Afgelopen dinsdag weer langs geweest, ik vermoed de 10e keer ofzo. Dus ik vind dat ze wel een recensie verdient. Ik was haar eerste klant in Capelle aan den IJssel en dinsdag ook haar laatste daar. Heeft ook een tijdje in Breda gezeten, maar ze vertelde dinsdag dat het weer Rotterdam gaat worden, aangezien ze een nieuw plekje heeft gevonden.
Nu over dinsdag.... het was weer geweldig. Eerst samen even onder de douche om lekker te tongen. Daarna iets spannends aangetrokken. Amber begint daar altijd zelf al over, zo goed kent ze mij inmiddels wel. Amber tongt vol passie en ze geeft je echt het gevoel dat ze jouw vriendin is. Na wat pijpen en weer tongen kwam ze reversed cowgirl op mij zitten. Ik kwam al snel ontzettend heftig klaar. Daarna snel in standje 69 zodat ik lekker kon likken en zij aan mijn pik bleef sabbelen.
Na wat geklets, was het tijd voor ronde twee. Ik had wat hulpmiddelen geslikt, hulpmiddelen die je ook gewoon van Amber zelf mee kunt krijgen, dus hij werd al redelijk snel weer hard. Die tweede ronde heeft zeker zo'n 45 minuten geduurd voordat ik haar kut weer vol spoot. De blik die zij dan in haar ogen heeft, is echt geweldig.
Geen minpuntjes. Ja...... echt nat van zichzelf.....dat voel ik niet. Haar borsten....in 2022, de eerste keer dat ik haar bezocht heb, was echt D. Wel fake volgens mij, maar ontzettend mooi. Die heeft ze toen verwijderd en sindsdien is het B misschien C en het hangt vooral. Zonde, aangezien er ook een litteken zichtbaar is. Zo jammer bij zo'n prachtige meid.
Maar ik voel een klik met haar en volgens mij ziet ze mij ook altijd graag terug komen. Om nog een keer te benadrukken dat deze vrouw gewoon topservice levert. Begin dit jaar kwam ik een keer voor niks langs.....aan de telefoon zei ze dat zij zich ineens niet lekker voelde. Bezoek daarna kreeg ik als compensatie het tweede uur gratis.
Afgelopen dinsdag was ze een kwartier te laat. Na afloop kreeg ik 50 euro korting.