voor een half uur gaat je bij deze niet binnen het is zo zallig dat tijd niet meer belangrijk is ik zou een gannse dag kunnen blijvenDe meeste reacties zijn van een uur of langer. Heeft iemand ook een bezoekje van een half uur? Wat is dan mogelijk?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvoor een half uur gaat je bij deze niet binnen het is zo zallig dat tijd niet meer belangrijk is ik zou een gannse dag kunnen blijvenDe meeste reacties zijn van een uur of langer. Heeft iemand ook een bezoekje van een half uur? Wat is dan mogelijk?
Misschien wel, maar ik denk ook aan de financiën ...voor een half uur gaat je bij deze niet binnen het is zo zallig dat tijd niet meer belangrijk is ik zou een gannse dag kunnen blijven
Is voor mij de eerste maal bij een shemale... Vind het spannend!Bij mij was het toch redelijk de moeite .
ik vond het wel okay, redelijk wat maar minder dan ikIk heb binnenkort afspraak, en gevraagd om een facial te krijgen. Spuit ze veel?
Als het de eerste keer is zal het niet gemakkelijk zijn haar pik binnen te krijgen. Die echt wel dik. Ze heeft wel veel geduld.Is voor mij de eerste maal bij een shemale... Vind het spannend!
Dat is ook de bedoeling niet, daar ben ik nog niet klaar voor. Ik ga haar wel pijpen, rimmen en neuken en zij mag mijn gezicht onderspuiten en plassen. Hoop wel dat ze een mooie portie sperma heeft...Als het de eerste keer is zal het niet gemakkelijk zijn haar pik binnen te krijgen. Die echt wel dik. Ze heeft wel veel geduld.
Niet te veel zorgen over maken.Ik heb er binnenkort met afgesproken. Mega veel zin in. Weet er iemand of ze een vrouwelijke stem heeft... Heb ze enkel via WhatsApp geappt...
Mij heeft ze zonder gepijpt. Maar ze pijpt niet zoveel, heeft liever dat jij haar pijpt. En inderdaad zoals boven geciteerd, duwt ze haar speelgoed tot in je keel.Pijpt Amber alleen met condoom? Of ook zonder?
Kan ik alleen maar bevestigen, ik heb na anderhalf uur zelf moeten zeggen dat ik weg moest. Ze had nog geen zin om te stoppen. Ze tongzoende.diep en passioneel en terwijl reed ze met haar dikke pik tegen mijn been , best wel geil.Waarschijnlijk de trans die de beste service biedt in België. Kijkt op geen minuut en probeert de klant een perfecte date te bezorgen.
je moet wel houden van passief en van een dominante trans maar ondanks dat het een dominante top is ze zeer lief en houdt ze ook enorm van passioneel tongzoenen. Als je een goede zoener bent zal ze je niet loslaten op het einde van de date...
Zijn haar balletjes weg?Wat een hete trans. Heeft bijna 1uur lang een keiharde pretstok met een waanzinnige dikke schacht. Ik kon nog niet de helft van haar speelgoed aan. Daarna bijna verdronken in haar melk. (Was precies een tijdje geleden) Waar ze het bleef halen en dit zonder balletjes!
Zeker wel is echt passionele zoener , ze blijft maar zoenen . Soms moet je echt zeggen stop even . Telkens top sex avondje , en zij geniet er ook van , kijkt niet naar de tijd .Kan ik alleen maar bevestigen, ik heb na anderhalf uur zelf moeten zeggen dat ik weg moest. Ze had nog geen zin om te stoppen. Ze tongzoende.diep en passioneel en terwijl reed ze met haar dikke pik tegen mijn been , best wel geil.
bij mij komt ze telkens klaar maar niet in mijn mondDag mede-Ambar lovers,
ik heb een vraag.
Heeft iemand hier Ambar al laten klaarkomen in de mond en geslikt?
Zij heeft een fantastisch lekkere pik en ik zou haar graag eens klaarpijpen en haar zaad slikken. Zijn er hier al mensen die al hebben geproefd en hoe (on)veilig is dit bij haar?
Ik volgwil haar wel klaarpijpen maar stoort die serieuze vreemde grote kromming in haar lul niet hierbij??
Idd, geen makkelijke lul om deepthroat te pijpen maar na een paar dates en langdurige pijpbeurten lukt het al veel vlotterwil haar wel klaarpijpen maar stoort die serieuze vreemde grote kromming in haar lul niet hierbij??
Niet te lastig om die kromming in je kontje te krijgen?Idd, geen makkelijke lul om deepthroat te pijpen maar na een paar dates en langdurige pijpbeurten lukt het al veel vlotter
Zelf zonder kromming zou het niet makkelijk zijn want haar lul is zeer dik... Voor deepthroat verkies ik liever iets smaller en ietsje langer maar voor hard geneukt te worden heb ik liever te dik ipv te lang.