Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laat jij je nou maar niet bestelen door een stel proleten voor 250 euro voor n uur in een minderwaardige en iets te knusse peeskamer. Als je die onzin hier verkoopt dat het standaardprijzen zijn van de dames, dat klopt gewoon niet!
 
Ik wil graag een keertje een dvp bezoeken in Amsterdam. Ik ben opzoek naar een 20/30 jarige dame slank, fit, natural/fake kan allebei maar vooral vrolijk en enthiousiast. Wie heeft tips?

Daarnaast zou een MILF 30/40 jarige dame ook een keer leuk zijn. Tips?
 
Goedemorgen, heeft er iemand weet of Gloria ( Roemenië ) al terug is of niet of ze al dan niet gestopt is ? Heeft even in Den Haag gewerkt en is dan naar Amsterdam vertrokken. Werkte in de spuisstraat 15 geloof ik toen. Is een slanke dame met lang zwart haar en een flinke grote boezem. Grtjs
 
Weet iemand of je overdag met 50 euro kunt p+N op de wallen? En hoeveel procent vd ramen is bezet? In de avond is ongeveer 2/3 bezet maar hoe is dat zeg om een uur of 12-13?
Naar mijn weten wel. Ik ben een paar weken geleden tegen mijn gewoonte in weer 2 keer geweest en beide keren in la vie en rose P+N voor 50 euro. Maar ik ben ook wel eens in de avond geweest (wat langer geleden) en toen vroegen ze echt allemaal 100…

De bezetting in de middag was toen ik er rondliep niet zo best. Ik denk minder dan de helft.
 
Ik was afgelopen weken 2x in Amsterdam en uit nieuwschierigheid toch even over de RLD gewandeld. Nu is het zo dat ik echt een bloedmooie dame zag staan in een zijstraatje (hierna komt een brug die je vlakbij de Bulldog brengt), dus echt het RLD langs de gracht.

Is het normaal dat deze dames 500 per uur vragen? Ze wisten vrijwel zeker dat ik geen toerist was.
 
Het was 10 jaar geleden dat ik de wallen nog eens heb bezocht, ik heb zowat 15 jaar lang maandelijks deze bozocht 10 jaar geleden. Wat een tegenvaller is het geworden, een paar dagen getest dag en nacht….. misschien nog 10% van 10 jaar geleden, zotte prijzen worden gevraagd te starten aan 100 euro voor 2 keer niks! Ik zag ook geen klanten ergens binnen stappen hier en daar wat navraag. Je zat voor half uurtje standaard behandeling al snel op 200 euro. Normaal dat daar niks beweegt. Niettegenstaande loopt antwerpen ook langzaam leeg en de prijzen in antwerpen nog acceptabel zijn. Ik hoor op beide plekken veel concurrentie uit prive ontvangst. Een reisje Amsterdam kan je met deze info uitsparen!
 
Weet iemand of de best lange blonde dame van La vie en rose kamer 4 met mooie borsten en ronde billen ooit nog terugkomt? Ze vertelde mij dat ze uit Rusland komt in 2021. Ik zag haar medio mei denk ik voor het laatst. Witte bh en zwarte string. Mooi gezicht ook. Weet alleen haar naam niet, iemand anders wel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan