Recensie Amber, Antwerpen 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heb Ambar verleden week bezocht in Gent.
Foto's zijn betrouwbaar volgens haar advertentie.
Haar speelgoed is zoals op de foto's (krom en goed van lengte maar vooral dik) en steeds goed hard.
Bij mijn date had ik haar gevraagd of ze top kon zijn en dat heeft ze voortreffelijk gedaan.
Ze neemt haar tijd en niets is haar teveel, tongen, rimmen, pijpen, zacht en hard neuken in verschillende positie's en ook haar sap gekregen voor de prijs van 150;
Had betaald voor 1H en dat benut ze volledig.
Herhalingsgevaar is groot en ik zal ze zeker nog bezoeken.
 

Heb Ambar verleden week bezocht in Gent.
Foto's zijn betrouwbaar volgens haar advertentie.
Haar speelgoed is zoals op de foto's (krom en goed van lengte maar vooral dik) en steeds goed hard.
Bij mijn date had ik haar gevraagd of ze top kon zijn en dat heeft ze voortreffelijk gedaan.
Ze neemt haar tijd en niets is haar teveel, tongen, rimmen, pijpen, zacht en hard neuken in verschillende positie's en ook haar sap gekregen voor de prijs van 150;
Had betaald voor 1H en dat benut ze volledig.
Herhalingsgevaar is groot en ik zal ze zeker nog bezoeken.
Heb haar bezocht,foto's waren mooier dan in't echt,maar ze is mooi daar niet van,en inderdaad, krom en hard , zoals je beschreven hebt , spijtigste had ze niet veel van ballen :) Ze stel je op je gemak,(Belgisch uitspraak) :) en neemt haar tijd met je , kan zeker goed kussen , dat van hard neuken en verschillende positie's was prima ,heb er van genoten , van pijpen bij mij had ze wat minder tijd genomen , wilde al de aandacht bij haar hebben , niet dat'k dat niet wilde doen , wilde maar dat je haar rechtse borst goed verwende de andere kwam bijna niet te pas :) , dat van de sap was niet zoveel maar heb dat bij de prijs bijgekregen :) 1 uur was zeker goed gevuld maar gaat snel vooruit dat's wat minder als't goed ging 😥
Herhaling waarschijnlijk ,
Men moet wel degelijk zeggen wat je wilt hebben en doen of laten doen bij u of haar.
Was mijn eerste keer , weer nieuwe ervaring bij.
Tot??
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Soft SM
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Kontlikken door klant
Na lang aarzelen toch eens ingegaan op privé ontvangst . Profiel Amber viel me meteen op , mooie ogen, mooie lach , lekker lichaam , stevige pik . Beetje zenuwachtig daar naartoe , maar vanaf dat ze deur opendeed viel dat weg , haar profiel loog niet , ze was nog mooier zelfs en wat een uitstraling . Had voor 2 uur geboekt , en heb heerlijke avond gehad . Ze kust lekker en intens , mooie borsten , en harde lul . Hebben heerlijke sex gehad , ze heeft me goed geneukt. Was zo goed ... dat ik de week daarna ben terug gegaan . Dezelfde warme ontvangst , iets meer (soft) SM , ze was zalig dominant , weer me goed hard geneukt, ik kreeg ook haar melk Ze neemt echt haar tijd ... Ik kan bijna niet wachten om terug te gaan . Echt 5 ⭐⭐⭐⭐⭐
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/amber-goddess-of-sex.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels ben ik al 2x bij Ambar geweest.
Voor werk zit ik vaak in Antwerpen dus dat komt handig uit.

Ambar was de eerste TS waar ik ooit mee had afgesproken, dus ik was mega nerveus.

Het begon al goed dat ik de verkeerde weg was ingeslagen. Er word namelijk aardig wat nieuwbouw rond haar appartement gebouwd.
Maar toen ik het eindelijk had gevonden, werd ik netjes binnen gelaten. Toen de lift omhoog gepakt.
Eenmaal voor haar deur deed ze discreet open, en wow. Wat een ongelofelijk lekker ding.

Ze heeft mij toen naar binnen geleid waar wij lekker een drankje hebben gedaan. Toen begon ze mij zittend op de bank al te kussen, en dat doet ze heerlijk met haar grote lippen. Na een intense kuspartij van een kwartier vroeg ze of ik even wilde douchen, en ja dat wilde ik wel.

Na het douchen zijn we naar haar slaapkamer toe gegaan waar we een hele tijd hebben liggen zoenen.
Vervolgens ben ik naar beneden gegaan en heb ik haar gepijpt ( mijn eerste lul ooit ). En dat was zalig.
Daarna hebben we verder gevreeën in combinatie met heerlijk tongzoenen.

Na een tijdje was zij lekker hard en zei ze dat ik op mijn buik moest gaan liggen. Dus dat deed ik.
Vervolgens begon ze mij zacht te vingeren, wat ik opzich wel kan hebben.

Nadat ik goed "los" was begon ze zachtjes te teasen met haar lul tegen m'n gaatje. En ik moet zeggen. Ze is groot geschapen dus ik was wel even bang.
Na wat heerlijk getease heeft ze met veel glijmiddel rustig haar pik bij mij naar binnen geduwd. Toen die eenmaal erin zat en alles goed was is ze mij rustig begonnen met neuken. Dit begon rustig, maar al snel ging ze helemaal los.
Dit is nog even zo doorgegaan tot ze klaarkwam in haar condoom.

Nadat de boel was opgeruimd hebben wij vervolgens weer heerlijk gevreeën en gezoend.
Naar mijn idee was ik dik 3-4 uur binnen terwijl dit niet afgesproken was.

Na het hevige vrijen in bed traden wij toe op de bank waar ze mij een glaasje whisky aanbood. Deze moest ik helaas afslaan. Ik moest nog rijden terug naar mijn hotel en de volgende dag om 0800 ging de wekker.

Dus toen maar snel even gedouched. Mij aangekleed en terug naar mijn hotel gegaan.

Dit is een beetje de ervaring die ik met haar heb. Al was de 2e keer natuurlijk een stuk relaxter omdat ik niet zo nerveus meer was.


Al met al is Ambar 100% het geld waard. Ambar is echt een beeldschone dame die het beste met haar klanten voor heeft. Ze kijkt totaal niet op de klok, en ik heb ook echt het idee dat ze geniet van de sex.

Zodra ik weer in de buurt ben ga ik 100% weer langs

5 sterren voor deze top dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amber is zeer mooi. Zeer vrouwelijk. Mooie grote sili borsten. Ze heeft een enorme grote dikke pik, die helemaal krom staat, ik weet niet waarom.
Ze duwde mij op bed en begon lang en heftig te tongkussen, terwijl ze met haar pik tegen me aan reed. Ik likte wat aan haar mooie grote borsten. Dan gingen de kleren uit en haar pik was keihard. Ze duwde die enthousiast diep in mijn mond. Ze ging ook op mijn gezicht zitten terwijl ik haar borsten bleef kneden.
Toen smeerde ze mijn kont in met glijmiddel en stak ze haar vingers er in om me wat op te rekken. Ik ben niet zoveel gewoon, dus was het wat moeizaam om dat enorme ding naar binnen te krijgen. Het lukte met wat extra glijmiddel. Dan nam ze me in diverse standjes. Ik ging zelfs bovenaan zitten, waarbij ik me heel voorzichtig op haar pik liet zakken.
Toen begon ze lekker te pijpen en mijn pik en ballen met gekmakende zachtheid te masseren.
Toen vroeg ze of ze kon klaarkomen. Ik wilde natuurlijk wel en ze spoot zich helemaal leeg in mijn mond. Pas dan werd haar pik langzaam slap.
Toen trok ze me heel langzaam af terwijl ze met haar andere hand mijn ballen en kontgaatje masseerde. Toen kwam ik hard spuitend klaar.
Bottom(!)-line: een mooie ervaring. Ze was heel enthousiast, heel wat anders dan dat nep-gekreun van de meeste raamhoeren. Haar Engels was wel wat beperkt, dus de conversatie was wat moeilijk. Ik geef haar 5/5.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ambar-61
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze TS langs geweest.

Wat kan ik zeggen, wat een beest…

Als je van tongzoenen houdt, wel, hier moet je zijn…

Ze heeft bijna 30 min zitten tongzoenen op de zetel alvorens naar de slaapkamer te gaan.

Voor mij is dit waarschijnlijk de grootste penis ooit mogen ontvangen.

Ik vind haar groter dan cibelly en Angel.

Gelukkig had ik mijn speciale zalf meegenomen en heeft ze uitgebreid haar tijd genomen.

Dit is zeker geen klokkijkster, wel integendeel…

Pijpen is wel met condoom.

Ik ben bijna 2 uur binnen geweest.

Ik ga zeker nog eens terug maar eerst genezen onderaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
was een blij weerzien, dit was mijn 2de maal bij haar, bij binnenkomst direkt dikke kus dan tong kus inde zetel verder gedaan na 15min lagen de kleren overal heb haar daar al gepijpt geraakte moeilijk in de douche, na de douche lag ze al op bed daar verder gedaan gewoon niet te doen, het kussen is niet te doen ze heeft me ook gerimd echt goed.
ga haar zeker nog eens bezoeken al was het alleen voor de kussen ze geeft zich volledig, nu terug bekomen van de namiddag 2u binnen geweest. haar nog nederlands les gegeven
 
Kan ik alleen maar bevestigen , wat een top meid ; had geboekt voor een date van 2 u , heb zelf moeten zeggen we gaan stoppen zeker , die stopt gewoon niet , wat een beest , en uithouding , was een beetje verlegen , want kreeg hem zelf niet meer recht , ze kan ook zeer goed masseren vind ik , je word er stapelgek van , nadien nog een whisky tasted gehouden , bij haar is niks teveel , zulke ts lopen er niet veel rond , een en al bewondering voor ; top
 
Terug
Bovenaan Onderaan