Ten eerste zit ik niet in een anti- Halsema clubje maar ik heb mijn bedenkingen inderdaad over haar functioneren als burgemeester. Tegelijkertijd kan ik me wel voorstellen dat er mensen zijn die haar steunen omdat ze eens zijn met haar politieke visie.Niet om namens Kalfje te reageren, maar noem eens een burgermeester van Amsterdam op waar dat niet voor zou gelden? Politiek is per definitie polariserend. Jouw clubje is tegen, mensen buiten jouw bubbel zijn voor. Zo werkt de wereld. Het geluid van steun mag ook af en toe gehoord worden, het hoeft niet alleen geaccepteerd te worden als je mening is dat alles kut is.
Hoe weet je dat zo zeker? Heb je ze allemaal gezien dan? 1 ding dat zeker is, is dat we jouw type niet weten omdat je verder 0 reviews hebt geschreven.
Over mijn type dame : lees bovenop #3.101 mijn reactie op Master Ero.
En inderdaad schrijf ik geen reviews om een heel eenvoudige reden en dat vermeld ik ook in #3.101 mijn type dame is nergens meer te vinden tegenwoordig. Althans achter het raam. In de jaren 90 bijvoorbeeld had ik makkelijk 6 reviews per maand kunnen schrijven want ik ben juist een wandelaar die naar nieuwe dames zoekt en toen was er voor mij genoeg aanbod. En aan mij had je toen wat gehad als forumdeelnemer maar tijden zijn veranderd.