Recensie Amanda, Red House Diegem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CheatedOn

Wandelaar
27
12/01/22
9
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amanda-red-house-2.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor 2e keer langs geweest bij Amanda, net als de vorige keer ben ik zeker niet teleurgesteld, na een leuke ontvangst,naar een nette kamer en verplicht wasje aan lavabo
Dan op bed begon ze mijn lichaam sensueel aan te raken en kussen , ze werkte zich naar beneden en had de keuze pmc of pzc, pijpen was lekker ,net op tijd doen stoppen en dan haar een beetje verwend paar standjes, geeindigd met reverse cowgirl,ze heeft een mooi snoetje en mooi lichaam de foto's zijn echt, wel fake borsten maar toch goed, kussen enkel zonder tong
Ze spreekt spaans,portugees en beetje frans, al bij al een leuke ervaring
 
Is dit Amanda de braziliaanse die hier 1-2jaar geleden werkte?
Als ik me niet vergis had ze kort haar en tatoes (op de advertenties geen tatoes)
Vandaag voor 2e keer langs geweest bij Amanda, net als de vorige keer ben ik zeker niet teleurgesteld, na een leuke ontvangst,naar een nette kamer en verplicht wasje aan lavabo
Dan op bed begon ze mijn lichaam sensueel aan te raken en kussen , ze werkte zich naar beneden en had de keuze pmc of pzc, pijpen was lekker ,net op tijd doen stoppen en dan haar een beetje verwend paar standjes, geeindigd met reverse cowgirl,ze heeft een mooi snoetje en mooi lichaam de foto's zijn echt, wel fake borsten maar toch goed, kussen enkel zonder tong
Ze spreekt spaans,portugees en beetje frans, al bij al een leuke ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan