks triggert er mij om er binnen te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan