Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er nog oude bekende dames werkzaam in het Singelgebied? Dan doel ik op de vaste dames die daar zo'n 15 a 20 jaar geleden ook al werkzaam waren. Vorig jaar juni heb ik er na een paar jaar afwezigheid weer eens rondgelopen. Toen zag ik Minnie (inmiddels gestopt), het bordje van Tsjechische Eva en (naar verluid omgebouwde) Babs (na vele jaren afwezigheid). Ik wil binnenkort weer eens een oude bekende dame bezoeken, mochten die er nog zijn. Ik heb vernomen dat Rotterdamse Remona is gestopt, haar heb ik in 2016/17 voor het laatst bezocht.
 
Zijn er nog oude bekende dames werkzaam in het Singelgebied? Dan doel ik op de vaste dames die daar zo'n 15 a 20 jaar geleden ook al werkzaam waren. Vorig jaar juni heb ik er na een paar jaar afwezigheid weer eens rondgelopen. Toen zag ik Minnie (inmiddels gestopt), het bordje van Tsjechische Eva en (naar verluid omgebouwde) Babs (na vele jaren afwezigheid). Ik wil binnenkort weer eens een oude bekende dame bezoeken, mochten die er nog zijn. Ik heb vernomen dat Rotterdamse Remona is gestopt, haar heb ik in 2016/17 voor het laatst bezocht.
 
Een van die zussen zat iig in 2007 nog in de ONS, samen met haar hondje. Enkele dames die mij nog te binnen schieten zoals blonde Laura met bril, Kristina en rondborstige blonde Patricia (schuin tegen over Kristina ) zullen wel gestopt zijn...
 
Doelde dan met name op dames die niet op dit forum beschreven zijn. p.s. Dominicaanse Elisabeth is ook erg leuk: lieve meid met prachtige grote borsten. Denk dat ze inmiddels ook al bijna de 15 jaar aantikt, ooit begonnen in de avond/nacht.
 
Goedendag medewandelaars,

Kent iemand dvp's in Amsterdam of Den Haag (Alkmaar mag ook) die ervaring hebben met voeten fetisj ? Of dames waarbij niks te geks is waarbij ik het kan proberen ? Dames met mooie voeten graag.
 
Vandaag eens wezen neuzen hier. Zat echt een ontiegelijk aantrekkelijke vrouw op de OKS nummer 6 in het midden, maar die vroeg 100 euro. Voor fuck en suck? "No 1 service". Ja daag. Dat word me te gortig. Uiteindelijk in de spuistraat bij het raam waar de legendarische Iryna normaal gesproken zit geloof voor 100 euro een pzc + fuck gehad met ene nathalie/nathalia. Zal er nog een review over schrijven, deze post is deels om het in mijn geheugen te houden.
 
Zijn er nog oude bekende dames werkzaam in het Singelgebied? Dan doel ik op de vaste dames die daar zo'n 15 a 20 jaar geleden ook al werkzaam waren. Vorig jaar juni heb ik er na een paar jaar afwezigheid weer eens rondgelopen. Toen zag ik Minnie (inmiddels gestopt), het bordje van Tsjechische Eva en (naar verluid omgebouwde) Babs (na vele jaren afwezigheid). Ik wil binnenkort weer eens een oude bekende dame bezoeken, mochten die er nog zijn. Ik heb vernomen dat Rotterdamse Remona is gestopt, haar heb ik in 2016/17 voor het laatst bezocht.
In het Singelgebied heb je veel kans om dames tegen te komen die er echt al vele jaren staan. 15 tot 20 jaar is misschien wel wat veel gevraagd, er zullen er wel een paar tussen zitten. Vooral in de dagdienst maak je kans
 
Ik ben morgen voor mijn werk in Amsterdam.
Ga naar mijn werk het centrum in. Zijn er aan het eind van de middag nog een aantal rijpere dames aanwezig 40+ zeg maar. En waar kan ik dan het beste heen? Singel, wallen op kade?
 
Hey @Wittejaap92 Beste kun je naar het Singelgebied
Op de kade zitten niet heel veel 40 plussers, waarschijnlijk maak je met Lis nog de meeste kans, ze is er regelmatig kamer 133 Links.
Het Singelgebied en de Ruysdaelkade lopen wel leeg na 1700
 
Vanmiddag, woensdag middag dus stond er een knap frele meisje achter het raam op de hoek van de Molensteeg met de oude zijds .
Tegenover de old sailor dus, maar met het raam naar de gracht.
arriveerde net na de middag.
Had net mijn kruit verschoten bij Emily, dus haar niet aangesproken.
Tatoo op het rechterbeen.
Benieuwd hoe ze heet en waar ze vandaan komt.
Maar zal waarschijnlijk zelf terugmoeten om dat uit te vinden.
 
Vanmiddag, woensdag middag dus stond er een knap frele meisje achter het raam op de hoek van de Molensteeg met de oude zijds .
Tegenover de old sailor dus, maar met het raam naar de gracht.
arriveerde net na de middag.
Had net mijn kruit verschoten bij Emily, dus haar niet aangesproken.
Tatoo op het rechterbeen.
Benieuwd hoe ze heet en waar ze vandaan komt.
Maar zal waarschijnlijk zelf terugmoeten om dat uit te vinden.
Daar staat de laatste tijd vaak Veronica die vroeger in de Oude Kennis Steeg stond.

Maar vorige week stond er een andere dame.
Dus of je doelt of die tijdelijke of op Veronica waarvan ik dacht dat ze wellicht op vakantie was.

Veronica heeft een knap snoetje en naturelle D cup en is slank.

Ik vind haar erg knap maar het is wel een dame die weet hoe ze met een stemmetje de hoofdprijs er uit sleept.

Denk eigenlijk dat je de tijdelijke dame bedoelt...
 
Was toevallig twee keer in amsterdam deze week. Een maal een rondje gedaan om een uur of 12 op vrijdag (druk) en ook een keer om 9 uur gister. Beide keren toch zonder zaken te verrichten naar huis gegaan. Ik weet niet helemaal wat er aan de hand is, maar er zijn nog maar weinig ramen open voor dames. En de dames die er dan wel staan zijn nou ook niet echt de mooie meisjes die je een paar jaar geleden wel zag. Daarnaast vragen ze nu ook nog vaak de hoofdprijs, hoor steeds 100 euro voor alleen seks, dan nog geen extra's. Naar mijn mening is de prijs kwaliteit echt compleet op zn kop gegaan.
 
Ik weet dat wanneer ik savonds naar de wallen ga, ik teleurgesteld naar huis ga. Of dat de standaard sex weinig voorstelt, of dat ik geen mooie spetter kan vinden. Soms sjok ik nog even door naar de ruysdaelkade maar daar lijkt t dan net een katten asiel. Allemaal vragende dames die tegen je op miauwen of je aub naar binnen komt.
 
Ik denk dat de prijzen zo hoog zijn omdat de dames ook best veel betalen voor hun woning, Amsterdam is natuurlijk heel duur om te wonen zoals iedereen weet. Als hun standaardtarief 50 was voor p+n dan zouden ze veel klanten moeten afwerken om hun woning te kunnen betalen etc, en dat gaat op de Wallen niet zo makkelijk als Doublet en Geleen bijvoorbeeld. Op de Wallen zijn ook een groot deel aan bezoekers die alleen maar komen om te kijken en dat weten de dames, zoals velen zeggen lijkt de Wallen meer op een museum met etalagepoppen. Dus de dames willen met de hoge prijzen zo min mogelijk klanten afwerken om hun woning te kunnen betalen en kamerhuur. Als de prijs standaard 50 was en een uur 150 of 200 dan zouden ze veel klanten moeten afwerken alleen om hun huur te betalen, de bedoeling van de dames is natuurlijk om veel geld te verdienen voor hunzelf om wat voor reden dan ook. Dus ergens snap ik de dames wel.

Ik stond een keer in de avond met echt een knappe Roemeense dame te kletsen bij haar raam. (Dat is wel fijn dat er dames zijn die het gewoon leuk vinden om ook met jou te kletsen aan de deur). Maar zij vertelde dat ze in 3 of 2 dagen €4000 had verdiend met maar weinig klanten, en dat ze soms dagen heeft dat ze helemaal geen klanten heeft. Maar zij zei ook dat ze rond de 2k betaald voor haar woning samen met een vriendin. Verder vertelde ze ook dat haar inkomsten best snel uitgeeft aan luxe designers. Ik snap soms ook wel dat sommige dames een dure prijskaart hebben, als de woning duur is en dan ook nog eens een dure smaak hebben en misschien een luxe leefstijl willen leiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan