teaeerareare
Newbie
- 9
- 19/10/21
- 5
Enig idee of dit echt is?
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPeerke, dit ga je toch niet menen? Heb je serieus €165 vooruitbetaald? Ik neem aan dat je haar rekeningnummer hebt en dus weet bij welke bank hij of zij bankiert? Dan onmiddellijk een mail naar die bank en het eerlijke verhaal vertellen, ook de tegenrekening, datum van overmaken etc vermelden.Het tegenovergestelde van wat Orakel schrijft is mij overkomen. Helaas ben ik zo stom geweest om alles vooruit te betalen. €165 en ze wilde meer en toen pas ging ik met m'n juiste hoofd denken. 2 weken geleden en tot gisteren nog contact gehouden en ze heeft inmiddels een nieuwe 06 waar ik inmiddels op beide nummers geblokkeerd ben. Melding gemaakt bij sexjobs
helaas voor mij maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Als ik dat wist dan had ik dit direct gedaan maar ze stuurde van die niet traceerbare betaal services. Helaas.Peerke, dit ga je toch niet menen? Heb je serieus €165 vooruitbetaald? Ik neem aan dat je haar rekeningnummer hebt en dus weet bij welke bank hij of zij bankiert? Dan onmiddellijk een mail naar die bank en het eerlijke verhaal vertellen, ook de tegenrekening, datum van overmaken etc vermelden.
Oracle. Weet je het zeker dat je bij deze dame bent geweest? https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandse-amber-is-er-weer-voor-geile-dates_7871570Peerke, dit ga je toch niet menen? Heb je serieus €165 vooruitbetaald? Ik neem aan dat je haar rekeningnummer hebt en dus weet bij welke bank hij of zij bankiert? Dan onmiddellijk een mail naar die bank en het eerlijke verhaal vertellen, ook de tegenrekening, datum van overmaken etc vermelden.
Peerke, kom op man, lees mijn post nog een keer. Het cynisme druipt er vanaf joh. Natuurlijk ben ik niet bij haar geweest!Oracle. Weet je het zeker dat je bij deze dame bent geweest? https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandse-amber-is-er-weer-voor-geile-dates_7871570
Ze wisselt vaker van advertentie en telefoon dan haar onderbroekje. Ik heb even wat onderzocht en de dame op de foto is Sabrina Nichole een voormalig Amerikaanse playmate.
wat kunnen we doen om collega's te behoeden voor de fout die ik en waarschijnlijk vele met mij gemaakt heb?
Is er ergens een meldpunt oid?
Pak eerst even een bak koffie alvorens je je eigen hachje probeert te redden.leuke amber voor een leuke tijd! Allee wat vermeld staat is ze netjes nagekomen, ook heeft ze me over de fakers verteld, en nu ik dit zo een beetje snap, zie ik dat er veel fakers actief zijn op girlsreview.nl, want als ik het goed heb, heb ik dr net een flinke beurt gegeven
Tuurlijk..en toen werd je wakker..ik weet niet wie je een beurt hebt gegeven , maar vermoedelijk je linker-, danwel je rechterhandleuke amber voor een leuke tijd! Allee wat vermeld staat is ze netjes nagekomen, ook heeft ze me over de fakers verteld, en nu ik dit zo een beetje snap, zie ik dat er veel fakers actief zijn op girlsreview.nl, want als ik het goed heb, heb ik dr net een flinke beurt gegeven
Tuurlijk..en toen werd je wakker..ik weet niet wie je een beurt hebt gegeven , maar vermoedelijk je linker-, danwelleuke amber voor een leuke tijd! Allee wat vermeld staat is ze netjes nagekomen, ook heeft ze me over de fakers verteld, en nu ik dit zo een beetje snap, zie ik dat er veel fakers actief zijn op girlsreview.nl, want als ik het goed heb, heb ik dr net een flinke beurt gegeven
Als je de mogelijkheid hebt om aangifte te doen, zeker doen. Het bedrijf van die prepaid kaarten kan dan voor de politie achterhalen waar die kaarten verzilverd zijn en wat het adres is waar de artikelen oid naar toe zijn gestuurd. Los daarvan, als de persoon in het LMIO register komt, is het voor andere mensen ook inzichtelijk. Tevens kan de beheerder van dit nummer hier niks tegen doen (itt de melding op wieheeftgebeld.nl, alwaar het telefoonnummer niet meer kan worden becommentarieerd)Het tegenovergestelde van wat Orakel schrijft is mij overkomen. Helaas ben ik zo stom geweest om alles vooruit te betalen. €165 en ze wilde meer en toen pas ging ik met m'n juiste hoofd denken. 2 weken geleden en tot gisteren nog contact gehouden en ze heeft inmiddels een nieuwe 06 waar ik inmiddels op beide nummers geblokkeerd ben. Melding gemaakt bij sexjobs
helaas voor mij maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.