250 euro op de oude kerksplein dan is het geen donkere dame250 euro voor 20 minuten heb ik vernomen uit goede bron en het schijnt dat de meeste dames uit Finland afkomstig zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren250 euro op de oude kerksplein dan is het geen donkere dame250 euro voor 20 minuten heb ik vernomen uit goede bron en het schijnt dat de meeste dames uit Finland afkomstig zijn.
Ik heb vorige week woensdag overdag gekeken. La Vie zelf was potdicht maar aan enkele ramen was er weer "leven" in te zien.@jatsee Ik heb het ook niet zelf gezien, maar niet lang geleden schreef hier ook iemand dat La Vie en Rose weer open was. Ik heb het nu niet teruggezocht maar ik neem aan dat het in Amsterdam Algemeen stond.
Edit:
Toch even teruggezocht en het stond in bericht #2954 van 13 juni. Op een zaterdagavond schreef die man, dus misschien is het maar beperkt weer open. Succes!
La vie gaat niet meer open met ramen , misschien wel als een soort animeertent met de ingang in de Warmoestraat maar dat schijnt ook niet helemaal zeker te zijn.Ik heb vorige week woensdag overdag gekeken. La Vie zelf was potdicht maar aan enkele ramen was er weer "leven" in te zien.