WHEM amelie Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jongengewillig

Wandelaar
65
26/01/22
42
2

Heb haar gecontacteerd , maar kussen is absoluut niet mogelijk dus niets voor mij , wel een mooi lichaam zo te zien .
 
Ik denk dat ze al eens op redlights heeft gestaan met een andere naam "Roxanne".
Heb er ook contact mee gehad, maar vertrouwde het niet voor de 100%
Ze sprak op meerdere locaties af in Gent en Melle.
Maar wel een prachtig mooi lichaam zeker die borsten en tepels!

En studentes van 24 jaar oud moet je toch kritisch benaderen.
Moet ze al aan het doctoreren zijn of studeren voor arts!
 
Het argument dat ze student zijn is voor hen meestal een reden om meer geld te vragen denk ik, Persoonlijk geloof ik niet dat er studentes actief zijn op RL enzo. Er zullen zeker studentes (al dan niet tijdelijk) actief zijn als DVP maar die gaan daar volgens mij niet mee uitpakken. Maar degenen die dat vrij nadrukkelijk in de verf zetten zijn dat volgens mij niet, je kan dat toch niet controleren hé.
Sorry, ik geloof daar dus niet in.
 
Laatst bewerkt:
Het argument dat ze student zijn is voor hen meestal een reden om meer geld te vragen denk ik, Persoonlijk geloof ik niet dat er studentes actief zijn op RL enzo. Er zullen zeker studentes (al dan niet tijdelijk) actief zijn als DVP maar die gaan daar volgens mij niet mee uitpakken. Maar degenen die dat vrij nadrukkelijk in de verf zetten zijn dat volgens mij niet, je kan dat toch niet controleren hé.
Sorry, ik geloof daar dus niet in.
Ik heb in het verleden wel met een paar echte studentes afspraken gehad, maar er zijn er veel die het blijven doen na hun studies en het dus blijven gebruiken. Een jaar of 5 geleden had je echt nog meisjes die het deden om hun studies te betalen, nu is het gewoon om alle luxe te bekostigen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan