Recensie Amelie, Deinze 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7603

Vaste klant
137
26/01/22
64
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/klasse-dame-afspraken-enkel-telefonisch.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken geleden naar Amelie geweest (of beter ex Amelie, nu klasse dame), met nieuw telefoonnummer .... Het huisje is afgelegen en zeer discreet. De afspraak : enkele moeten bellen om ze aan de lijn te hebben, maar dan ging het vlot.
Op haar oprit gereden, ze doet de deur open, ze was sexy gekleed. Na de zakelijke afrekening, naar de douche, grote Italiaanse douche. Dan begon de oorlog... ze heeft me gezoend, gepijpt ...ik heb gevraagd om even op te houden, en ervan geprofiteerd om haar "grotje" te likken... redelijk lang ze had het blijkbaar graag, want ze leidde mijn hoofd met haar handen zodait ik op juiste plaats kan likken. En ja... na toch een hele tijd kwam de bevrijdende schokgolf, ze kwam klaar (soms had ik het vermoeden dat ik de sekswerker was..), Dan weer gekust en ik heb haar genomen in al haar gaatjes. (zelfs van condoom veranderd om van één gaatje in het andere te gaan). Op 't laatste heb ik haar op z'n hondjes genomen en ik ben enorm klaar gekomen. Daarna nog effe babbelen, dan samen in de douche, en daar heeft ze me nog gepijpt. Ik had weer zin in haar en weer even naar de kamer geweest waar zij op mij is komen zitten. Na deze tweede ronde weer in de douche, deze keer alleen. Nog effe gebabbeld en iets gedronken en ik was weg. Ze is wel duur maar ze is elke euro waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan