Waarschuwing Amber, SJ, 8041648

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uhm.. wellicht begrijp ik het niet? 😅

Je stelt dat het een oplichting is toch? Vandaar anders de waarschuwing? Dan is het toch wel fair om ook met je argumenten/ervaring te komen?
Geachte heer Springstraat zal zijn gefundeerde redenen hebben om er aan te twijfelen...ik ben zelf niet meer zo actief in het opsporen van fakers, maar weet welke methodes er door hem en mijzelf worden gebruikt... ik twijfel er dus geen seconde aan...

En eveneens opvallend aan dit bericht...dat het weer hetzelfde patroon volgt... 🤔🤷‍♂️
 
Ik geloof ongetwijfeld in z'n oprechtheid, maar ik heb dus wel de gok genomen om wat content te kopen. En vandaag dus ontvangen en dit lijkt authentiek. Ze is wat kortaf/zakelijk per mail, maar ze lijkt dit toch vrij succesvol te doen als (bij)baan.

Dus ik kan zeker niet zeggen dat ik iemand voor haar moet waarschuwen…
 
Iets teveel dingen die ik niet vertrouw...dus ik laat het er even bij. Hoe heb je betaald trouwens?
Ik heb voor content betaald via paysafecard codes. Maar dit was op eigen verzoek, ben niet van tikkie omwille van eigen privacy..

Mocht ik een live afspraak overwegen, begin ik vaak met content. Ik heb een keer een gloryhole overwogen, maar na het kopen van een video was ik bij die persoon gelijk genezen van het idee.
Bij deze dame kan ik zeggen, dat het omgekeerde het geval is.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er wel allemaal proffesioneel eigenlijk. Maar idd als je zo'n sessie wil boeken om zelf te ondergaan, moet je volgens de website 50% aanbetalen. Alleen dat zegt nog niks over dat dit fake zou zijn?

De adverteerder van deze advertentie is wel al lang in gebruik op SJ zie ik. Staan geen reviews bij de advert op Kinky, wel op hun website zelf. Zou het dan zo zijn dat als je zo'n sessie boekt en aanbetaald er niemand komt opdagen..... ?
 
Ziet er wel allemaal proffesioneel eigenlijk. Maar idd als je zo'n sessie wil boeken om zelf te ondergaan, moet je volgens de website 50% aanbetalen. Alleen dat zegt nog niks over dat dit fake zou zijn?

De adverteerder van deze advertentie is wel al lang in gebruik op SJ zie ik. Staan geen reviews bij de advert op Kinky, wel op hun website zelf. Zou het dan zo zijn dat als je zo'n sessie boekt en aanbetaald er niemand komt opdagen..... ?
Terwijl de advertentie al heel lang offline is? ;)
 
Ik krijg er nog steeds niet het Zwitserleven gevoel van. Maar ja, ze heeft het over findom... En dan past wel genaaid, niet geneukt wel in het plaatje natuurlijk...

En wederom loopt eea precies volgens het bekende patroon
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan