Recensie Brussel Louna69 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7603

Vaste klant
137
26/01/22
64
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/louna69-2/?cf=chat
Totale kosten (in euro)
150 +75 voor de kamer
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net een date gehad in Brussel met "Louna69", stipt op de afspraak, maakte zich eerst klaar in de badkamer en vroeg om condooms mee te nemen. Wat ik ook deed. Toen ik in de badkamer was ze naakt en onder de lakens. Ze heeft een klein buikje maar ze is goed te doen.
We begonnen elkaar te kussen, dan begon ze haar te masturberen terwijl ze mijn pik vasthield. Ze kwam al klaar.... ik nam ze dan op zijn hondjes, eerst vaginaal en dan anaal.... weeral kwam ze klaar het is blijkbaar een gevertje.... dan de missionarisstand na verandering van condoom, waar ze in mijn billen neep en weeral kwam ze klaar redelijk luidruchtig maar ze had het kussen genomen om te dempen....
Na een beetjes babbelen, tweede ronde.... deze keer zij op mij terwijl ze ook haar kutje wreef, ze werd zeiknat en kwam weer klaar en weeral nam ze het kussen om te dempen. Ik heb haar nog eens hard langs achter genomen en kwam ook weer klaar. Dit voor 150 euro voor bijna een uur.... hotelkosten 75 euro in een dayuse hotel. En geen extra voor anaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan