Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is een leuk verhaal, maar de huur in Amsterdam is net als elders in Nederland echt niet met 100% gestegen in de afgelopen 2 jaar.
Ze hebben het volste recht om te vragen wat ze willen omdat het een vrije markt is, maar we moeten echt niet gaan doen alsof ze noodgedwongen zijn door de hoge huren. Je zegt het zelf, hun huur is vaak gewoon een paar dagen werk.

Ze hebben gewoon met zn allen besloten om van 50 -> 100 te maken. En dat werkt voor ze, want er zijn maar weinig uitzonderingen. De toerist maakt het geen reet uit omdat je op vakantie toch niet op je portomonnee let. En daar moeten ze het vooral van hebben. De net iets mooiere dames maken er binnenkort wel 200 van. Sterker nog; ik heb er al 2 gesproken die dat vragen voor P+N.

Des te minder ramen, des te hoger de prijzen worden. Je hebt als wandelende klant gewoon geen enkele keus, en die dames hebben geen concurrentie.
 
Ik denk dat de prijzen zo hoog zijn omdat de dames ook best veel betalen voor hun woning, Amsterdam is natuurlijk heel duur om te wonen zoals iedereen weet. Als hun standaardtarief 50 was voor p+n dan zouden ze veel klanten moeten afwerken om hun woning te kunnen betalen etc, en dat gaat op de Wallen niet zo makkelijk als Doublet en Geleen bijvoorbeeld. Op de Wallen zijn ook een groot deel aan bezoekers die alleen maar komen om te kijken en dat weten de dames, zoals velen zeggen lijkt de Wallen meer op een museum met etalagepoppen. Dus de dames willen met de hoge prijzen zo min mogelijk klanten afwerken om hun woning te kunnen betalen en kamerhuur. Als de prijs standaard 50 was en een uur 150 of 200 dan zouden ze veel klanten moeten afwerken alleen om hun huur te betalen, de bedoeling van de dames is natuurlijk om veel geld te verdienen voor hunzelf om wat voor reden dan ook. Dus ergens snap ik de dames wel.

Ik stond een keer in de avond met echt een knappe Roemeense dame te kletsen bij haar raam. (Dat is wel fijn dat er dames zijn die het gewoon leuk vinden om ook met jou te kletsen aan de deur). Maar zij vertelde dat ze in 3 of 2 dagen €4000 had verdiend met maar weinig klanten, en dat ze soms dagen heeft dat ze helemaal geen klanten heeft. Maar zij zei ook dat ze rond de 2k betaald voor haar woning samen met een vriendin. Verder vertelde ze ook dat haar inkomsten best snel uitgeeft aan luxe designers. Ik snap soms ook wel dat sommige dames een dure prijskaart hebben, als de woning duur is en dan ook nog eens een dure smaak hebben en misschien een luxe leefstijl willen leiden.

2CB36781-AC0F-4F64-A659-9AE3E328801E.jpeg
 
Dat is een leuk verhaal, maar de huur in Amsterdam is net als elders in Nederland echt niet met 100% gestegen in de afgelopen 2 jaar.
Ze hebben het volste recht om te vragen wat ze willen omdat het een vrije markt is, maar we moeten echt niet gaan doen alsof ze noodgedwongen zijn door de hoge huren. Je zegt het zelf, hun huur is vaak gewoon een paar dagen werk.

Ze hebben gewoon met zn allen besloten om van 50 -> 100 te maken. En dat werkt voor ze, want er zijn maar weinig uitzonderingen. De toerist maakt het geen reet uit omdat je op vakantie toch niet op je portomonnee let. En daar moeten ze het vooral van hebben. De net iets mooiere dames maken er binnenkort wel 200 van. Sterker nog; ik heb er al 2 gesproken die dat vragen voor P+N.

Des te minder ramen, des te hoger de prijzen worden. Je hebt als wandelende klant gewoon geen enkele keus, en die dames hebben geen concurrentie.
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik deel gewoon wat ik 'denk' zoals ik heb geschreven.
Het is gewoon belachelijk dat de dames zoveel vragen. Nou ik heb al meer dan 2 dames gesproken die meer vragen dan 100, ik heb een keertje bijna elke raamdame op de Wallen gevraagd naar de prijzen gewoon om te kijken of ze allemaal dezelfde prijzen hebben. Ik heb een paar van 200 en 150 gehoord, 1 van 300 en 1 van 500 en dan kan ik nog verder gaan praten over de details en extra's, ik kan jullie zeggen dat het in ieder geval allemaal te veel is en je dat niet serieus kan nemen. En zelfs de minder mooie dames vragen ook net zoveel.

Ik denk niet dat de Wallen nog lang open blijft, ik geloof wel dat er echt een hele erge kritieke tijd zal komen. De politiek weten nu zelf niet eens meer wat ze moeten doen. De toestanden op de wereld word met de jaar alleen maar erger.
 
Toen de euro werd ingevoerd ging de standaard van 50 gulden naar 50euro. Die 50 euro voor standaard is er natuurlijk al 20 jaar , dus een beetje prijsverhoging is te begrijpen. In Den Haag wordt er nog wel eens 35 euro of 40 euro gewerkt, maar in Amsterdam ronden dames alles in eenheden van 50 euro af en hebben nooit wisselgeld.Veel dames in Amsterdam hebben ook mogelijkheid tot elektronische betaling waardoor de toeristen gemakkelijk leeg getrokken kunnen worden. Voor de dames hebben de Wallen niks met sex te maken maar met geld.
 
Laatst bewerkt:
Veel dames in Amsterdam hebben ook mogelijkheid tot elektronische betaling waardoor de toeristen gemakkelijk leeg getrokken kunnen worden. Voor de dames hebben de Wallen niks met sex te maken maar met geld.
Ja hier heb je een voorbeeld:

Een hoer die een klant heeft gechanteerd en hem helemaal gek heeft gemaakt en volgens een andere raamdame iedereen gek maakt zelfs haar. Tot het gevolg dat hij haar in coma heeft getrapt en uiteindelijk ook zult sterven aan haar verwondingen.

Dan lees je hier dat zij haar man appt: 'Ik laat hem niet weggaan, want het is een Nederlander'. Dus haar man speelt ook gewoon een rol. De deur van haar appartement had ze opslot gedaan en de sleutels verstopt in een keukenkastje.

Dit is nou een voorbeeld wat niks met seks heeft te maken maar met geld zoals jij zegt. Het zijn ook vaak die Roemenen/zigeuners die dit soort praktijken doen, kutvolk dat het is. Dit is gewoonte daar, ik ken een gypsy dame van 19 jaar oud en zij vertelde tegen mij dat het een gewoonte is om mensen op een sluw manier te misleiden en dan uiteindelijk met heel veel geld van de man weer terug te gaan naar Roemenië. Bijvoorbeeld zogenaamd doen of je iemand leuk vindt en zorgen dat de persoon je helemaal vertrouwt en een relatie beginnen zonder gevoelens voor hem en dan gewoon weg gaan met zijn geld naar Roemenië. Ik ken een dame in Doublet die dat ook heeft geprobeerd bij iemand die ik heb gesproken via priva gesprekken op het forum.

Ik zeg gewoon eerlijk ik kan geen medelijden met haar hebben, want zij was blijkbaar altijd verkeerd bezig geweest. Die jonge man van 25 was zelf ook slachtoffer, wat verwacht ze? Dat mensen tevreden zullen zijn en niks gaan doen? als zij klanten wilt erin luizen. Iedereen zou boos worden. Nu ligt ze in coma en gaat ze zielig doen, maar dit zijn nou de gevolgen van haar verkeerde daden.
 
Zaterdag avond even gelopen op de wallen, bij elke ingang van het gebied staan "Stewards" en het hele gebied is eenrichtingsverkeer, wat wel de doorstroming bevorderd want vol van raam tot gracht.

Er stonden echt heel veel mooie dames, veel nieuwe maar ook meiden die er al jaren staan. De meeste ramen waren wel bezet, dat is lange tijd anders geweest.

Om even in te haken op de eerdere discussie over de tarieven die de dames hanteren, ik denk dat ze zichzelf uit de markt prijzen. Ondanks dat het spitsuur was, zo tussen 2200 en 2400 uur op Zaterdagavond, stonden bijna alle dames al die tijd gewoon in hun raam, maar ja wat wil je ze vragen 100 voor alleen P of N, en daarbij blijven ook nog eens alle kleren aan en mag je nergens aanzitten. Heb 2 dames gesproken die doodleuk vertellen dat ze hun slipje opzij schuiven zodat het niet uit hoeft bij het N :eek:
Dus even een kwartiertje P&N en kleertjes uit komt op 250 euro.. Ik heb er toch maar voor bedankt. Denk dat de dames alleen mannen binnenhalen die niet weten wat er elders te krijgen is.
 
Nou, dat is dus helaas genoeg.
Ze verdienen meer dan ze ooit gedaan hebben, en die lege tijd die je ziet maakt echt niks uit voor het gemiddelde.
Er stond vorige week dan ook een meid die ik niet eerder had gezien die constant druk was. Ik wou een praatje maken, maar kwam er uren niet doorheen. Uiteindelijk gesproken en ze vraagt dus 100,- voor P en 150,- voor P + N. Extra 50,- voor beffen, 50,- voor meer dan 1 positie en volledig naakt.
Nou, doe de optelsom maar: ze hebben de bewuste man totaal niet nodig. De tourist die van niks weet maakt het ruimschoots goed. Vaak niet tijdens de kroeg spitsuur, maar na 1 uur verdwijnen de barricades en stewards en dan krijgen ze genoeg van die gozers die al de hele avond lopen te geilen met een biertje.
 
Inderdaad. En waarom zouden de dames 5 vreemde mannen afwerken voor 50 euro terwijl ze ook 1 man kan doen die graag 250 wilt neertellen voor een snelle wip? Als dame zou ik het dan ook niet zo erg vinden om even niks te doen. Voor de mannen is het inderdaad jammer dan.
 
de wallen de meeste zijn kut hoeren in de avond klaar. Heb werkelijk geen 1 keer een goede ervaring gehad. En dan gaan ze janken als ze in elkaar getrimpt worden door een gekke klant. Ik zeg dan karma echt geen medelijden mee
 
Vanmiddag weer eens de Ruysdealkade bezocht, of het aan de vakantie periode ligt, geen idee, maar echt matige bezetting.
Denk nog geen 25 % bezet van de beschikbare kamers.,
Was daar rond 15 tot 16 uur, voorlopig ook maar vergeten....
 
Wat een lulkoek lees ik hier over prijzen. Ik ben een aantal keer geweest en er zijn mij vier prijzen geboden: 40voor20min p+n, 50 zelfde, 60 zelfde + poppersgebruik, 100 bij een trans terwijl ik een vrouwelijke toeschouwer had die mij wel wou bekijken terwijl ik iemand neukte. Die toeristische prijzen heb ik niet gehoord. Groetjes vanuit Oranjedorp
 
Wat een lulkoek lees ik hier over prijzen. Ik ben een aantal keer geweest en er zijn mij vier prijzen geboden: 40voor20min p+n, 50 zelfde, 60 zelfde + poppersgebruik, 100 bij een trans terwijl ik een vrouwelijke toeschouwer had die mij wel wou bekijken terwijl ik iemand neukte. Die toeristische prijzen heb ik niet gehoord. Groetjes vanuit Oranjedorp
Heb jij het hier dan ook over de Roemeense dames die veelal op de Wallen zitten?
 
Bij deze de geile groetjes van Roemeense Kim vanuit Turkije waar zij een buttlift ondergaat en evt.een nieuw gebit.Dame wordt steeds mooier en staat dit jaar op het OZA gebied in de avondploeg.Eind July is ze weer van de partij.
Vanavond Roemeense Kim bezocht op de Oudezijds Voorburgwal.Ze is sinds t weekend weer in Amsterdam.Buttlift is zeer geslaagd en met haar boobjob, piercings en tattoos is t plaatje compleet. Voor een uurtje geboekt met extra,250€ betaald en direkt aan de bak.Ze nam alle tijd en deed lekker mee.Geeindigd in doggy op haar nieuwe kont is bovendien haar favoriete standje.Lekker knallen op volle snelheid echt genoten.Kost wat maar dan heb je wat...top!
 
Vanavond Roemeense Kim bezocht op de Oudezijds Voorburgwal.Ze is sinds t weekend weer in Amsterdam.Buttlift is zeer geslaagd en met haar boobjob, piercings en tattoos is t plaatje compleet. Voor een uurtje geboekt met extra,250€ betaald en direkt aan de bak.Ze nam alle tijd en deed lekker mee.Geeindigd in doggy op haar nieuwe kont is bovendien haar favoriete standje.Lekker knallen op volle snelheid echt genoten.Kost wat maar dan heb je wat...top!
Welke kamer is zij nu?
 
Vanavond Roemeense Kim bezocht op de Oudezijds Voorburgwal.Ze is sinds t weekend weer in Amsterdam.Buttlift is zeer geslaagd en met haar boobjob, piercings en tattoos is t plaatje compleet. Voor een uurtje geboekt met extra,250€ betaald en direkt aan de bak.Ze nam alle tijd en deed lekker mee.Geeindigd in doggy op haar nieuwe kont is bovendien haar favoriete standje.Lekker knallen op volle snelheid echt genoten.Kost wat maar dan heb je wat...top!
Wij van WC eend adviseren WC eend
 
Laatst bewerkt:
Vanavond Roemeense Kim bezocht op de Oudezijds Voorburgwal.Ze is sinds t weekend weer in Amsterdam.Buttlift is zeer geslaagd en met haar boobjob, piercings en tattoos is t plaatje compleet. Voor een uurtje geboekt met extra,250€ betaald en direkt aan de bak.Ze nam alle tijd en deed lekker mee.Geeindigd in doggy op haar nieuwe kont is bovendien haar favoriete standje.Lekker knallen op volle snelheid echt genoten.Kost wat maar dan heb je wat...top!
Speciaal lid geworden om ons dit te vertellen.????
En citeert ook nog precies het pre-operatie verhaal, van ruim een maand geleden, hoe doorzichtig.
 
Nou @Arend dat zijn momenteel de prijzen zeg je..maar ja Wallengebied + in de avond dan zijn de prijzen hoog inderdaad. Je kan in elke andere buurt wel een uurtje voor €150 krijgen. Maar als je het leuk hebt gehad, prima toch!
 
Terug
Bovenaan Onderaan