Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heren ik kom net van de wallen vandaan.damm…. Wat een drukteeeeee het leek wel koningsdag en was alleen maar 1 richtingsverkeer. Heel het gebied is naar de klote. Dollebegeinstraat of steeg hoe het ook mag heten en andere steegjes alles maar dan ook alles dicht.wat een trieste zooitje gore klote halsema door haar komt dit. Heb aan een aantaldames gevraagd voor standaard echt allemaal 100 euro mininaal met beffe erbij vragen ze 150 tot 200 euro.toen vroeg ik is dat voor een uur maar nee hoor 20 min hahahahahah helemaal gek die wijfe. Toen ben ik maar naar spui gegaan en ene lila poolse geneukt met echt mooie grote tieten daar is ook alles mee gezegd recensie volgt morgen. Nu maar slapen maar de wallen sla ik echt over nu te druk en de prijzen ongelooflijk.
 
Dit is op dit forum mijn eerste bericht, op Hookers.nl schreef ik onder dezelfde naam, 12 Inch. Ik ben nooit bang geweest om bij onbekende dames naar binnen te stappen. Ik heb vroeger ook regelmatig nieuwe draadjes gestart, zo was het draadje op Hookers.nl over Iryna uit de Spuistraat ook door mij gestart. Nu zou ik wel 3 keer nadenken voordat ik nog een review zou schrijven.
Waarom?
Er zijn nog maar zo weinig ramen bezet in Amsterdam dat iedereen op de zelfde meisjes staat te wachten. Het is leuk dat iedereen over Iryna schrijft maar dat voegt op een gegeven moment niets meer toe. Het zorgt er alleen voor dat iedereen weet wie zij is en waar je haar kan vinden. Ik vraag mij dan af hebben deze wachters ooit iets bijgedragen aan dit forum of schuimen ze alleen de goede adressen af?
Anyway ik probeer al 3 weken bij Iryna langs te gaan maar ik kom er niet meer tussen, de gordijnen zijn altijd dicht en er staan altijd minstens 2, 3 of 4 mannen duidelijk op haar te wachten, ik ga daar niet bij staan en druip dan weer af naar huis.
Verder is Amsterdam natuurlijk dood, ik ken het nog uit de jaren 80, gelukkig heb ik die tijd ook nog meegemaakt.
Misschien hang ik mijn wandelschoenen wel aan de wilgen.

Groet,
12 Inch
(naar beneden afgerond:cool:)
 
Ik woon zelf in Amsterdam en het aantal vaste dames die ik bezoek kun je op één hand tellen, ik wandel meer in Den Haag omdat de service beter is. Te zien is dat in 'Amsterdam Algemeen' nog geen 1K aan berichten is geschreven en in 'Den Haag Algemeen' ligt dit aantal op 6K+. Voor me gevoel gaat het hier alleen maar over de drukte, Halsema en de slechte service op enkele posts na...
 
dat viel mij ook al op, dat ramen den haag volop geschreven word.
Maar den haag heeft ook meer ramen toch?
mijn motto is sharing is caring, maar wel vervelend dat je niet een afspraakje kan maken .
 
heren ik kom net van de wallen vandaan.damm…. Wat een drukteeeeee het leek wel koningsdag en was alleen maar 1 richtingsverkeer. Heel het gebied is naar de klote. Dollebegeinstraat of steeg hoe het ook mag heten en andere steegjes alles maar dan ook alles dicht.wat een trieste zooitje gore klote halsema door haar komt dit. Heb aan een aantaldames gevraagd voor standaard echt allemaal 100 euro mininaal met beffe erbij vragen ze 150 tot 200 euro.toen vroeg ik is dat voor een uur maar nee hoor 20 min hahahahahah helemaal gek die wijfe. Toen ben ik maar naar spui gegaan en ene lila poolse geneukt met echt mooie grote tieten daar is ook alles mee gezegd recensie volgt morgen. Nu maar slapen maar de wallen sla ik echt over nu te druk en de prijzen ongelooflijk.
Ik loop daar ook regelmatig met vrienden. Maar wat je zegt klopt, het is daar niet normaaaal druk. Je kan gewoon niet fijn lopen, iedereen staat in de weg en ze lopen ook traag, dat is ook niet fijn lopen als je daar bent.. Maar dat is vaak in de avonden. En de prijzen zijn idd belachelijk. Maar de dames staan wel boven de dames van Den Haag qua uiterlijk. De huurprijzen in de avonden zijn €200 van 20:00 tot 06:00 en de ochtend tot middag €120, dat las ik op een papier en dat was vast geplakt bij een van de ramen bij de Oudekennissteeg. Maar er zitten een aantal dames tussen die je gewoon oplichten, dus de Wallen is maar onzeker of je een goede service zult krijgen. Ik heb een hoop mannen met een teleurgesteld/woest gezicht eruit zien lopen, dus dan weet je al hoelaat het is.
 
Ja klopt ik merk ook dat ze toeristisch ingesteld zijn. Ze vragen meteen where you come from. Ik zeg meteen here from amsterdam haha dan weten ze dat ze mij niet hoeven te naaien. Maar goed wallen sla ik nu zeker over in de weekend avonden. Mischien is doordeweeks in de middag proberen. Kwam er laaste 3 jaar al niet meer zoveel.beter ruysdelkade
 
De wallen is een museum aan t worden, met museum prijzen in het museum restaurant. 3 keer zo duur, en niet eens zo lekker. 150 euro voor pijpen neuken en beffen, zelfs overdag. Ik krijg steeds meer t gevoel op audiëntie te moeten komen bij de dames. Die allemaal ook steeds later beginnen. Voor een Engelsman die toch al 2000 euro uitgeeft is die laatste 200 op de wallen slechts marginaal. Maar voor de Amsterdammer is het niet zo leuk meer.
 
heren ik kom net van de wallen vandaan.damm…. Wat een drukteeeeee het leek wel koningsdag en was alleen maar 1 richtingsverkeer. Heel het gebied is naar de klote. Dollebegeinstraat of steeg hoe het ook mag heten en andere steegjes alles maar dan ook alles dicht.wat een trieste zooitje gore klote halsema door haar komt dit. Heb aan een aantaldames gevraagd voor standaard echt allemaal 100 euro mininaal met beffe erbij vragen ze 150 tot 200 euro.toen vroeg ik is dat voor een uur maar nee hoor 20 min hahahahahah helemaal gek die wijfe. Toen ben ik maar naar spui gegaan en ene lila poolse geneukt met echt mooie grote tieten daar is ook alles mee gezegd recensie volgt morgen. Nu maar slapen maar de wallen sla ik echt over nu te druk en de prijzen ongelooflijk.
Mogelijk om meer te horen over Lila?
 
Ja heren ik ben het met jullie eens dat de Wallen in de avond echt niet veel kans op een lekker bezoekje biedt. Heel veel betalen voor een slechte ervaring. En @indomen inderdaad kun je eens op een doordeweekse middag gaan, is met de prijzen wel wat beter te doen maar de bezetting is wel erg laag. Altijd alleen Molensteeg, Stoofsteeg, Oudekennissteeg en Oudekerksplein zijn dames te vinden (en dan nog veel kamers leeg). De OZA werkt helemaal niemand in de middag, 1 of 2 heb ik er hooguit gezien. Het is gewoon helemaal naar de klote, wat een verschil met vroeger ☹☹
 
ik weet niet of jullie marissa kennen?
deze meid spreek nederlands en vraagt overdag gewoon 50 pijpen en neuken. ik ken haar al langer weet niet of ze anderen dit ook vraagt.
Maar je kan het altijd proberen.
Ze staat zowel overdag als weleens savond
In de stoofsteeg meestal, krullende pruik , en vaak een paar gescheurde jeans, met een zwart topje.

Verder zijn de prijzen idd belachelijk op de wallen in het algemeen
 
Dag Heren, gisteren op RDK een dame bezocht. Ze stelde zichzelf voor onder de naam Rahel wat ik mijzelf kan herinneren.
Ik wou een recensie schrijven maar kan nog een topic vinden. Bestaat al een topic of anders maak ik een nieuwe.

Ze staat op de kade, boven meest rechter raam. Iets vollere dame.
 
Dag Heren, gisteren op RDK een dame bezocht. Ze stelde zichzelf voor onder de naam Rahel wat ik mijzelf kan herinneren.
Ik wou een recensie schrijven maar kan nog een topic vinden. Bestaat al een topic of anders maak ik een nieuwe.

Ze staat op de kade, boven meest rechter raam. Iets vollere dame.
Nooit hier iets over haar gelezen, volgens mij bestaat haar (nog) topic niet.
 
Die meiden doen het in ieder geval beter dan de wandelaars. Ze hebben allemaal afgesproken de prijs minimaal te verdubbelen en er zijn er maar een handjevol die daar niet aan meedoen.
Wij gaan blijkbaar nog steeds massaal naar binnen om 100+ euro te betalen voor een kwartiertje slechte raamservice i.p.v. weg te lopen. Op naar de volgende prijsverhoging zonder serviceverhoging dan maar.
 
De wallen is een museum aan t worden
Dat zeg ik ook al een tijdje. Een openluchtmuseum is het. Het stikt er van de toeristen die op vergane glorie afkomen. Er is bijna, zeker overdag, geen dvp meer te bekennen die 2 tot 3 keer zoveel vragen als elders. Ik heb het al vaker gezegd: een echte wandelaar heeft hier niks te zoeken. Laten die toeristen zich maar afzetten en etalages kijken en langs vreettenten en onzinnige winkeltjes lopen, de echte wandelaar gaat naar een echte raambuurt.
 
Als de dames doen wat ze vooraf zeggen kan ik ze geen oplichters noemen. Dat wij als wandelaar zo gek zijn om 100 tot 150 euro te betalen voor 10 minuutjes afwerksex kan je de dames niet kwalijk nemen. Ik ben in ieder geval niet zo gek…
 
Misschien hang ik mijn wandelschoenen wel aan de wilgen.
Die gedachte komt ook steeds meer bij mij op. Amsterdam is inderdaad niks meer, maar het is overal, waar dan ook, niet meer zoals 'vroeger'. Het internetdaten is toch van een heel andere orde dan het klassieke wandelen. Het voelt net als kopen op afstand. In beide gevallen moet je maar afwachten wat je krijgt. Maar het verschil is dat je je pakketje kunt terug sturen en je geld terug krijgt als het niet is wat je had verwacht, bij een tegenvallende of slechte date heb je pech.
Ik hou het bij de klassieke vorm van wandelen en dat kost steeds weer een beetje meer moeite. Totdat het punt bereikt wordt dat de gedachte om de wandelschoenen aan de wilgen te hangen werkelijkheid wordt.
 
Laatst bewerkt:
Laatst zag ik bij Monnikenstraat een raam die gebroken was, waarschijnlijk een boze klant die niet tevreden was. En een keer in de Oudekennissteeg een boze klant die door de politie hardhandig werd aangepakt, ik wist wel zeker dat die dame hem had opgelicht, want ik sprak iemand die ook bij haar was geweest en ook werd opgelicht. 9 van de 10 keer zie ik alleen maar mannen met een teleurgesteld gezicht de deur uitlopen. Dus dan weet je al wat je staat te wachten.

Ik heb ook gehoord dat er dames zijn die zeggen 50 en die klant vraagt niets verder en hij stapt binnen en is in haar kamer en hij geeft haar 50 en ze stopt het weg dan zegt ze ja het is 50 om naar binnen te komen en de andere dingen moet je dan nog betalen dus pijpen of neuken of 1 van de twee. Zulke ratten zijn die dames, ze hebben echt lef om die dingen allemaal te flikken en ze denken ook echt dat ze alles kunnen maken.

Dus de wallen moet je sws geen dames bezoeken, ik had vorig jaar zomer in de Stoofsteeg nog een knappe Indische dame met dikke tieten en dikke kont bezocht en zij vraagt gewoon 50 en ze spreekt gewoon Nederlands en is sociaal en vriendelijk en ze zei tegen mij dat ik ook gewoon mag langskomen om even te praten en niet perse hoeft te komen om te neuken. Er zijn btw nog wel meerdere dames in de middag zover ik weet die gewoon nog 50 vragen voor p+n, in de Stoofsteeg dus.
 
Ook overdag zijn er echt maar heel weinig dames die 50 vragen en dan wel het P+N pakket verzorgen zonder haken en ogen. Ik ken er misschien 3.

En ja, die oplichting heb ik ook vaak genoeg meegemaakt. Als ik zie wie er in de Monnikenstraat staan, verbaast me dat niks. Vele beruchte dames zoals die Betty Boop meid. Je kan wel alle voorzorg nemen en duidelijk vragen wat je ervoor krijgt, en meestal helpt dat wel. Maar alsnog heb je sommige van die schaamteloze vrouwen die je puur voorliegen en brutaal genoeg zijn om het vol te houden.
Tja, dan probeer je maar de schade te beperken, want winnen doe je toch niet. Het verbaast me nog dat die dronken gasten niet vaker uit de pan flippen en echt iets doen.
 
Ik heb meegemaakt dat ik ergens binnen was bij een dame en een andere dame ging ruzie maken met een toerist die bedrogen was. De toerist werd boos en de dames drukken meteen op het alarm of bellen de politie. De toerist kiest t hazenpad of moet in discussie met de politie. Dames zeggen dan " He was agressive". Tja ga dat dan maar eens oplossen.
 
Ik ben zelf gelukkig nog nooit opgelicht bij een bezoek in de Wallen. Maar ik bezoek daar ook geen dames, omdat de meeste dames veelste veel vragen en veel bedrog en hebzucht heerst.

Dames die jou puur voorliegen mogen van mij gewoon dood vallen, het is hard wat ik zeg maar ik ben gewoon eerlijk. Want zo ga je gewoon niet met mensen om, voor mij ben je dan gewoon echt een 'slecht mens', egoïstisch en meedogenloos. Alleen om jezelf een voordeel mee te doen en een ander een nadeel. Ze komen hier in NL en denken dat ze alles kunnen maken zonder gestraft te worden, ik geloof wel dat die dames hun verdiende loon krijgen voor het onrecht die ze hebben gedaan.

Ik denk dat de politie nu ook wel weet dat er dames zijn die jou gewoon oplichten, want als ze al meerdere boze klanten hebben gesproken om hun verklaring af te leggen en ze zeggen allemaal dat ze zijn bedrogen dan gelooft de politie nu ook dat er wel degelijk sprake is van bedrog bij de dames. Want ze begrijpen de emoties ook wel van de klanten. Eigenlijk moet je gewoon van begin tot het eind bij een bezoek van een dame gewoon alles stiekem opnemen met je mobiel, dan heb je bewijs als ze jou willen bedriegen.
 
Haha, ja iets rustiger mag wel.
Ik begrijp je sentiment wel hoor, maar je moet zelf nooit in de val trappen om aggressief of geweldadig te worden. Je hebt hoe dan ook al een streepje minder zelfs als de politie je wel begrijpt. Voor hen ben je namelijk ook maar gewoon een hoerenloper.

Ik ben wel een paar keer opgelicht. Maar dat was wel al jaren terug toen er echt mooie meiden stonden. Dan trap je wel eens ergens in helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan