Post niet veel hier (omdat ik ook niet zoveel naar dvp's ga) maar wou dit wel even kwijt.
Hoorder gisteren van meid op de wallen dat haar kamerhuur 250,- is (avond/nacht).
Ben eerder bij haar naar binnen geweest omdat ze 50 voor pijpen in mijn geval accepteerde. Moest laatste 2 jaar vaak op de wallen zijn dus maakte van gelegenheid gebruik door, via omslachtige manier, verschillen meiden te vragen of ik voor 50 kon. Zij zei als 1 van de weinigen ja, denk "speciale aanbieding" omdat er duidelijk een "klik" was. Ben 2 keer geweest, voor laatst 3 maanden geleden ong.
Maar toen ik gisteren aan haar deur stond en vroeg "same price" was het "no 100,-",. In gesprekje daarna zei ze uiteindelijk dat 3 maanden geleden huur lager was en 250,- was geworden.
250,-!!! Ik zie wel vaker de "te huur" bordjes hangen en weet dat prijzen voor kamers in de avond rond de 180/190 +/- liggen (andere verhuurder dan haar pand). En dat is al belachelijk duur, maar nogmaals 2 honderd fucking 50,-!! Ze hoeven ze zich daar op de wallen niet druk te maken over dat anderen "de wallen kapot maken" doen ze zelf wel.
Weet 99,9% zeker dat ze de waarheid sprak, door hoe ze deed en de manier waarop ze uiteindelijk zei dat het 250,- was/is geworden. Ga niet precies zeggen waar maar is aan de OZA, echt gekkenwerk.