Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na maanden alsmaar zeiken bij SJ over deze oplichter (altijd dezelfde standaard reactie's) en veel cynische opmerkingen van mijn kant gaf het antwoord van afgelopen maandag voor de (nabije) toekomst toch een sprankje hoop. Zouden ze nadat een advertentie is verwijderd echt niet meer kunnen achterhalen welk account de adv. heeft geplaatst al stuur je een link en screenshot mee?)

Het antwoord : "Bedankt voor je email. Zoals ik aangaf vorige keer kunnen we helaas niets meer terugvinden als het account/advertentie verwijderd is. We hopen in de nabije toekomst een verandering door te voeren die dit niet meer mogelijk maakt. Bedankt voor het melden." 🤔 🙏🙏

Tsja ; 't Is weer weekend. Doe niet meer de moeite om screenshots en info door te spelen aan SJ. Die doen er toch niets mee en zeggen totaal geen mogelijkheden te hebben nadat een adv. weer is weggehaald..... Wel eventjes gekeken of de telefoonnummers al gemeld zijn op WHG.

Een Ambertrio deze keer. Zelfde leeftijd en zelfde datum actief.

Doe niet meer de moeite om screenshots en info door te spelen aan SJ. Die doen er toch niets mee en zeggen totaal geen mogelijkheden te hebben nadat een adv. weer is weggehaald.....
Waardeloze bende die opzettelijk een vrijplaats voor oplichting faciliteert.
Er zouden alleen advertenties geplaatst mogen worden NA verificatie van bv mailadres ofzo.
Lijkt me niet zo moeilijk.
Nu kan iedere debiel binnen 5 minuten een nep advertentie plaatsen en goedgelovige mensen belazeren.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan