Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Scheelt mij weer een mailtje (y)
Heb wel even het advertentienummer als tag toegevoegd. Heb je trouwens het telefoonnummer ook doorgegeven? Dan kunnen ze daar op ook blokkeren...
 
Laat je toch niet langer voor de gek houden door die sexjobs. Draaid om geld,barst daar van de fake advertentie's. En dat weten ze donders goed.Interesseerd ze geen fuck.Je kunt melden daar tot je een ons weegt,er veranderd toch niets aan hun plaatsingsbeleid. En alle collega's hier zijn beslist wel op de hoogte van de vele fake advertentie's.Zelf een blinde ziet meteen welke fake zijn.En degene die toch gaan aanbetalen daar heb ik geen medelijden mee.
 
Ik snap nooit hoe die met die foto's door het verificatiesysteem rolt. Veel Photoshoppen?
De verificatie is dat je alleen als vrouw je advertentie moet plaatsen. Je bent of een vrouwelijke oplichter of je hebt een vrouwelijke medeplichtige of je belooft je buurvrouw die in de bijstand zit 150 euro voor een foto...
 
Ik snap nooit hoe die met die foto's door het verificatiesysteem rolt. Veel Photoshoppen?
En, er staat ook : er kan om een ID verificatie gevraagd worden.
@EviLynnOfficial : gebeurt dat ook? Of zit je niet op SJ? Ik heb Pointer gekeken en daar zette Jerry alleen een foto neer met een krant. Naderhand was er geen controle of de profielfoto overeen kwam met de upload met de krant.
 
En, er staat ook : er kan om een ID verificatie gevraagd worden.
@EviLynnOfficial : gebeurt dat ook? Of zit je niet op SJ? Ik heb Pointer gekeken en daar zette Jerry alleen een foto neer met een krant. Naderhand was er geen controle of de profielfoto overeen kwam met de upload met de krant.
Ik gebruik SJ en ik ben geverifieerd met ID, dat klopt. Echter mogen zij deze gegevens niet bewaren. Er zijn zoveel foto's van meiden met hun ID in omloop dat veel oplichters toch door de verificatie heen komen. Wat mij betreft moeten ze bij SJ verplicht een KVK nummer gaan vragen. Echter is dat voor sommige dames heel nadelig want er zijn er ook een hoop die dit werk zwart doen. En SJ heeft natuurlijk een verdienmodel waarbij ze graag zoveel mogelijk advertenties hebben.
 
Helder , dank voor je antwoord. In tegenstelling tot wat de door mij in de negeerstand gezette vanderlindemedia dus zei, is het verre van waterdicht. Nou ja, voorlopig zijn er weer wat advertenties offline 🤪👍
 
En geen idee of het zin heeft, maar niks doen helpt sowieso niet. Ik moet sowieso de oude tags verwijderen omdat GR maar maximaal 10 tags accepteert 🤪
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan