Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had 'm ook gemeld en (standaard) reactie gekregen.
Nu eens uitgebreid beantwoord op een nette manier wat een bende die site eigenlijk is geworden en dat er nauwelijks inzet lijkt te zijn dit probleem te voorkomen. Bezoekers van de site worden figuurlijk genaaid en welwillende dames verliezen er toch ook op omdat "we" verwachten dat ze een faker is.
Ip-adressen of apparaten van waaruit advertenties geplaatst worden zijn toch ook te verbannen voor zo'n site?
Uiteindelijk neemt niemand SJ nog serieus want 't is een steeds groter wordende broedplaats voor oplichtertjes.

Had 'm ook gemeld en (standaard) reactie gekregen.
Nu eens uitgebreid beantwoord op een nette manier wat een bende die site eigenlijk is geworden en dat er nauwelijks inzet lijkt te zijn dit probleem te voorkomen. Bezoekers van de site worden figuurlijk genaaid en welwillende dames verliezen er toch ook op omdat "we" verwachten dat ze een faker is.
Ip-adressen of apparaten van waaruit advertenties geplaatst worden zijn toch ook te verbannen voor zo'n site?
Uiteindelijk neemt niemand SJ nog serieus want 't is een steeds groter wordende broedplaats voor oplichtertjes.
Ik ben niet echt een kenner en zal ongetwijfeld door experts terecht gewezen gaan worden: mobiele telefoons hebben vaak een dynamisch IP adres dus als de advertentie via een mobiele telefoon wordt geplaatst , verandert iedere keer het IP adres. Blokken wordt dan dus lastig. Volgens mij zei Midhold dat ze kunnen blokken op o.a. telefoonnummer maar ja...weet ook niet hoe op een smartphone een ip adres wordt afgegeven. Wellicht dat je een hele ip range kan blokken? 🤷‍♂️

Laatst bewerkt:
Ach we zullen zeggen dat Midhold eraan verdient en daarom geen actie onderneemt, theoretisch gezien zijn ze dan wel medeplichtig
Heb ik ze al eens een keer gezegd. Is er niet iemand hier met juridische kennis danwel achtergrond die hier wat van kan zeggen? Net zoals die advertentie van Michelle? Die dame was minderjarig op het moment van maken van de foto's, maar conform de wetten van de staat waarin ze woonde was 17 jaar wel legaal....anyhow, verwerpelijk is het wel...

Los daarvan , kom nu elke keer oude bekenden tegen met andere bekende foto's die al eerder door andere fakers zijn gebruikt.... het kan haast niet anders dan dat hier iets georganiseerd achter zit....

Zit gewoon een hele organisatie achter die profielen, en ja Midhold verdient er nou eenmaal aan, gelijk hebben ze als ze eraan kunnen verdienen zullen ze dat gewoon doen.
In hun ogen zijn het hele fijne mensen: ze betalen toch elke keer netjes.

Nadat ik haar eens een appje in her Russisch had gestuurd waarna ze me meteen blokkeerde, ben ik nu ongeveer na 14 dagen weer van de banlist bij hun afgehaald, misschien haar maar weer eens wat in het Russisch sturen:ROFLMAO:

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan